Mitä mieltä.. ite ehdotin eka messuja mut ei suostunut ja nyt kuitenkienos kaveriensa kanssa.. sano et haluu kokea sylitanssin..
On vaikea kuvitella, että mieheni sanoisi noin, että "haluaa kokea sylitanssin". Tai
ainakaan, että haluaisi kokea sen
kavereidensa kanssa seksimessuilla. Se kuulostaisi minusta tosi oudolta, aikuisen ihmisen kohdalla. Ei sillä, että muuten ihmettelisin, miksi sylitanssista kiihottuisi tai fantasioisi.
Mutta no... jos nyt sellainen tilanne tulisi, niin kyllä ihan mielenkiinnosta kysyisin, että mikä siinä kokemuksessa sitten kiehtoo ja miksi se pitää kokea juuri kavereiden kanssa - eikä vaikka minun, jos kerran olisin itse niitä seksimessuja ehdottanut. Ei sitä tiedä, vaikka olisi sellaisen joskus kanssani kokenutkin, niin kyllähän se vähän kiinnostaisi tietää, että mikä siinä kavereidne kanssa koetussa sitten on niin jännää.
Tosin tiedän kyllä, että jos ehdottaisin miehelleni seksimessuja, niin kyllä hän olisi heti sinne lähtenyt minun kanssani eikä minkään miespuolisten kavereiden. Tosin hän olisi ehkä yrittänyt ehdottaa, että
minä olisin mennyt kokeilemaan sitä sylitanssia, ja olisi sitten tykännyt tulla katsomaan