miten se on keltään poes jos olen massasta poikkeva äiti?!

  • Viestiketjun aloittaja lily-carmilla
  • Ensimmäinen viesti
heh heh :D mulla on tällä hetkellä musta/pinkit hiukset ..halluisin niin kovasti testata tota keltasta väriä :snotty: omat lapset on niin tottuneet ja lähinnä ihailee ja odottaa et saisivat ite päättää väristään :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Beijja:
heh heh :D mulla on tällä hetkellä musta/pinkit hiukset ..halluisin niin kovasti testata tota keltasta väriä :snotty: omat lapset on niin tottuneet ja lähinnä ihailee ja odottaa et saisivat ite päättää väristään :)
:) Oma poika kanssa haaveilee hiusten värjäämisestä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja piita-75:
Alkuperäinen kirjoittaja Beijja:
heh heh :D mulla on tällä hetkellä musta/pinkit hiukset ..halluisin niin kovasti testata tota keltasta väriä :snotty: omat lapset on niin tottuneet ja lähinnä ihailee ja odottaa et saisivat ite päättää väristään :)
:) Oma poika kanssa haaveilee hiusten värjäämisestä...

vanhin saa värjätä mut muut ei kun lasten isä/ex ei anna enkä ala tappelee kun ehtivät kuitenkin :)
toinen tytöistäkin uskaltaa pukeutua silleen että erottuu massasta ,naurettavinta vain että opettaja on käskeny pukeutua värikkäimpiin vaatteisiin :eek:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Beijja:
Alkuperäinen kirjoittaja piita-75:
Alkuperäinen kirjoittaja Beijja:
heh heh :D mulla on tällä hetkellä musta/pinkit hiukset ..halluisin niin kovasti testata tota keltasta väriä :snotty: omat lapset on niin tottuneet ja lähinnä ihailee ja odottaa et saisivat ite päättää väristään :)
:) Oma poika kanssa haaveilee hiusten värjäämisestä...

vanhin saa värjätä mut muut ei kun lasten isä/ex ei anna enkä ala tappelee kun ehtivät kuitenkin :)
toinen tytöistäkin uskaltaa pukeutua silleen että erottuu massasta ,naurettavinta vain että opettaja on käskeny pukeutua värikkäimpiin vaatteisiin :eek:
Just, jo opettaja opettaa muillekin lapsille mikä on muka oikeaa pukeutumista ja mikä ei
:headwall: :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja piita-75:
Alkuperäinen kirjoittaja Beijja:
Alkuperäinen kirjoittaja piita-75:
Alkuperäinen kirjoittaja Beijja:
heh heh :D mulla on tällä hetkellä musta/pinkit hiukset ..halluisin niin kovasti testata tota keltasta väriä :snotty: omat lapset on niin tottuneet ja lähinnä ihailee ja odottaa et saisivat ite päättää väristään :)
:) Oma poika kanssa haaveilee hiusten värjäämisestä...

vanhin saa värjätä mut muut ei kun lasten isä/ex ei anna enkä ala tappelee kun ehtivät kuitenkin :)
toinen tytöistäkin uskaltaa pukeutua silleen että erottuu massasta ,naurettavinta vain että opettaja on käskeny pukeutua värikkäimpiin vaatteisiin :eek:
Just, jo opettaja opettaa muillekin lapsille mikä on muka oikeaa pukeutumista ja mikä ei
:headwall: :headwall:
joo oli ottanu tytön puhutteluun et musta on niin synkkä väri,tulee mieleen kuolema ym että voisi pukeutua vähän värikkäämmin .olin kyllä h moilasena suu auki kun kerto :D kuitenkin iloinen ja menevä tyttö..
kerran sillä oli t-paita jossa nyrkki (lainannu veljeltään) niin eräs opettaja kiskasi käsivarresta ja pakotti laittaa pikähihaisen päälle..
tuosta koulusta ja paikkakunnasta ois niin paljon negatiivista palautetta et huh huh :D
 
lily-carmilla
Alkuperäinen kirjoittaja piita-75:
Alkuperäinen kirjoittaja lily-carmilla:
jeeee, löysin lempparitoppini kaapin väärältä hyllylta :D ! pitkä, valkoinen, edessä musta "avatun korsetin kuva"siis se painatus näyttää sen topin päälle vetäistyltä korsetilta. pääsee taas neuvolassa ihmettelemään...:)
voi :ashamed: Mä en voi käyttää toppeja |O *ehkä kesällä siinä kunnossa*
no näkisitpä miun allit... sektioarpikin varmaan loistaa tuon kankaan läpi ! :D
 
tuoreäiti
Mua ärsyttää myös ihmiset jotka tuijottaa ja katseellaan arvostelee. saan jatkuvasti sääliviä katseita ihmisiltä kun liikun lapseni kanssa kaksin jossain ja vaan siksi että näytän nuorelta eikä sormessa ole sormusta!! (asun lapsen isän kanssa avoliitossa) raivostuttavaa!! Olen lyhyt enkä ole pukeutumis tyyliltäni mitenkään aikuismainen enemminkin poikatyttö.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuoreäiti:
Mua ärsyttää myös ihmiset jotka tuijottaa ja katseellaan arvostelee. saan jatkuvasti sääliviä katseita ihmisiltä kun liikun lapseni kanssa kaksin jossain ja vaan siksi että näytän nuorelta eikä sormessa ole sormusta!! (asun lapsen isän kanssa avoliitossa) raivostuttavaa!! Olen lyhyt enkä ole pukeutumis tyyliltäni mitenkään aikuismainen enemminkin poikatyttö.
jos et mene naisten lehtien mallin mukaan, saa tuijottaa vapaasti ja sitten se onkin sun oma syy, kun et tee niin kuin "pitää tehdä ja pukeutua". :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Mua vastaan käveli tänään äiti, jolla oli puna-mustat hiukset ja mustat vaatteet, vaunuissa työnsi vauvaa.
Katsoin - hymyillen. Mun mielestä hän oli kertakaikkisen söpö ja piristävä näky :)

itekki yleensä katoin ihaillen..varsinkin hiuksia jos vähänki piristävä väri
:snotty: voidaan tietty tulkita väärin :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Beijja:
itekki yleensä katoin ihaillen..varsinkin hiuksia jos vähänki piristävä väri
:snotty: voidaan tietty tulkita väärin :D
Mä en ehtinyt kamalasti kyyläämään kun olin pyörällä liikenteessä :D, mutta toivon ettei hän tulkinnut mun katsettani väärin, jos huomasi että katselin...Ne hiukset oli makeet! Mulle ei vaan todellakaan sopisi sellaiset...näyttäisin typerältä :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Beijja:
itekki yleensä katoin ihaillen..varsinkin hiuksia jos vähänki piristävä väri
:snotty: voidaan tietty tulkita väärin :D
Mä en ehtinyt kamalasti kyyläämään kun olin pyörällä liikenteessä :D, mutta toivon ettei hän tulkinnut mun katsettani väärin, jos huomasi että katselin...Ne hiukset oli makeet! Mulle ei vaan todellakaan sopisi sellaiset...näyttäisin typerältä :snotty:

heh...äläs sano ennen kokeilua :)
 
lily-carmilla
miulla on juuri nyt musta tukka punaisin raidoin.. tykkään kovasti :) ainut miinus että pitää laittaa kampaajalla eikä kovin halpaa.. siinä sit välillä hypitään kamalassa juurikasvussa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja lily-carmilla:
miulla on juuri nyt musta tukka punaisin raidoin.. tykkään kovasti :) ainut miinus että pitää laittaa kampaajalla eikä kovin halpaa.. siinä sit välillä hypitään kamalassa juurikasvussa :D

oon viimeks 7lk laittanu värin kampaajalla :) siitä eteenpäin itte tai joskus joku kaveri (tosin alan koulun käyneet) ..
ääh..tän mamman on mentävä nukkuu kun toi vauveli herättelee ..näkyillään ja ööt
:wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja lily-carmilla:
miulla on juuri nyt musta tukka punaisin raidoin.. tykkään kovasti :) ainut miinus että pitää laittaa kampaajalla eikä kovin halpaa.. siinä sit välillä hypitään kamalassa juurikasvussa :D
joo, tuo tässä onkin, jatkuvasti pitää värjätä tai pitää huivia :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:
Jaa'a... Kieltämättä olen saanut osakseni aika pitkiä katseita kun hiukset olleet pinkit ja rotsi päällä sekä bootsit jalassa vaunuja työntelemässä... Lähinnä huvittaa ihmisten reaktiot :)

mullaki oli kokonaan pinkit tuossa jokin aika sitten ja mää tykkäsin :) mut nyt sinne peiton alle :D
 
lily-carmilla
piita-75 ja muutkin : täällä mikkelissä toimii stuntmann josta saa hienoja paitoja.. eikä tarvitse tulla tänne asti netistä löytyy :) mm. paitani jossa kissa ja teksti "stressed to kill" on sieltä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Beijja:
Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:
Jaa'a... Kieltämättä olen saanut osakseni aika pitkiä katseita kun hiukset olleet pinkit ja rotsi päällä sekä bootsit jalassa vaunuja työntelemässä... Lähinnä huvittaa ihmisten reaktiot :)

mullaki oli kokonaan pinkit tuossa jokin aika sitten ja mää tykkäsin :) mut nyt sinne peiton alle :D
Joo ne on kivat :) Mää turhauduin siihen kun ei mun hiuksissa pysy niin hyvin etteikö kokoaja pitäis värjäillä + värjääminen sottasta puuhaa :D Mutta ehkä tässä taas kesän tullen innostuu lisään pinkkiä päähän...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Beijja:
Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:
Jaa'a... Kieltämättä olen saanut osakseni aika pitkiä katseita kun hiukset olleet pinkit ja rotsi päällä sekä bootsit jalassa vaunuja työntelemässä... Lähinnä huvittaa ihmisten reaktiot :)

mullaki oli kokonaan pinkit tuossa jokin aika sitten ja mää tykkäsin :) mut nyt sinne peiton alle :D
pidä hauskaa :D
 

Yhteistyössä