miten se on keltään poes jos olen massasta poikkeva äiti?!

  • Viestiketjun aloittaja lily-carmilla
  • Ensimmäinen viesti
lily-carmilla
Alkuperäinen kirjoittaja MetalMom:
Yksityisviestiä tulemaan niin polkaistaan kerho vauhtiin!
JEEE ! :D olen muuten pohtinut että pitäisiköhän ihan rekisteröityä tänne 2plus sivustolle.. ehkä sitten kun saa kameran kuntoon ja voi laitaa valokuvia :)
 
kröhöm
Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:
Alkuperäinen kirjoittaja kröhöm:
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
no kukahan tänä päivänä oikeesti ajattelee, että joku punkkari on paha ? no joo. ehkä ne joilla on toinen jalka jo haudassa.
onko tässä kyse nyt jotenkin siitä, että halutaan korostaa sitä omaa "rohkeutta" ja "erilaisuutta" ja kuvitellaan että se tosiaan kiinnostaa tai ihmetyttää jokatoista vastaantulijaa millanen korsetti sulla tänään on.
Lähes poikkeuksetta kaikki normaalin näköset äidit esim. neuvolassa.. Ainakin heidän katseistaan päätellen!


just.oot itte tainut siellä pällistellä niitä, kun noin hyvin tiedät miten sua katsellaan. saati että tiedät mitä he jopa mahdollisesti katsoessaan ajattelevat.
 
lily-carmilla
Alkuperäinen kirjoittaja kröhöm:
Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:
Alkuperäinen kirjoittaja kröhöm:
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
no kukahan tänä päivänä oikeesti ajattelee, että joku punkkari on paha ? no joo. ehkä ne joilla on toinen jalka jo haudassa.
onko tässä kyse nyt jotenkin siitä, että halutaan korostaa sitä omaa "rohkeutta" ja "erilaisuutta" ja kuvitellaan että se tosiaan kiinnostaa tai ihmetyttää jokatoista vastaantulijaa millanen korsetti sulla tänään on.
Lähes poikkeuksetta kaikki normaalin näköset äidit esim. neuvolassa.. Ainakin heidän katseistaan päätellen!
valitettavasti on surullinen fakta että sellaiset blondiäidit muotifarkuissan katsovat nenänvartaan pitkin kun saavut neuvolaan vaikka violetissa tukassa ja mustissa vaatteissa...

just.oot itte tainut siellä pällistellä niitä, kun noin hyvin tiedät miten sua katsellaan. saati että tiedät mitä he jopa mahdollisesti katsoessaan ajattelevat.
 
ärsyttää
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja jojo:
Alkuperäinen kirjoittaja ärsyttää:
No voi voi, on kamalaa olla erilainen äiti kun kaikki tuijottaa. Nää on taas näitä aloituksia, jotka pistää ärsyttämään. Luuletteko todella olevanne jotenkin erilaisia jos hiuksissa on vähän väriä ja päällä mustaa? JOKAINEN IHMINEN ON ERILAINEN! Jos ette ole huomanneet. (Ja onko tuo musiikkikaan nyt jotenkin erilaista? )
Peesi
Miten tässä nyt musiikkiin päädyttiin? :eek: :D
No aloituksessa mainittiin musiikkia, mitä tämä erilainen äiti kuuntelee..
 
Rock!
Kiva että löytyy samanhenkisiä, -tyylisiä ihmisiä. Olen 48-vuotias ja tahti senkun kiihtyy, Minulla on postilaatikonpunainen tukka, pidän pitsihepenistä (mustista tottahantoki), niittijutut ja erilaiset stilettikorkkarit on sydäntä lähellä. Musiikista Death kennedys, Terveet kädet, Lama & My dying bride on nyt pinnalla.
 
Mä ainakin ajattelen että tuijottakoot B) toisinaan puen ylleni mitä sattuu ja toisinaan sulaudun masaan paremmin.

Mutta se, että mä olen äitinä kääpiökokoa ja suhteellisen hyvin säilynyt( :D :ashamed: ) niin varsinkin vanhemmat ihmiset usein kysyy suoraan ettei nämä lapset kai SUN ole.... eihän? Elleivät motkota että kyllä nykyään tehdään lapset niiiin nuorina että *jupinaa*
Eikös se ole juuri sitä ikäpolvea jotka itse pakkoavioitui alle kakskymppisinä vatta pystyssä :whistle:
 
NewArtRiot
Alkuperäinen kirjoittaja Rock!:
Kiva että löytyy samanhenkisiä, -tyylisiä ihmisiä. Olen 48-vuotias ja tahti senkun kiihtyy, Minulla on postilaatikonpunainen tukka, pidän pitsihepenistä (mustista tottahantoki), niittijutut ja erilaiset stilettikorkkarit on sydäntä lähellä. Musiikista Death kennedys, Terveet kädet, Lama & My dying bride on nyt pinnalla.
Jes!!! :D
 
:)
Alkuperäinen kirjoittaja lily-carmilla:
tänäänkin kaupassa joku täti-ihminen katsoi kuin olisi epäillyt minun kaapanneen lapseni siis voi helv.. :( hiukseni ovat olleet mustat, violetit, punaiset.. nyt puna-mustat. käytän yleensä jonkin verran meikkiä ja valta-osa vaatteistani on mustia, esim. nyt mustat housut ja musta hihaton paita. kynteni ovat yleensä mustat ja rakastan tatuointeja. saatan kuunella lady gagaa tai britney spearsia mutta yleensä kotonani soi sonata artica, 69 eyes, theatres des vampires.. mutta silti olen tavallinen äiti joka rakastaa lastaan yli kaiken. tuo pieni kuolakone joka hihkuu lattialla liloissa trikoissaan ja nalle puh-bodyssaan on elämäni keskipiste :) mieheni ei ole mikään hevari/gootti tms ja huomauttelee joskus vaatteistani mutta minähän en muutu kenenkään iloksi.. :)
Emmie tiedä, poikkeatko sie massasta loppujen lopuksi niin paljon, kun ajattelet.

Kuvailemasi ihminen, sinä itse siis, ei ainakaan minulle ole mitenkään vieras näky ja samalla tavalla lapsia syntyy punamustatukkaisillekin, kun ihan perus maantienharmaalle :D

Ja mitä sinä siitä, jos joku nyt sattuu vähän tuijottamaan pahemmin? Niitä pahoja tuijotuksia saa välillä tällainen maantienharmaakin, jos vaikka lapsi sattuu saamaan kiukkukohtauksen kaupungilla tms. Pahoja katseita saa itse kukakin milloin mistäkin syystä.

Helepommalla pääsee, kun ei liikaa mieti tuota massaan kuulumista/ kuulumattomuutta, vaan hyväksyy ittensä juuri sellaisena kun on.
 
NewArtRiot
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
' lähes poikkeuksetta kaikki normaalinnäköiset äidit...'


MITÄ NE ON?

Mun mielestä nykyään suurin osa omaa jotain poikkeavaa, lävistyksiä, tatuointeja, persoonallista pukeutumista jne.
Kai ne normaalinnäköset on semmosia joita ei tuijoteta..
 
:)
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
' lähes poikkeuksetta kaikki normaalinnäköiset äidit...'


MITÄ NE ON?

Mun mielestä nykyään suurin osa omaa jotain poikkeavaa, lävistyksiä, tatuointeja, persoonallista pukeutumista jne.
Eli voidaan sanoa, että kaikki poikkeava on ihan normaalia nykypäivänä. Tämä juuri pisti itseni ihmettelemään, että miksi ap nyt olisi jotenkin massasta poikkeava.

Ja tuijotuksia saa ihan jokainen milloin mistäkin syystä, uskokaa poies.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kröhöm:
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Se jotenkin riitelee ihmisten mielikuvissa sellanen punkkarityylinen joka hoivaa sitä nallepaitasta vauvaansa. Kun helposti ajatellaan että ap:n kaltaiset ovat "pahoja" ulkonäön perusteella. Minusta sellaset poikkeavat ovat vaan piristys tuolla äitien seassa.
no kukahan tänä päivänä oikeesti ajattelee, että joku punkkari on paha ? no joo. ehkä ne joilla on toinen jalka jo haudassa.
onko tässä kyse nyt jotenkin siitä, että halutaan korostaa sitä omaa "rohkeutta" ja "erilaisuutta" ja kuvitellaan että se tosiaan kiinnostaa tai ihmetyttää jokatoista vastaantulijaa millanen korsetti sulla tänään on.
No mieti...millasen mielikuvan se voi herättää jos vastaan tulee joku tukka kirjavana, mustat kuteet ja lävärit jne koristeena...ei siitä ekana ajattele että on hellä äiti. Etkö itse koskaan ole aatellu ulkonäön perusteella? En väitä että kaikki ja aina. Se ulkonäkö nyt ulkopuolisille kertoo sen mitä mieleen tulee.
 
:)
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Mun mielestä sellainen 'tuulipukuäiti' poikkeaa massasta nykyään enemmän kuin rock- tai muunhenkinen äiti-ihminen.
Näin oikeasti on.
Mie olen se tuulipukuäiti, jota moni kai pitää normaalina. Vaan aika katoava luonnonvara taidan olla, kun ympärilleni kattelen :D Mutta ei se mittään, minä olen hyvä näin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja lily-carmilla:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:
Alkuperäinen kirjoittaja lily-carmilla:
Alkuperäinen kirjoittaja zanna74:
Noh, sen verran pieni tää paikkakunta on että väkisinkin jatkuvasti mustiin pukeutuneena herättää huomiota, varsinkin kun muksut pyörii jaloissa :D
kokeileppa muuttaa mikkeliin:)
Ootkos alkuperäinen? Mää oon ja en mää ny tiiä tuijottaako täällä mua kukaan. Tosin en nyt enää niin vahvasti pukeudu ku ennen... Toisaalta, mä en hirveesti kiinnitä huomiota mun ympäristöön :ashamed:
paljaslalkainen mikkeliläinen olen, juu :) nuorempana katsottiin vielä enemmän kun käytin mustaa huulipunaa ja tupeerasin tukan takkupalloksi :D
No mä en sit todellakaan kattele ympärilleni kun kuitenkin kohta 27 vuotta oon täällä tallannu enkä sua muista :D Paitsi asustelinhan mä välissä pari vuotta lontoossa....
 
lily-carmilla
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:
Alkuperäinen kirjoittaja lily-carmilla:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:
Alkuperäinen kirjoittaja lily-carmilla:
Alkuperäinen kirjoittaja zanna74:
Noh, sen verran pieni tää paikkakunta on että väkisinkin jatkuvasti mustiin pukeutuneena herättää huomiota, varsinkin kun muksut pyörii jaloissa :D
kokeileppa muuttaa mikkeliin:)
Ootkos alkuperäinen? Mää oon ja en mää ny tiiä tuijottaako täällä mua kukaan. Tosin en nyt enää niin vahvasti pukeudu ku ennen... Toisaalta, mä en hirveesti kiinnitä huomiota mun ympäristöön :ashamed:
paljaslalkainen mikkeliläinen olen, juu :) nuorempana katsottiin vielä enemmän kun käytin mustaa huulipunaa ja tupeerasin tukan takkupalloksi :D
No mä en sit todellakaan kattele ympärilleni kun kuitenkin kohta 27 vuotta oon täällä tallannu enkä sua muista :D Paitsi asustelinhan mä välissä pari vuotta lontoossa....
välillä naamioidun kyllä ihan normimamman näköiseksi :) esin. nyt henkan ja maukan mustat sportpantsit ja sininen huppari
 
Alkuperäinen kirjoittaja lily-carmilla:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:
Alkuperäinen kirjoittaja lily-carmilla:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:
Alkuperäinen kirjoittaja lily-carmilla:
Alkuperäinen kirjoittaja zanna74:
Noh, sen verran pieni tää paikkakunta on että väkisinkin jatkuvasti mustiin pukeutuneena herättää huomiota, varsinkin kun muksut pyörii jaloissa :D
kokeileppa muuttaa mikkeliin:)
Ootkos alkuperäinen? Mää oon ja en mää ny tiiä tuijottaako täällä mua kukaan. Tosin en nyt enää niin vahvasti pukeudu ku ennen... Toisaalta, mä en hirveesti kiinnitä huomiota mun ympäristöön :ashamed:
paljaslalkainen mikkeliläinen olen, juu :) nuorempana katsottiin vielä enemmän kun käytin mustaa huulipunaa ja tupeerasin tukan takkupalloksi :D
No mä en sit todellakaan kattele ympärilleni kun kuitenkin kohta 27 vuotta oon täällä tallannu enkä sua muista :D Paitsi asustelinhan mä välissä pari vuotta lontoossa....
välillä naamioidun kyllä ihan normimamman näköiseksi :) esin. nyt henkan ja maukan mustat sportpantsit ja sininen huppari

Hmmm, sitähän pitää ruveta pitämään silmänsä auki sitten :kieh: stalkkeria pukkaa :whistle:
 
lily-carmilla
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:
Alkuperäinen kirjoittaja lily-carmilla:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:
Alkuperäinen kirjoittaja lily-carmilla:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:
Alkuperäinen kirjoittaja lily-carmilla:
Alkuperäinen kirjoittaja zanna74:
Noh, sen verran pieni tää paikkakunta on että väkisinkin jatkuvasti mustiin pukeutuneena herättää huomiota, varsinkin kun muksut pyörii jaloissa :D
kokeileppa muuttaa mikkeliin:)
Ootkos alkuperäinen? Mää oon ja en mää ny tiiä tuijottaako täällä mua kukaan. Tosin en nyt enää niin vahvasti pukeudu ku ennen... Toisaalta, mä en hirveesti kiinnitä huomiota mun ympäristöön :ashamed:
paljaslalkainen mikkeliläinen olen, juu :) nuorempana katsottiin vielä enemmän kun käytin mustaa huulipunaa ja tupeerasin tukan takkupalloksi :D
No mä en sit todellakaan kattele ympärilleni kun kuitenkin kohta 27 vuotta oon täällä tallannu enkä sua muista :D Paitsi asustelinhan mä välissä pari vuotta lontoossa....
välillä naamioidun kyllä ihan normimamman näköiseksi :) esin. nyt henkan ja maukan mustat sportpantsit ja sininen huppari

Hmmm, sitähän pitää ruveta pitämään silmänsä auki sitten :kieh: stalkkeria pukkaa :whistle:
kyllä miut erottaa :) harmaat vaunut joissa somisteena neonväriä (rakkaan äitini ostos :) ), rillit päässä..
 
lily-carmilla
Alkuperäinen kirjoittaja lily-carmilla:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:
Alkuperäinen kirjoittaja lily-carmilla:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:
Alkuperäinen kirjoittaja lily-carmilla:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:
Alkuperäinen kirjoittaja lily-carmilla:
Alkuperäinen kirjoittaja zanna74:
Noh, sen verran pieni tää paikkakunta on että väkisinkin jatkuvasti mustiin pukeutuneena herättää huomiota, varsinkin kun muksut pyörii jaloissa :D
kokeileppa muuttaa mikkeliin:)
Ootkos alkuperäinen? Mää oon ja en mää ny tiiä tuijottaako täällä mua kukaan. Tosin en nyt enää niin vahvasti pukeudu ku ennen... Toisaalta, mä en hirveesti kiinnitä huomiota mun ympäristöön :ashamed:
paljaslalkainen mikkeliläinen olen, juu :) nuorempana katsottiin vielä enemmän kun käytin mustaa huulipunaa ja tupeerasin tukan takkupalloksi :D
No mä en sit todellakaan kattele ympärilleni kun kuitenkin kohta 27 vuotta oon täällä tallannu enkä sua muista :D Paitsi asustelinhan mä välissä pari vuotta lontoossa....
välillä naamioidun kyllä ihan normimamman näköiseksi :) esin. nyt henkan ja maukan mustat sportpantsit ja sininen huppari

Hmmm, sitähän pitää ruveta pitämään silmänsä auki sitten :kieh: stalkkeria pukkaa :whistle:
kyllä miut erottaa :) harmaat vaunut joissa somisteena neonväriä (rakkaan äitini ostos :) ), rillit päässä..
heh mie en sitten ihmettele jos rupeaa tuntumaan että joku seuraa.. :D
 

Yhteistyössä