ei ollunna miullakaan, johtu varmaan siitä et oli nii monta rautaa tulessa, silloset opinnot loppusuoralla ja silleen...Alkuperäinen kirjoittaja 18.02.2006 klo 20:55 Jaanuska kirjoitti:Mikä siinä nyt on, ei miulla ollu mitään kriisiä, se on vaa asennoitusmiskysymys tohon vanhenemisseen
Mulla jäi nuoruus "elämättä".Juoksut yms. :/Alkuperäinen kirjoittaja 18.02.2006 klo 20:51 Rolla kirjoitti:Kiitti vinkistä. "Ulkoinen" puoli on ihan ok, mutta tämä sisäinen myllerrys elämän valinnoista ei anna rauhaa... Ns. Nuoruus taisi jäädä aikoinaan elämättä...
Näin mullakin, paitsi että mulla myös murrosikä oli yhtä myllerystä. Kolmikymppisenä kriisi oli jo täysin ohi. Seuraavaksi odotellaan, että 40 tulee täyteen, mutta minkäänlaisesta kriisistä ei ole tietoakaan, päin vastoin, en melkein malta odottaa =)Alkuperäinen kirjoittaja 19.02.2006 klo 09:42 vieras kirjoitti:Mä kriiseilin jo vähän etukäteen, siinä 27-v. Aika auttoi sopeutumaan ja hyväksymään sen, että olen tällainen ja tässä elämäntilanteessa. Mieli kyllä myllersi vaikka miten -liekö siksi, että murrosikäni oli jokseenkin seesteinen.
Mulla oli silloin kolmikymppisenä sama juttu...! No, se nuoruus tulikin sitten silloin elettyä. Enkä kadu! Nyt on taas seesteisempää...Kyllä se siitä, kun vaan rehellisesti kuuntelee itseään, että mitä haluaa ja kaipaa! =)Alkuperäinen kirjoittaja 18.02.2006 klo 20:51 Rolla kirjoitti:Kiitti vinkistä. "Ulkoinen" puoli on ihan ok, mutta tämä sisäinen myllerrys elämän valinnoista ei anna rauhaa... Ns. Nuoruus taisi jäädä aikoinaan elämättä...
Sama juttu.Alkuperäinen kirjoittaja 19.02.2006 klo 13:06 Bad Woman kirjoitti:\Mulla jäi nuoruus "elämättä".Juoksut yms. :/Alkuperäinen kirjoittaja 18.02.2006 klo 20:51 Rolla kirjoitti:Kiitti vinkistä. "Ulkoinen" puoli on ihan ok, mutta tämä sisäinen myllerrys elämän valinnoista ei anna rauhaa... Ns. Nuoruus taisi jäädä aikoinaan elämättä...
Ei siittä yli pääse ihan hevin jos se päälle pukkaa. Elämällä kriisin läpi selviää siittä sillä on mun ohje. Ja koitat vaan keskittyä oleelliseen eli elämiseen ja nauttia lapsista ja elämästäsi nyt ja vältä turhaa miettimistä..ei se siittä miettimällä parane..nimim. eletty on kriisit sun muut ja ohi on ne mennyt..onneksi.. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja 18.02.2006 klo 20:51 Rolla kirjoitti:Kiitti vinkistä. "Ulkoinen" puoli on ihan ok, mutta tämä sisäinen myllerrys elämän valinnoista ei anna rauhaa... Ns. Nuoruus taisi jäädä aikoinaan elämättä...
Kirjoituksesi oli kuin minun tarinani.Erona vain se että ikää vasta nippanappa 26, mutta joku kriisi se mullakkin on..Alkuperäinen kirjoittaja 25.02.2006 klo 09:06 sari kirjoitti:Ikäänyt 32v ja edellisvuosi (ja jatkunut vielä) oli rankka ja koin sen jonkin sortin kolmenkympin kriisiksi.
Just tuntui mullakin siltä että tässäkö tämä nyt on. Tätä samaa arkea hamaan vanhuuteen. ei enää tapahdu mitään jännittävää ym.
Vaikka kaikki periaatteessa hyvin. 2 ihanaa pientä lasta ja hyvä aviomies, mutta silti se oma mieli oli ja on rauhaton ja vähän pettynytkin vaikka en tiedä mihin.
Viime kesänä tuli myös menokausi ja ravintoloissa tuli käytyä aika tiuhaan, siitä miehen kanssa tuli sitten kriisiä ja muutenkin mun juhlimisistä. Onnex nyt huomattavasti sen suhteen rauhallisempaa.
Myös jokin vaihe seksielämän saralla mulla itellä muuttui. Kauheesti tehnyt mieli kokeilla KAIKKEA uutta. Esim. tyttökivaa, ryhmäseksiä, erilaisia leluja ym. Mut meidän seksielämä niin jäissä tätä nykyä että turha edes haaveilla
tässä nyt vain odotellaan että oma mieli rauhoittuisi ja hyväksyisi tämän "vanhenemisen" ja alkaisi taas nauttia arjesta, eikä haikailisi sen nuoruuden vapauden perään.
Tai en minä oikeastaan sen perään haikaile, vaan sen että olisi elämässä vähän enemmän jännistysä, lomamatkoja jne.
Kun tuntuu niin tasapaksulta tää elo.
Mutta aikahan menee tunnetusti nopsaan ja pian jo lapset isoja ja sitten haikailee sitä että kun olisivat vielä pieniä.
Mut mulla selvä 30w kriisi ollut ja tuttavilla useilla myös joten ei se mitään höpö juttua ole.
Näin myös miulla. Ei oo ollu kriisin kriisiä, joten enpä osaa selviytymisneuvojakaan jaella !Alkuperäinen kirjoittaja 18.02.2006 klo 20:55 Jaanuska kirjoitti:Mikä siinä nyt on, ei miulla ollu mitään kriisiä, se on vaa asennoitusmiskysymys tohon vanhenemisseen
Siis olet jo vanhentumassa...Alkuperäinen kirjoittaja 18.02.2006 klo 20:55 Jaanuska kirjoitti:Mikä siinä nyt on, ei miulla ollu mitään kriisiä, se on vaa asennoitusmiskysymys tohon vanhenemisseen