Miten se voikin aina sattua yhtä perkeleesti?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Multa ei ole koskaan otettu.

Nyt vois olla paikallaan aloitus:

Huh, onneksi PAPA on kivuton!

Tai minä en ota sitä kyllä koskaan. |O
Ne valehtelee, jos ne sanoo sitä kivuttomaksi. Sori vaan. Mä en suostu uskomaan, ettei se muka jollain satu, koska musta ihan todella tuntuu että repeän ja kuolen siihen saatanan paikkaan |O
Ei se kuule satu. Sun "taivaissa oleva kipukynnys" ei sitten olekaan kovin korkealla, sori vaan.
Sori itelles, säkö tiedät jokasen kipukynnyksen ja anatomian? Mullakin on korkea kipukynnys ja jopa supistukset kestin paremmin kun ne helvetin papat. Mulla on sellanen anatomia että papa tosi vaikea ottaa ja sattuu kun joutuu ronkkimaan ja ronkkimaan...riippumatta ottajasta. Me kaikkki katsos emme ole samanlaisia.

No jos kerran kaikki me sitten ollaan niin erilaisia, niin miks v*tussa FWG keuhkoaa ettei papa voi olla kenellekään kivuton

Alkuperäinen kirjoittaja Veena:
Olen sitä mieltä että se on ottajasta kiinni. Olen ollut papassa terveyskeskuksessa jossa näytteen otti ihan tavallinen terveyskeskuslääkäri ja kipu oli aivan karmea. Sitten se vielä heilutteli niitä kaikkia verisiä välineitään siitä mun edessä ja tämän jälkeen vuosin muutenkin kuin oisi menkat ollut. En tämän jälkeen uskaltanutkaan pitkään aikaan mennä uudestaan kun pelkäsin niin paljon.

Lopulta menin vuosien jälkeen yksityiselle ja olen siellä käynyt sen jälkeenkin ja kaikessa rehellisyydessa EN ole huomannyt kun papa otetaan. Ja ne "värkitkään" ei satu kun niitä on erikokoisia (julkisella kuulemma vain yhtä kokoa) ja ne osataan laittaa.
Kyl ne julkisellakin vaihtovat pienempään sen nokan. Mutta se nokka onkin mulla pienempi riesa kun kohdunkaulan hollille saaminen.

vieras
Ei ole kans ikinä sattunut. Mutta kaks kertaa se on otettu ihan vaan labrassa labrantätien toimesta ja voi luoja se kestää ja kestää ja kestää ja kestää ja on ihme räpeltämistä. Se on tuntunut hiukan epämiellyttävältä, mutta ei ole sattunut.

Ne valehtelee, jos ne sanoo sitä kivuttomaksi. Sori vaan. Mä en suostu uskomaan, ettei se muka jollain satu, koska musta ihan todella tuntuu että repeän ja kuolen siihen saatanan paikkaan |O
Sekin on niin ihmisestä kiinni. Tässä ketjussa joku sano, et jäi kierukan laitto, ku meinas taju lähteä, ku sattu niin paljon. Miulle laitettiin kierukka tammikuussa ja hetken nipisteli silleen, ku menkkakipuja ois ollu...semmosia tosi lieviä ja pikkunipistyksiä...

Josa
Aika ihmeellistä ettei ole otettu, koska multa otettu jokaisen lapsenkin jälkeen. Normaalisti käyn kerran vuodessa tai jos on oireita.
Eikä koskaan ole sattunut. Hiukan ilkeeltä tuntuu, nipistää, mutta ei muuta ja se yleensä otetaan labrassa, hoitaja ottaa.

tota... mie ku kävin gynnarilla otattamassa papan niin ei koskenu ku se otti sen niillä "piheillä", mutta sitteku piti mennä siihen seulontaa tässä muutama kuukausi takaperin niin se hoitaja otti sen semmosella seetanan harjalla ja voi vee että oli paikat kippeet kaks päivää sen jäläkeen |O |O |O |O

Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:

Ei se kuule satu. Sun "taivaissa oleva kipukynnys" ei sitten olekaan kovin korkealla, sori vaan.
Sori itelles, säkö tiedät jokasen kipukynnyksen ja anatomian? Mullakin on korkea kipukynnys ja jopa supistukset kestin paremmin kun ne helvetin papat. Mulla on sellanen anatomia että papa tosi vaikea ottaa ja sattuu kun joutuu ronkkimaan ja ronkkimaan...riippumatta ottajasta. Me kaikkki katsos emme ole samanlaisia.

No jos kerran kaikki me sitten ollaan niin erilaisia, niin miks v*tussa FWG keuhkoaa ettei papa voi olla kenellekään kivuton
Ei sitä voikaan sanoa kaikkien puolesta joko tai. Yhdelle sattuu ja toiselle ei.

Alkuperäinen kirjoittaja kuupas:
ihan naama peruslukemil voin sanoo et ei oo kertaakaan sattunu. Ainoostaan ku ne tunkee sen spekulan ja levittää, ni se painaa peräsuolta silleen et tuntuu et sielt vois tulla vaik ilmaa :ashamed: :x :D
Musta tuntuu vieläkin, et on suoli rutussa |O
:LOL: :LOL: saa aina pelätä ettei käy nolosti :D

Minkä ihmeen takia pitäisi valehdella. En ymmärrä. Todella lapsellista alkaa tälläsestä asiasta vääntämään. Toisia sattuu ja toisia ei. Mulla ei tunnu missään, ei papan ottaminen, eikä hormonikierukan laittaminen. Kaikki, kun ollaan erilaisia. Onneksi!

Viblsp

Öööööö, miksei? Eikö se lukeudu vähän samaan luokkaan kuin säännölliset hammaslääkärikäynnit?
En tiedä. Ja ei ole enää ollut tutkimuksia jälkitarkastuksen jälkeen. Ja kaksosia oottaessa sisätutkimuksetkin sattuivat, en ole sitten saanut rohkeutta varata aikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:

Minkä ihmeen takia pitäisi valehdella. En ymmärrä. Todella lapsellista alkaa tälläsestä asiasta vääntämään. Toisia sattuu ja toisia ei. Mulla ei tunnu missään, ei papan ottaminen, eikä hormonikierukan laittaminen. Kaikki, kun ollaan erilaisia. Onneksi!
No ei tässä ketään väännä, toiset ei vaan ymmärrä vitsillä heitettyä vitutushuumoria, helvettiäkö minä sille voin.

vieras
Mulla on aina sattunut ihan hirveästi, niin että lähes pyörryin. paitsi viimeksi kun oli joku yleinen kutsunta tietyn ikäisille. Se ei tuntunut ollenkaan. Melkein halasin sitä hoitajaa kun olin niin helpottunut ja onnellinen.

th
Missä kierron vaiheessa kävit? Toisilla voi olla loppu/keskivaiheilla enemmän "tuntoa". Olitko tarpeeksi alhaalla siinä sängyllä, siis sillai että "p*rse meinaa tippua lattialle" - näin lantionpohja on rennompi. Yleensä asiakkaat tuppaa nouseen liian ylös siinä sängyllä, jolloin toimenpide on kivuliaampi.

Minä olisin huolissani, ellei papan ottaminen sattuisi. Epäilisin, että se on silloin väärin tehty. Sattumisesta tulee sellainen tyytyväisyyden tunne, että nyt kirpaisi ja papassa käynti on tunnollisesti hoidettu. :saint:

Ikävämpää tietenkin, jos sattuu ihan tolkuttomasti. :(

Yhteistyössä