Miten selvitä kolmenkympin kriisistä?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.02.2006 klo 21:03 Minä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.02.2006 klo 20:55 Jaanuska kirjoitti:
Mikä siinä nyt on, ei miulla ollu mitään kriisiä, se on vaa asennoitusmiskysymys tohon vanhenemisseen ;)
Siis olet jo vanhentumassa...
Jokainenhan meistä vanhenee, ottaisin kyllä tollaisen nuoruuden eliksiirin jos sitä olis, mut ei miulla mittää kriisejä oo..

nafisha
Tää ikä kriisi on silällään jännä juttu..Mulla on ollu jos jonkinlaista kriisiä.En vaan tiedä mikä siitä on ikään liittyvää ja mikä ihan vaan elämää itseään.Välillä oma mies ahdistaa aivan hirveesti.Toisinaan tekis mieli laittaa hanskat naulaan ja sanoa että pärjätkää.Mutta..Sitten taas elämä on aivan ihanaa!
Ulkonäköö ja ikää en ole sinällään ajatellu..Vaikka syytä ehkä olisi.Kiloja on 13 kotiäiti vuoden ja 4lapsen jälkeen kertynyt vähän liikaa.Mutta kyllä ne sitten joskus kariseejos karisee.. ;)
Ehkä mun kriisi tulee kun lähden työelämään ensi syksynä..Saa nähdä. =)

nafisha
Ai niin tosta äskesestä unohtui että olen32vuotias ja ollu saman miehenkanssa jo15vuotta.Eka lapsi tuli kun olin 19 ja sen jälkeen 3vuoden välein 3 lisää.
Joten eiköhän tässä ole kriisin poikasia..Ikään ne ei liity.

miten
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.02.2006 klo 22:13 Jaanuska kirjoitti:
\
\
Mikä siinä nyt on, ei miulla ollu mitään kriisiä, se on vaa asennoitusmiskysymys tohon vanhenemisseen ;)
Jokainenhan meistä vanhenee, ottaisin kyllä tollaisen nuoruuden eliksiirin jos sitä olis, mut ei miulla mittää kriisejä oo..

Siis joko jo olet vanha????Kolmekymppisenä?

Mulla oli kriisi jo 27-vuotiaana, kun tuntui, etten ole saanut mitään aikaan. Olin kyllä opiskellut akateemisen loppututkinnon ja saanut vakiviran. Sitten kolmen vuoden sisään menin naimisiin, sain ekan lapsen, rakensimme talon ja sain toisen lapsen. Eipä ehtinyt enää kriisissä rypemään ja nyt on ihan seesteistä, ehkä neljänkympin kriisi iskee pian ;)

Jaanuska harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.02.2006 klo 18:32 miten kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.02.2006 klo 22:13 Jaanuska kirjoitti:
\
\
Siis joko jo olet vanha????Kolmekymppisenä?
Johan mie jo oon yli kolmekymppinen ja vanha akka, harmaitaki löysin jo vkloppuna
:/

Yhteistyössä