Miten sanoa kauniisti??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Voi ei...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Voi ei...

Vieras
Että voitais tehdä jotain muutakin äitienpäivänä kuin mennä anoppilaan??

älkää sit väärin ymmärtäkö mä tykkään anopistani hirveesti mutta aina kun ollaan siellä jos miehen sisarukset miehineen on kanssa siellä niin lopputulos on se että istun yksin siellä ihan hiljaa koko sen ajan mitä siellä ollaan ja tunnen itseni täysin ulkopuoliseksi kaikkeen kun niillä on ne omat juttunsa kaikesta mistä mulla ei oo mitään hajua ja kukaan ei siellä juurikaan mulle puhu. Pidän heistä kaikistä kyllä mutta kun olen kumminkin suhteellisen "uusi"tulokas (seurusteltu 3v) niin en ole kärryillä heidän asioistaan ja siis vaikea sillon on ottaa osaakaan heidän puheisiinsa :ashamed:

Ja sitä vaikeuttaa vielä sekin kun näitä perhe tapaamisia ei ole usein niin ei mulla ole kyllä mahdollisuutta edes yrittää päästä mukaan ja ymmärtää heidän juttujaan...

Niin no kyllähän niinkin sen vois tehdä mutta en haluaisi silti sitä että hän ei voi äitiään mennä katsomaan kun kerran on äitienpäivä ja kaikkea...

VAIKEETA ON :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Niin no kyllähän niinkin sen vois tehdä mutta en haluaisi silti sitä että hän ei voi äitiään mennä katsomaan kun kerran on äitienpäivä ja kaikkea...

Mun mies käy ainakin viemässä äidilleen kukkia aamusella, minua siellä ei tarvita.
Hankalampaa tietenkin jos välimatkaa paljon.
Mutta kyllähän aikuiset ihmiset ymmärtävät ettei aina tule jonnekin lähdettyä,soitto ja ajatus riittänee.
Ei minun vanhemmillani ainakaan ole mitään lapsellisia loukkaantumisia tai kiukutteluja jos joku juhlapyhä ollaan vain oman porukan kesken. Niitä juhlia tulee niin monia vielä..

Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Mun mies käy ainakin viemässä äidilleen kukkia aamusella, minua siellä ei tarvita.
Hankalampaa tietenkin jos välimatkaa paljon.
Mutta kyllähän aikuiset ihmiset ymmärtävät ettei aina tule jonnekin lähdettyä,soitto ja ajatus riittänee.
Ei minun vanhemmillani ainakaan ole mitään lapsellisia loukkaantumisia tai kiukutteluja jos joku juhlapyhä ollaan vain oman porukan kesken. Niitä juhlia tulee niin monia vielä..

Ei tuollakaan ketään suutu jos ei mennä.
Mutta mietin että jos sittenkin jätän sanomatta koko asiasta kun se voi olla että on suunntiellu jotain muutakin yllätyksenä enkä mä halua sitäkään pilata...

Tälleen: Kultaseni, kaunis päivä, eikö totta? Kevät on tullut ja huomaatko kuinka koko luonto puhkeaa kukkaan? Saatanan idiootti! Miksi meidän pitää joka ainoa äitienpäivä mennä sun mutsias paapomaan - sitä vanhaa harakkaa. Olisit pysynyt sen helmoissa, niin olisin valinnut oikean miehen.

kyl sä voisit alkaa tutustumaan niihin ihan itte myös,ei kolme vuotta ole mikään pikkuseurustelu suhde. koita sopeutua, et vaan ole päähenkilö niissä tapaamisissa...oma perhe on miehelle kuitenki tosi tärkeä asia.

Alkuperäinen kirjoittaja nätistelijä:
Tälleen: Kultaseni, kaunis päivä, eikö totta? Kevät on tullut ja huomaatko kuinka koko luonto puhkeaa kukkaan? Saatanan idiootti! Miksi meidän pitää joka ainoa äitienpäivä mennä sun mutsias paapomaan - sitä vanhaa harakkaa. Olisit pysynyt sen helmoissa, niin olisin valinnut oikean miehen.

:laugh:

Meilläkin mies lähtee äitinsä luo (itse asiassa jo huomenna kun on paljon matkaa ja tulee sit sunnuntaina kotiin), menee yksin, en mä jaksa lähtee mukaan, meillä on muksujen kanssa kotona paljon kivampaa =)
Kyllä kai sunkin anopille on kiva että miehesi käy siellä äitienpäivänä mutta ei kai sun oo pakko mukaan mennä?

Munkin mielestä kolmen vuoden jälkeen pitäisi jo vähän pystyä juttelemaan miehen perheen kanssa, ilman että se tuntuu ahdistavalta. Tutustu heihin, ala itsekin vähän relaamaan. Eri asia tietty on jos perhe käyttäytyy ilkeästi tai on riitaa.

Me ollaan oltu kaksi vuotta yhdessä ja vietetään kokonaisia viikonloppuja niin mun kuin hönenkin perheensä kanssa. Vuoden jälkeenoltiin yhdessä miehen vanhempien kanssa lomalla. He ovat mukavia, vaikkakaan eivät sellaisia rempseitä ja nuorekkaita vanhempia ollenkaan. Mutta ollaan löydetty hyvä balanssi ja pystyn heidän kanssaan viikonlopun olemaan ilman että ketuttaa..

Alkuperäinen kirjoittaja Voi ei...:
Ja sitä vaikeuttaa vielä sekin kun näitä perhe tapaamisia ei ole usein niin ei mulla ole kyllä mahdollisuutta edes yrittää päästä mukaan ja ymmärtää heidän juttujaan...

ja nyt kun jätät väliin niin ei taida sekään auttaa asiaa.
no joo..siinä kun vaan sanot että tällä kertaa haluut olla oman perheesi kanssa. ilman muita. :D

Yhteistyössä