Miten se voikin aina sattua yhtä perkeleesti?

Nimittäin PAPA |O |O |O |O Jumaliuta, kun tuntui taas, että kuolen sinne. Tai oikeastaan pelkäsin, etten kuolekaan sinne. Ja mua ei normaalisti satu mikään, kipukynnys on taivaissa.

Lääkäri laittoi ensin jonkun turhan suuren vehkeen. Multa valui vesi silmistä, ja väkisin karkasi suusta että "ai saatana!" - jolloin vehje vaihdettiin pienempään. Ja yhä vaan se sattui aivan jäätävän paljon |O |O Ja kun se itse näyte otetaan, niin sekin tuntuu äärimmäisen vittumaiselta.

Jotkut väittää, ettei sitä edes tunne. Että papa on ihan piis of keik. Ne valehtelee |O

Kiitos. Helpotti. +ärräpäitä.

memmu
Kyllä se on monesti siitä ottajan taidosta kiinni... Mulla on papa sattunu vaan kerran ja ottaja kyllä sai samantien karvasta palautetta. Muutoin ovat kyllä osanneet ottaa niin ettei satu.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Mulla jäi kierukka laittamatta, kun oli taju lähtee.
Mä en ikinä, IKINÄ edes uskalla harkita kierukkaa. Tohon papaankin meinaa kuolla.

Ja kyllä, mulla on ollut monta eri lääkäriä sitä ottamassa, ja samanlainen paskakokemus se aina on. Ja sattuu vielä sen jälkeenkin! Nimittäin juurikin nyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Multa ei ole koskaan otettu.

Nyt vois olla paikallaan aloitus:

Huh, onneksi PAPA on kivuton!

Tai minä en ota sitä kyllä koskaan. |O
Ne valehtelee, jos ne sanoo sitä kivuttomaksi. Sori vaan. Mä en suostu uskomaan, ettei se muka jollain satu, koska musta ihan todella tuntuu että repeän ja kuolen siihen saatanan paikkaan |O

vieras

Öööööö, miksei? Eikö se lukeudu vähän samaan luokkaan kuin säännölliset hammaslääkärikäynnit?

Olen sitä mieltä että se on ottajasta kiinni. Olen ollut papassa terveyskeskuksessa jossa näytteen otti ihan tavallinen terveyskeskuslääkäri ja kipu oli aivan karmea. Sitten se vielä heilutteli niitä kaikkia verisiä välineitään siitä mun edessä ja tämän jälkeen vuosin muutenkin kuin oisi menkat ollut. En tämän jälkeen uskaltanutkaan pitkään aikaan mennä uudestaan kun pelkäsin niin paljon.

Lopulta menin vuosien jälkeen yksityiselle ja olen siellä käynyt sen jälkeenkin ja kaikessa rehellisyydessa EN ole huomannyt kun papa otetaan. Ja ne "värkitkään" ei satu kun niitä on erikokoisia (julkisella kuulemma vain yhtä kokoa) ja ne osataan laittaa.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:

Ne valehtelee, jos ne sanoo sitä kivuttomaksi. Sori vaan. Mä en suostu uskomaan, ettei se muka jollain satu, koska musta ihan todella tuntuu että repeän ja kuolen siihen saatanan paikkaan |O
Ei se kuule satu. Sun "taivaissa oleva kipukynnys" ei sitten olekaan kovin korkealla, sori vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Veena:
Olen sitä mieltä että se on ottajasta kiinni. Olen ollut papassa terveyskeskuksessa jossa näytteen otti ihan tavallinen terveyskeskuslääkäri ja kipu oli aivan karmea. Sitten se vielä heilutteli niitä kaikkia verisiä välineitään siitä mun edessä ja tämän jälkeen vuosin muutenkin kuin oisi menkat ollut. En tämän jälkeen uskaltanutkaan pitkään aikaan mennä uudestaan kun pelkäsin niin paljon.

Lopulta menin vuosien jälkeen yksityiselle ja olen siellä käynyt sen jälkeenkin ja kaikessa rehellisyydessa EN ole huomannyt kun papa otetaan. Ja ne "värkitkään" ei satu kun niitä on erikokoisia (julkisella kuulemma vain yhtä kokoa) ja ne osataan laittaa.
Okei... Toi on pakollinen paha kai kuitenkin, niin ehkä sitä vois mennä yksityiselle seuraavaksi. Tai vaihtoehtoisesti kajauttaa itseltään tajun kankaalle siinä tutkimuspöydällä ja sanoa, että ottakaa sitten kun multa vintti pimenee.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ei se kuule satu. Sun "taivaissa oleva kipukynnys" ei sitten olekaan kovin korkealla, sori vaan.
Aivan. Sinähän toki tiedät sen, mitä kaikkea mulle on papan lisäksi tehty, ja mitkä paskahommat eivät ole sattuneet lainkaan noin paljoa kuin papa
:saint:

Sori itelles, säkö tiedät jokasen kipukynnyksen ja anatomian? Mullakin on korkea kipukynnys ja jopa supistukset kestin paremmin kun ne helvetin papat. Mulla on sellanen anatomia että papa tosi vaikea ottaa ja sattuu kun joutuu ronkkimaan ja ronkkimaan...riippumatta ottajasta. Me kaikkki katsos emme ole samanlaisia.

Kuule kyllä se vaan voi sattua niin prkleesti. Se ei jos sun kokemuksesi on ollut hyviä, ei meinaa että kaikkien muiden on.

Yhteistyössä