erottiin lapsen isän kanssa 6v sitten

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hämmästynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hämmästynyt

Vieras
ja ollaan sen jälkeen tultu paljon paremmin toimeen kun yhdessä ollessa.
soitellaan, asutaan lapsen vuoksi suht lähekkäin, pystytään puhuun kaikesta ja on hyvät välit.
kumpikin meistä ollut jo sen lähes 5v uusissa suhteissa, ex jo naimisissakin ja hänellä toinen lapsi vaimonsa kanssa. itse olen ollut 4v kihloissa oman mieheni kanssa. missään vaiheessa ei ole ollut sellaista "vanha suola janottaa"-tunnetta kummallakaan.
no, nytpä kuulin erittäin luotettavasta lähteestä että ex oli haukkunut mut ihan pystyyn. on kuulema onnellinen et pääsi musta eroon kun oon niin kyrpä ämmä, hankala ja kamala ihminen.
mä vedin ihan puihin et mitä helvettiä?! mitään ei ole tässä välissä tapahtunut mistä olisi suuttunut, luulin et kaikki on ok.
nyt sitten koitan keräillä itseäni etten räjähtäis sen silmille kun tulee huomena hakeen likkaa niille... oon niin loukkaantunut ja järkyttynyt et miten se voi puhua musta noin rumasti?!

Jos joku olikin kateellinen teidän hyvistä väleistä ja muutenkin sujuvista asioista? Minä en heti menisi räjähtämään vaan kertoisin tyynesti kuulemastani kysyisin onko siinä oikeasti perää.

Alkuperäinen kirjoittaja Vernalis:
Jos joku olikin kateellinen teidän hyvistä väleistä ja muutenkin sujuvista asioista? Minä en heti menisi räjähtämään vaan kertoisin tyynesti kuulemastani kysyisin onko siinä oikeasti perää.

mä tiedän et siinä oli perää. tämä lähde on exän sisko ja oli ollut tilanteessa. tilanteella useita todistajia jotka olivat pitäneet mun puolia, mut ex oli vaan haukkunut mua. pitkä juttu jota en kokonaisuudessaan aio tänne kirjottaa, mutta TIEDÄNtämän olevan totta.

Alkuperäinen kirjoittaja yksi kysymys:
kumpi oli aikoinaan se eron alullepanija?

se oli yhteinen päätös. mä sen taisin ekana puheeksi ottaa, mutta ex oli samaa mieltä. sovittiin asiamme, asuttiin saman katon alla vielä pari kuukautta ja sit vasta muutin pois kun asiat oli kunnossa..

Alkuperäinen kirjoittaja hämmästynyt:
Alkuperäinen kirjoittaja Vernalis:
mä tiedän et siinä oli perää. tämä lähde on exän sisko ja oli ollut tilanteessa. tilanteella useita todistajia jotka olivat pitäneet mun puolia, mut ex oli vaan haukkunut mua. pitkä juttu jota en kokonaisuudessaan aio tänne kirjottaa, mutta TIEDÄNtämän olevan totta.
Kuuntele kuitenkin ihan rauhassa exäsi oma versio ensin.

Alkuperäinen kirjoittaja hämmästynyt:
Alkuperäinen kirjoittaja yksi kysymys:
kumpi oli aikoinaan se eron alullepanija?

se oli yhteinen päätös. mä sen taisin ekana puheeksi ottaa, mutta ex oli samaa mieltä. sovittiin asiamme, asuttiin saman katon alla vielä pari kuukautta ja sit vasta muutin pois kun asiat oli kunnossa..

no, ehkä se päätös ei ollut ihan niin yhteinen kuin sä luulet. en tiedä teidän tapausta, mutta monesti miehet ei vaan kehtaa tuoda eriävää mielipidettään tuossa tilanteessa esille, etteivät vaikuttaisi perässäroikkujilta ja säälittäviltä...

Joskus sitä itsekultakin voi päästä sammakoita ja jos ympärillä olevat kuuntelee innoissaan, niin tarinaa on aina hyvä hieman paisutella, että mielenkiinto muilla säilyy. Onko alko:lla osuutta tilanteeseen? Pidähän pää kylmänä :)

Alkuperäinen kirjoittaja :
Joskus sitä itsekultakin voi päästä sammakoita ja jos ympärillä olevat kuuntelee innoissaan, niin tarinaa on aina hyvä hieman paisutella, että mielenkiinto muilla säilyy. Onko alko:lla osuutta tilanteeseen? Pidähän pää kylmänä :)

ei alkolla ollut osuutta asiaan.
en pysty oleen ottamatta tätä puheeks huomena, mutta toivottavasti osaan sanoa asiani järkevästi... loukkaannuin niin verisesti.

Yhteistyössä