Miten saisi lapsen biologisen isän äidin pois kuvioista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jenni K.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="irina";25798090]Ainakin tuo toisen lapsen tilanne kannattaa tehdä heti selväksi. Ei ole lapsenlapsi ja ei kuulu "pakettiin". Lisäksi, oletko harkinnut muuttoa? Jos noin vain tapaatte Prisman parkkiksella, niin voisitko muuttaa toiseen kaupunkiin. Fyysinen etäisyys tuo myös henkistä etäisyyttä ja varmaan tuo anoppikin jaksaisi max kerran kuussa tehdä pidemmän reissun lapsenlasta tapaamaan.[/QUOTE]

Muutto ei tule kyseeseen. Molempien työt, perheet ja kaverit täällä, joten ei kyllä yhden ex anopin alta pakoon lähdetä. Täytynee hiljalleen oivalluttaa, että hänen on aika poistua kuvoista. Laitoin jo tuohon pääsiäistekstariin vastaukseksi, että ei kiitos, vietämme pääsiäinen PERHEPIIRISSÄ.

[QUOTE="akka";25784968]Helposti.Soitat haukkumapuhelun exäsi äidille ja ilmoitat että sulla ja lapsella on nyt uusi elämä etkä halua lapsen isän puolelta mummia etkä lapsen isää sekoittamaan teidän täydellistä pientä elämäänne kun lapsella on mummi jo sinun puoleltasi,ei hän tarvitse toista.
Näin kauniisti mun ainoan lapsenlapseni äiti ilmoitti mulle ettei halua mun kuuluvan lapsensa elämään.En ole sitten kuulunut.[/QUOTE]

: / Voi luoja!

Yhteistyössä