miten se on keltään poes jos olen massasta poikkeva äiti?!

  • Viestiketjun aloittaja lily-carmilla
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja lily-carmilla:
piita-75 ja muutkin : täällä mikkelissä toimii stuntmann josta saa hienoja paitoja.. eikä tarvitse tulla tänne asti netistä löytyy :) mm. paitani jossa kissa ja teksti "stressed to kill" on sieltä :)
Mulla on stuntmanin kuvasto :D Just katseltiin pojan kanssa sitä ja lupasin tilata jotain syksyksi kun taas koulu alkaa :heart:
 
lily-carmilla
Alkuperäinen kirjoittaja piita-75:
Alkuperäinen kirjoittaja lily-carmilla:
miulla on juuri nyt musta tukka punaisin raidoin.. tykkään kovasti :) ainut miinus että pitää laittaa kampaajalla eikä kovin halpaa.. siinä sit välillä hypitään kamalassa juurikasvussa :D
joo, tuo tässä onkin, jatkuvasti pitää värjätä tai pitää huivia :D
onneksi on kivoja huiveja ja hieno lippis.. sellainen violetti, kiiltävää samettia :)
 
lily-carmilla
Alkuperäinen kirjoittaja piita-75:
Alkuperäinen kirjoittaja lily-carmilla:
piita-75 ja muutkin : täällä mikkelissä toimii stuntmann josta saa hienoja paitoja.. eikä tarvitse tulla tänne asti netistä löytyy :) mm. paitani jossa kissa ja teksti "stressed to kill" on sieltä :)
Mulla on stuntmanin kuvasto :D Just katseltiin pojan kanssa sitä ja lupasin tilata jotain syksyksi kun taas koulu alkaa :heart:
stuntti on kyllä mikkeliläisen hevikansan ylpeys :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:
Alkuperäinen kirjoittaja Beijja:
Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:
Jaa'a... Kieltämättä olen saanut osakseni aika pitkiä katseita kun hiukset olleet pinkit ja rotsi päällä sekä bootsit jalassa vaunuja työntelemässä... Lähinnä huvittaa ihmisten reaktiot :)

mullaki oli kokonaan pinkit tuossa jokin aika sitten ja mää tykkäsin :) mut nyt sinne peiton alle :D
Joo ne on kivat :) Mää turhauduin siihen kun ei mun hiuksissa pysy niin hyvin etteikö kokoaja pitäis värjäillä + värjääminen sottasta puuhaa :D Mutta ehkä tässä taas kesän tullen innostuu lisään pinkkiä päähän...
Mä blondasin pohjaa jotta väri pysy paremmin. Siltikin sai sotkea vähintään parin viikon välein hoitoaineen seassa lisää väriä päähän... Ja tukka kärsi, pituudesta lähti ainakin puolet blondaamisen seurauksena :/
Vaan nyt on kokomusta ja tukka tykää ja kasvaa :D

 
vieras
tässä ketjussa kuvailluissa tyyleissä ei ole mitään persoonallista tai erilaista :eek:
Joka toinen nainen ainakin meilläpäin näyttää ihan samalta ja sitten ollaan olevinaan niin persoonallisia ja erilaisia... ei tuo ole yhtään persoonallisempaa kuin ne muotivaatteetkaan :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja lily-carmilla:
Alkuperäinen kirjoittaja zanna74:
Noh, sen verran pieni tää paikkakunta on että väkisinkin jatkuvasti mustiin pukeutuneena herättää huomiota, varsinkin kun muksut pyörii jaloissa :D
kokeileppa muuttaa mikkeliin:)
Ootkos alkuperäinen? Mää oon ja en mää ny tiiä tuijottaako täällä mua kukaan. Tosin en nyt enää niin vahvasti pukeudu ku ennen... Toisaalta, mä en hirveesti kiinnitä huomiota mun ympäristöön :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tässä ketjussa kuvailluissa tyyleissä ei ole mitään persoonallista tai erilaista :eek:
Joka toinen nainen ainakin meilläpäin näyttää ihan samalta ja sitten ollaan olevinaan niin persoonallisia ja erilaisia... ei tuo ole yhtään persoonallisempaa kuin ne muotivaatteetkaan :LOL:

en ole tyylistäni ees kertonu juuri mitään.Lähinnä hiusväreistä ja tatuointi kokemuksesta ^^
 
ärsyttää
No voi voi, on kamalaa olla erilainen äiti kun kaikki tuijottaa. Nää on taas näitä aloituksia, jotka pistää ärsyttämään. Luuletteko todella olevanne jotenkin erilaisia jos hiuksissa on vähän väriä ja päällä mustaa? JOKAINEN IHMINEN ON ERILAINEN! Jos ette ole huomanneet. (Ja onko tuo musiikkikaan nyt jotenkin erilaista? )
 
Se jotenkin riitelee ihmisten mielikuvissa sellanen punkkarityylinen joka hoivaa sitä nallepaitasta vauvaansa. Kun helposti ajatellaan että ap:n kaltaiset ovat "pahoja" ulkonäön perusteella. Minusta sellaset poikkeavat ovat vaan piristys tuolla äitien seassa.
 
jojo
Alkuperäinen kirjoittaja ärsyttää:
No voi voi, on kamalaa olla erilainen äiti kun kaikki tuijottaa. Nää on taas näitä aloituksia, jotka pistää ärsyttämään. Luuletteko todella olevanne jotenkin erilaisia jos hiuksissa on vähän väriä ja päällä mustaa? JOKAINEN IHMINEN ON ERILAINEN! Jos ette ole huomanneet. (Ja onko tuo musiikkikaan nyt jotenkin erilaista? )
Peesi
 
Alkuperäinen kirjoittaja jojo:
Alkuperäinen kirjoittaja ärsyttää:
No voi voi, on kamalaa olla erilainen äiti kun kaikki tuijottaa. Nää on taas näitä aloituksia, jotka pistää ärsyttämään. Luuletteko todella olevanne jotenkin erilaisia jos hiuksissa on vähän väriä ja päällä mustaa? JOKAINEN IHMINEN ON ERILAINEN! Jos ette ole huomanneet. (Ja onko tuo musiikkikaan nyt jotenkin erilaista? )
Peesi
Miten tässä nyt musiikkiin päädyttiin? :eek: :D
 
kröhöm
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Se jotenkin riitelee ihmisten mielikuvissa sellanen punkkarityylinen joka hoivaa sitä nallepaitasta vauvaansa. Kun helposti ajatellaan että ap:n kaltaiset ovat "pahoja" ulkonäön perusteella. Minusta sellaset poikkeavat ovat vaan piristys tuolla äitien seassa.
no kukahan tänä päivänä oikeesti ajattelee, että joku punkkari on paha ? no joo. ehkä ne joilla on toinen jalka jo haudassa.
onko tässä kyse nyt jotenkin siitä, että halutaan korostaa sitä omaa "rohkeutta" ja "erilaisuutta" ja kuvitellaan että se tosiaan kiinnostaa tai ihmetyttää jokatoista vastaantulijaa millanen korsetti sulla tänään on.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sitku:
meillä on niinpäin, että ite olen aikas taviksen näköinen, muutta mies taas poikkeaa massasta. Onhan nuita katseita joskus kerätty. Uimahallissa varsinkin kun porukalla käydään :LOL:
Mikäs siinä miehessä on? Mun mies ei edes suostu uimahalliin nänniläväreittensä takia kun pelkää just et kaikki tuijaa :ashamed:
 
NewArtRiot
Alkuperäinen kirjoittaja kröhöm:
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
no kukahan tänä päivänä oikeesti ajattelee, että joku punkkari on paha ? no joo. ehkä ne joilla on toinen jalka jo haudassa.
onko tässä kyse nyt jotenkin siitä, että halutaan korostaa sitä omaa "rohkeutta" ja "erilaisuutta" ja kuvitellaan että se tosiaan kiinnostaa tai ihmetyttää jokatoista vastaantulijaa millanen korsetti sulla tänään on.
Lähes poikkeuksetta kaikki normaalin näköset äidit esim. neuvolassa.. Ainakin heidän katseistaan päätellen!
 
lily-carmilla
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:
Alkuperäinen kirjoittaja lily-carmilla:
Alkuperäinen kirjoittaja zanna74:
Noh, sen verran pieni tää paikkakunta on että väkisinkin jatkuvasti mustiin pukeutuneena herättää huomiota, varsinkin kun muksut pyörii jaloissa :D
kokeileppa muuttaa mikkeliin:)
Ootkos alkuperäinen? Mää oon ja en mää ny tiiä tuijottaako täällä mua kukaan. Tosin en nyt enää niin vahvasti pukeudu ku ennen... Toisaalta, mä en hirveesti kiinnitä huomiota mun ympäristöön :ashamed:
paljaslalkainen mikkeliläinen olen, juu :) nuorempana katsottiin vielä enemmän kun käytin mustaa huulipunaa ja tupeerasin tukan takkupalloksi :D
 

Yhteistyössä