Miten sen yli pääsee?(vauvakuume ja ies ei halua lasta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lily-rose
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

lily-rose

Jäsen
23.11.2010
510
0
16
Miten siitä sitten oikeasti pääsee yli,jos vauvakuume vaivaa hirmuisena ja mies kuitenkin sitä mieltä että ei yhtään enempää lapsia?
Kun sydän huutaa että syliin mahtuisi vielä yksi...
Ja entä jos oikeasti sitä yhtä ei enää tule???
Nyt vielä jännään tämän kierron kun pari kertaa hetken huumassa ja mielenhäiriössä,mies unohti ehkäisyn,mutta tehnyt nyt selväksi että ei todellakaan enää unohda!

lisäyksenä,että mies tiedosti raskauden riskin ja vauva tulee jos tullakseen,mutta enempää ei aijo asialla "leikkiä".Että jos mulla onni puolellani saan sen yhden vielä mutta jos ei,jään "rannalle ruikuttamaan".
Ja mitään viitteitä tai ajatuksia raskaudesta ei ole:(

Tunnen tuskasi..mä haluun kans vielä kolmannen. Koulu vaan kesken ja silti miettii kokoajan että haluu lapsen. Ikää jo 35 ja työelämää takana jonkin vertaa ja uutta ammattia tässä haetaan, mut silti

kyllä sä jonkinlaista heräämistä nyt tarvisit! mun mielestä sun kannattaa ihan vakavasti miettiä, onko sun nykyinen mies sulle se oikea... koska jos kerran vauvaa vielä haluat ja nykyinen miehesi taas ei, niin siinä on kyllä aikamoinen ristiriita.

Miksi mies ei halua enenpää lapsia?Kyllähän se tunne todennäköisesti kuolee omaan mahdottomuuteensa mutta eihän se hyvää parisuhteellekkaan välttämättä tee jos toisella on vielä oikeasti tarve ja halu lapseen ja toinen ei halua ollenkaan:/Haluaja voi ajan kanssa katkeroitua ja liitto kaatua...

Ymmärrän miehen ajatuksen,meillä lapsia enemmän kuin sen normi 2(tai 3).hyvin kuitenkin pärjätty.Ja pelkäänkin miten sitten käy jos en sitä lasta saa ja tarve käy yhä suuremmaksi.Miten tosiaan pääsee yli?Onhan tosiaan mulla lapsia jo,ihania,mutta se yksi tuntuu puuttuvan...Mies on ihana ja rakas,hyvä isä.Enkä vaihda toiseen vain lapsen takia:D

Meillä kaksi lasta ennestään ja kovasti oon kuumeillu kolmatta pian puoli vuotta, oma mieheni haluaa onneksi joskus muutaman vuoden päästä lapsia,mutta miten mä kestän sinne saakka tämän kuumeen kanssa??!! :D Eli tiedän hyvinkin ap. miltä susta tuntuu kuumeilu,vaikka hiukan eri tilanne onkin.. Ja (yleensä) siihen kuumeeseen ei auta kuin se vauva :D

Vanhin aloitti ykkösellä,nuorin päälle vuoden.
Kiitos sun sanoista,ja muidenkin:heart:
Mä en voi ajatella että joskus sitten myöhemmin kun tuo ikä pirskale tulee vastaan,mutta ehkä mä yritän ajatella että niitä lapsenlapsia aikanaan on hyvät mahikset saada:heart:
Nyt vaan on aika tyhjä olo...

Sit se pitää vaan unohtaa. Oletko miettinyt miksi sen viidennen haluaisit? Nuorimmaisesikin on kuitenkin vielä pieni. Mies ei halua niin se on sillä selvä. Ellei hän jaksa enempää, miksi pakottaa. Koska kerran hyvä isä jo näille olemassa oleville, typerää ottaa riski ettei enää jaksakaan jos vielä viidettä pukkaa. Keskity nyt hoitamaan ne neljä kunnialla.

Yhteistyössä