Miten sanoa yhdelle palstan miehelle ettei kiinnosta

  • Viestiketjun aloittaja harmaana nyt
  • Ensimmäinen viesti
harmaana nyt
pistää joka päivä viestiä ja ruikuttaa että haluaa nähdä ym. Mua ei kiinnosta, ei todellakaan!Perheellinen ukko vielä, hyi hel....Oon lopettanut vastailut, mutta eipä se sitä estä pommittamasta mua typerillä jutuillaan. Oli nähnyt mun kuvan kerran yhdessä ketjussa ja sen jälkeen otti yhteyttä, ensin asiallisesti nyt lähinnä vonkaa.
 
toinen harmaa
Yäk. Olen lähes satavarma, että kaikki ne miehet, jotka tänne eksyvät, ovat tuota samaa kastia...itselläkin kokemusta yhdestä, joka onneksi lakkasi ottamasta yhteyttä kun lopetin itse vastailun tyystin. Puutteessa eläviä nörttejä, jotka tänne tulevat iskemään väsyneitä, puutteessa olevia äitejä. Lujaa menee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja toinen harmaa:
Yäk. Olen lähes satavarma, että kaikki ne miehet, jotka tänne eksyvät, ovat tuota samaa kastia...itselläkin kokemusta yhdestä, joka onneksi lakkasi ottamasta yhteyttä kun lopetin itse vastailun tyystin. Puutteessa eläviä nörttejä, jotka tänne tulevat iskemään väsyneitä, puutteessa olevia äitejä. Lujaa menee.
Täältähän saattaa saada kokonaisen perhepaketin! :LOL:
 
toinen harmaa
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja toinen harmaa:
Yäk. Olen lähes satavarma, että kaikki ne miehet, jotka tänne eksyvät, ovat tuota samaa kastia...itselläkin kokemusta yhdestä, joka onneksi lakkasi ottamasta yhteyttä kun lopetin itse vastailun tyystin. Puutteessa eläviä nörttejä, jotka tänne tulevat iskemään väsyneitä, puutteessa olevia äitejä. Lujaa menee.
Täältähän saattaa saada kokonaisen perhepaketin! :LOL:
Kerropa, Timppa, ihan oikeesti MIKÄ sinut ajaa tällaselle mammapalstalle?? En vain jostain syystä oikein ymmärrä teitä miehiä täällä, ei sillä että tahtoisin teille paha olla. :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja toinen harmaa:
Kerropa, Timppa, ihan oikeesti MIKÄ sinut ajaa tällaselle mammapalstalle?? En vain jostain syystä oikein ymmärrä teitä miehiä täällä, ei sillä että tahtoisin teille paha olla. :xmas:
Kunhan huvikseni kirjoittelen.Eikäå tämä kait mikään mammapalsta ole.Kaipa täällä saa perheelliset miehetkin kirjoitella.Aika samat ropleemat ne on meilläkin.Eikä mikään estä sinkkujakaan täällä olemasta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja toinen harmaa:
Kerropa, Timppa, ihan oikeesti MIKÄ sinut ajaa tällaselle mammapalstalle?? En vain jostain syystä oikein ymmärrä teitä miehiä täällä, ei sillä että tahtoisin teille paha olla. :xmas:
Kunhan huvikseni kirjoittelen.Eikäå tämä kait mikään mammapalsta ole.Kaipa täällä saa perheelliset miehetkin kirjoitella.Aika samat ropleemat ne on meilläkin.Eikä mikään estä sinkkujakaan täällä olemasta.
Nii kyllähän luulis et perheellisillä miehillä on vielä enemmän yhteistä tänne ku vaikka sinkuilla, joilla ei edes ole perhettä. Mutta tosiaan tännehän saa kyllä kirjottaa ihan kaikki.

Voihan se olla mielenkiintoista saada muiden naisten näkökulmaa asioihin, ku oman vaimon vaan ;) :wave:
 
Huh, en ainakaan ole minä kun kerran perheellinen on... mutta paha riesa tuollainen jos ei ymmärrä puhetta, sanot sille kerran kunnolla niin että tuntuu ja sen jälkeen et enää vastaa laisinkaan, eiköhän se muutaman kuukauden päästä viimeistään tajua ettei siellä pingisverkon toisella puolella olekkaan kukaan palauttamassa palloa...
 
vieras
Ap, olet TavisÄiti ja vonkaaja on kiltistituhma? En ihmettelisi, jos näin olisi, on täällä palstallakin sinulle lirkutellut.

Vedän sanani takaisin, jos olen väärässä.
 
:D ai että näinki päin.

No miks et sano sille suoraan että jos se tykittää sulle viestejä ni sä pastaat ne aina palstalle kaikkien nähtäviks? :)

Ja sitte mitä täällä olemiseen. Ensin tänne halutaan mut takas ja sitte ku tuun tänne ni toivotaan ettei täällä ois yhtään miestä :D

Ootte te naiset vaan hulluja! :D Parempia ku miehet, mutta ihan hulluja!
:D
 

Yhteistyössä