Miten seksi on niin tärkeetä joillekkin

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Kun parisuhdehan on paljon muutakin ja ilman seksiä tulee hyvin toimeen.
Olen huomannut sen tässä pakostakin.
meillä ei liitto kaadu seksittömyyteen ainakaan. Eikä kumpikaan edes harkitse vieraisiin menoa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Parisuhde ei ole pelkkää seksiä, mutta kyllä seksi on osa parisuhdetta ja elämää.
Ainakin meillä.
No mitäs jos seksi loppuu jostain syystä?
Mitäs silloin käy?
Se jää nähtäväksi, ja toivotaan ettei se koskaan kokonaan lopu...
Kyllä se jättäisi tietynlaisen aukon, ihan varmasti.

Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Jos ei ole muita intohimoja? Härät saa kiksejä vain fyysisistä nautinnoista ja skorpionille seksi on perustarve.
Ja kalathan ne vasta tosi aistillisia ovatkin! :p Kyllä mun mielestä seksi on ehdottomasti osa parisuhdetta. Ja luulenpa etten ole ihan yksin mielipiteeni kanssa...

vieras
"Eikä kumpikaan edes harkitse vieraisiin menoa."

no ehkä se ei enää ookkaan sun kans tärkeetä jos se saa sitä jo muualta?
et voi tietää:D
Voi tiedän kyllä.
Meillä suhdetta takana yli 25 vuotta ja luotamme toisiimme ja olisi aika yllättävää jos mies kävis vieraissa.....

Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:
Jos ei ole muita intohimoja? Härät saa kiksejä vain fyysisistä nautinnoista ja skorpionille seksi on perustarve.
Ja kalathan ne vasta tosi aistillisia ovatkin! :p Kyllä mun mielestä seksi on ehdottomasti osa parisuhdetta. Ja luulenpa etten ole ihan yksin mielipiteeni kanssa...
Onhan se, mutta en mä siltikään edes harkitse vieraisiin menemistä jos tulee vähän taukoa.

ymmällään
no on se sen verran kivaa puuhaa että ilman seksiä en ala elämään... että jos olen suhteessa miehen kanssa joka ei seksiä halua/pysty harrastamaan niin sitten joko mies menee vaihton tai alkaa avoinsuhde... kyllä suhde ilman seksiä on kaveruutta...

Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja Satuja:
Mun mielestä ei ole parisuhdetta ilman seksiä. Se on silloin ystävyysuhde.
Mutta kun seksi voi loppua esim lääkityksen vuoksi niin muuttuuko suhde silloin ystävyykdeksi pelkästään sen takia
Ei muutu mun mielestä, vaan on sit taas jo aivan toinen juttu.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:
no on se sen verran kivaa puuhaa että ilman seksiä en ala elämään... että jos olen suhteessa miehen kanssa joka ei seksiä halua/pysty harrastamaan niin sitten joko mies menee vaihton tai alkaa avoinsuhde... kyllä suhde ilman seksiä on kaveruutta...
Lueppa ylempää.
Siis sinäkö lähdet vieraisiin jos miehelläsi ei seiso eikä kykene seksiin?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Satuja:
Mun mielestä ei ole parisuhdetta ilman seksiä. Se on silloin ystävyysuhde.
Mutta kun seksi voi loppua esim lääkityksen vuoksi niin muuttuuko suhde silloin ystävyykdeksi pelkästään sen takia
Ei muutu mun mielestä, vaan on sit taas jo aivan toinen juttu.
Aivain kuten aloituksessani yritin tuoda ilmi.

mm
Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:
Me ollaan Kalat-Skorpioni pari,joten....

Yhteistyössä