mies haluaa seksimessuille ja ottaa sylitanssin

  • Viestiketjun aloittaja jepouuuu
  • Ensimmäinen viesti
Miksi mies ei halua lähtee siun kanssa, mutta kavereiden kyllä ?
En tykkäisi tuolaisesta.
messuille voisin lähteä yhdessä, mutta en hyväksyisi sylitanssia.
 
Mitä mieltä.. ite ehdotin eka messuja mut ei suostunut ja nyt kuitenkienos kaveriensa kanssa.. sano et haluu kokea sylitanssin..
On vaikea kuvitella, että mieheni sanoisi noin, että "haluaa kokea sylitanssin". Tai ainakaan, että haluaisi kokea sen kavereidensa kanssa seksimessuilla. Se kuulostaisi minusta tosi oudolta, aikuisen ihmisen kohdalla. Ei sillä, että muuten ihmettelisin, miksi sylitanssista kiihottuisi tai fantasioisi.

Mutta no... jos nyt sellainen tilanne tulisi, niin kyllä ihan mielenkiinnosta kysyisin, että mikä siinä kokemuksessa sitten kiehtoo ja miksi se pitää kokea juuri kavereiden kanssa - eikä vaikka minun, jos kerran olisin itse niitä seksimessuja ehdottanut. Ei sitä tiedä, vaikka olisi sellaisen joskus kanssani kokenutkin, niin kyllähän se vähän kiinnostaisi tietää, että mikä siinä kavereidne kanssa koetussa sitten on niin jännää.

Tosin tiedän kyllä, että jos ehdottaisin miehelleni seksimessuja, niin kyllä hän olisi heti sinne lähtenyt minun kanssani eikä minkään miespuolisten kavereiden. Tosin hän olisi ehkä yrittänyt ehdottaa, että minä olisin mennyt kokeilemaan sitä sylitanssia, ja olisi sitten tykännyt tulla katsomaan :D
 
"henni"
Mut jos tää on just joku miesten juttu siinä mielessä, et ainahan sanotaan ettei miehet tykkää liian helpoista naisista, vaan metsästyksestä, kiusotteluta, kiusaamisesta, mutta pitää olla antamatta ja jättää mies haluamaan lisää
 
"piiuska"
Eikös noilla messuilla ole kaikkea muutakin ehkä "vähän pahempaakin" koettavaa kuin sylitanssi? Jotain p****n nuolemisen SM-kisoja ja ryhmäpanoja lavalla yms. Entä jos miehesi saakin päähänsä kokea nekin kun kerran vauhtiin pääsee?
JOs oma mieheni lähtisi tuolla mielialalla tuohon taahtumaan ilman minua, niin olisi kyllä varmasti entinen mies.
 
Pilluska
[QUOTE="piiuska";30207784]Eikös noilla messuilla ole kaikkea muutakin ehkä "vähän pahempaakin" koettavaa kuin sylitanssi? Jotain p****n nuolemisen SM-kisoja ja ryhmäpanoja lavalla yms. Entä jos miehesi saakin päähänsä kokea nekin kun kerran vauhtiin pääsee?
JOs oma mieheni lähtisi tuolla mielialalla tuohon taahtumaan ilman minua, niin olisi kyllä varmasti entinen mies.[/QUOTE]

Edelleen, ap itse oli miehelleen ehdottanut, että menisi sinne messuille.
 
"minna"
Mutta oli ehdottanut että lähtevät yhdessä. Mies ei suostunut vaimonsa/naisensa kanssa lähtemään, mutta kavereiden kanssa kyllä. Jos meillä mies ehdottaisi enkä tykkäisi, sanoisin ääneen. En todellakaan kuittaisi sillä, että lähdenkin kavereiden kanssa kokemaan aylitanssia. Ja toisekseen, meillä kyllä puhutaan avoimesti, mies voisi kysyä että mitä mieltä olen sellaisesta. Mutta ei missään tapauksessa tekisi, jos Se tuntuu musta pahalta.
 
"random"
Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30208380:
Antaisin ennen messuille lähtöä itse kunnon sylitanssin suuhoidon kera. Tekisin niin selväksi, ettei tartte muualla vongata, kotona on ihan mitä vaan, jos muualla on kiltti poika.
Ei siellä ole. Siellä on oma vaimo, ei sitä vierasta.
 

Yhteistyössä