Miten saisi lapsen biologisen isän äidin pois kuvioista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jenni K.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eihän sun tarvitse ex-anoppia sietää ja kutsua kylään. Sanot ex-miehellesi, että vie lapsensa kylään ex-anopille, kun näkee lastaan. Ei kait sen anopin teille tarvitse tulla.
Minä kyllä ymmärrän, jos ap ei halua ex-anoppiaan kylään. Mutta eivätkö lapsi ja anoppi voisi tavata jotenkin muuten, ilman, että sinä olet siinä läsnä?

• Tykkää
Reactions: Neljän Äiti
Omalla tavallani ymmärrän ap:ta. Mä antaisin mitä vaan että saisin exäni pois mun elämästä. Kaikken sen mitä hän minulle teki, ex anoppi on vähintään yhtä ilkee ja pahan suopa ollut (haukkunut ja uhkaillut yms.). Mutta valitettavasti he ovat tyttäreni sukua ja minun pitää vaan hyväksyä ja kestää se.

A.p. Sä olet vitun sairas! Mene hoitoon, jos et muulla tavalla saa ittees paranemaan, kun kiusaamalla toisten elämiä! Haluaisitko itse tuollaista, jos olisit lapsesi kengissä?

Aika hanakoita palstalaiset ovat puolustamaan ex anoppini kuvitteellisia oikeuksia (eipä käsittääkseni esim. laista löydy tuollaista tapaamisvelvoitetta jne). Entäpä sitten minun ja perheeni oikeus ehjään perhe-elämään? Tuo ei tunnu merkitsevän mitään.

Sulla ei koskaan enää tule olemaan ehjää perhettä, kun sulla on kahden miehen kanssa lapsia. Miksi sä ajattelet vaan itseäs, etkä sitä lasta? Sairasta. Ja se lapsikin voi vielä isompana tulla todella vihaamaan sua, kun estätä sitä olemasta oman perheensä kanssa.

Aika hanakoita palstalaiset ovat puolustamaan ex anoppini kuvitteellisia oikeuksia (eipä käsittääkseni esim. laista löydy tuollaista tapaamisvelvoitetta jne). Entäpä sitten minun ja perheeni oikeus ehjään perhe-elämään? Tuo ei tunnu merkitsevän mitään.

Ei se sun perhe-elämää riko jos lapses näkee isäänsä ja mummoaan. Ja kun olet tehnyt kahdelle miehelle lapsia, niin et sellaista ydinperhettä tule saamaankaan.

Ei ihme, että miehesi pettää. Tuollaista omistuishaluista narsisti akkaa kuka mies nyt jaksaisi. Onko lapsen mielipidettä edes kysytty? Mikset anna exän tavata lasta edes? On lapsen rikkautta kun löytyy huolehtivaa isovanhempia, sellaista onnea ei ole kaikilla lapsilla.
Noh, perjantaiprovo onneksi

[QUOTE="verena";25786078]Ei ihme, että miehesi pettää. Tuollaista omistuishaluista narsisti akkaa kuka mies nyt jaksaisi. Onko lapsen mielipidettä edes kysytty? Mikset anna exän tavata lasta edes? On lapsen rikkautta kun löytyy huolehtivaa isovanhempia, sellaista onnea ei ole kaikilla lapsilla.
Noh, perjantaiprovo onneksi[/QUOTE]

Peesaan! Todellakin on onni, jos on isovanhempia!

Se vaan nyt on fakta että lapsi kasvaa ja jonakin päivänä sä vastaat sille lapselle siitä ettet anna sen tavata mummoaan.Mä en ole nähnyt lapsenlastani sen jälkeen kun se oli 8kk eikä se tiedä mun olemassaolostani mitään,on nyt kolmen ikäinen.Sen äiti teki kaiken mahdollisen vaikeuttaakseen isän ja lapsen tapaamista.Muutti toiselle paikkakunnalle kun lapsi syntyi,ei voi antaa tapaamisiin kun on kiinni tississä,ei voi antaa tapaamisiin kun on vieraantunut eikä voi antaa tapaamisiin koska äiti on mulkku.Piti saada yksinhuoltajuus kun yhteishuolto ei tule toimimaan kun lapsi vastasyntynyt ja asuu eri paikkakunnalla ja lässyn lää.
Pakotti vauvan isän käymään hänen huushollissaan katsomassa poikaa,hänen valvovan silmänsä alla,vittuili ja piikitteli koko ajan mitä poikani siellä oli lastaan tapaamassa niin että se itki aina monta päivää ja poti syyllisyyttä kun siellä kävi niin harvoin.Ei ollut työttömänä paljon varaa laittaa 70 matkalippuun joka viikonloppu että näki lastaan kaksi tuntia.
Ämmä teki kaikkensa hankaloittaakseen niitä tapaamisia ja poikani luovutti.Ei tapaa enää.Ei niin kauan kunnes sen lapsi on niin iso että se ymmärtää ja sitä voi alkaa tapailemaan säännöllisesti.
Ämmän vittuiluviestit olen tallettanut jotta voin ne näyttää muksulle aikanaan kunhan kasvaa.Ettei ne asiat ollut niin kuin ämmä väittää,meitä ei kiinnosta.Kyllä meitä olis kiinnostanut vaan ämmä ei halunnut.
Kun se lapsi kasvaa aikuiseksi se vihaa äitiään sen vuoksi että se vei häneltä koko isänpuolen suvun ja siinäpä sitten selittelee kun isketään faktat tiskiin että kuka ne välit halusi katkaista.KUn on niin hieno ja täydellinen ihminen.

[QUOTE="akka";25786133]Se vaan nyt on fakta että lapsi kasvaa ja jonakin päivänä sä vastaat sille lapselle siitä ettet anna sen tavata mummoaan.Mä en ole nähnyt lapsenlastani sen jälkeen kun se oli 8kk eikä se tiedä mun olemassaolostani mitään,on nyt kolmen ikäinen.Sen äiti teki kaiken mahdollisen vaikeuttaakseen isän ja lapsen tapaamista.Muutti toiselle paikkakunnalle kun lapsi syntyi,ei voi antaa tapaamisiin kun on kiinni tississä,ei voi antaa tapaamisiin kun on vieraantunut eikä voi antaa tapaamisiin koska äiti on mulkku.Piti saada yksinhuoltajuus kun yhteishuolto ei tule toimimaan kun lapsi vastasyntynyt ja asuu eri paikkakunnalla ja lässyn lää.
Pakotti vauvan isän käymään hänen huushollissaan katsomassa poikaa,hänen valvovan silmänsä alla,vittuili ja piikitteli koko ajan mitä poikani siellä oli lastaan tapaamassa niin että se itki aina monta päivää ja poti syyllisyyttä kun siellä kävi niin harvoin.Ei ollut työttömänä paljon varaa laittaa 70 matkalippuun joka viikonloppu että näki lastaan kaksi tuntia.
Ämmä teki kaikkensa hankaloittaakseen niitä tapaamisia ja poikani luovutti.Ei tapaa enää.Ei niin kauan kunnes sen lapsi on niin iso että se ymmärtää ja sitä voi alkaa tapailemaan säännöllisesti.
Ämmän vittuiluviestit olen tallettanut jotta voin ne näyttää muksulle aikanaan kunhan kasvaa.Ettei ne asiat ollut niin kuin ämmä väittää,meitä ei kiinnosta.Kyllä meitä olis kiinnostanut vaan ämmä ei halunnut.
Kun se lapsi kasvaa aikuiseksi se vihaa äitiään sen vuoksi että se vei häneltä koko isänpuolen suvun ja siinäpä sitten selittelee kun isketään faktat tiskiin että kuka ne välit halusi katkaista.KUn on niin hieno ja täydellinen ihminen.[/QUOTE]

Eiköhän tuo tekstisi taso paljasta, että aikuisena, kun lapsi enemmän ymmärtää, on todella kiitollinen, että sai olla rauhassa. Tuskin mitään v:tä ja P:t'ä kiroavaa akkaa kaipaa.

[QUOTE="nekku";25786157]Eiköhän tuo tekstisi taso paljasta, että aikuisena, kun lapsi enemmän ymmärtää, on todella kiitollinen, että sai olla rauhassa. Tuskin mitään v:tä ja P:t'ä kiroavaa akkaa kaipaa.[/QUOTE]

Alta kouluikäisenä saa olla rauhassa,sen jälkeen alkaa tapaamiset.Selitys tulee kun aikuistuu miksi niin oli että vasta silloin.

Vaikka ex olisi sinulle tehnyt mitä on lapsella silti oikeus isäänsä. Se asia tulee eteesi ennemmin tai myöhemmin. Monet tapaukset olen nähnyt samanlaiset ja isompina lapset on laittaneet välit poikki äitiinsä juuri tuollaisesta syystä eli äiti järjestelmällisesti estänyt lasta tapaamasta omaa isäänsä.

[QUOTE="Olivia";25785296]Sinulla on ex-mies ja ex-anoppi. Lapsella ei voi olla ex-isää ja ex-mummoa.[/QUOTE]

Juuri näin. Lapsi joutuu kärsimään vanhempien eron lisäksi äidin järkkyvästä mielenterveydestä. Hae ap itsellesi apua, älä anna omien ongelmiesi haitata lapsen elämää. Vaikka sinua harmittaisi, masentaisi ja ahdistaisi, niin lapsella on oikeus isään ja isän puolen sukulaisiin. Teet väärin lasta kohtaan. Laita nyt hetkeksi omat tarpeesi sivuun, sinullahan on asiat hyvin: lapst ja rakastava mies. Lapsesi tarvitsee isäänsä ja isän puolen sukulaisia.

Oma ex-anoppini on noita-akka pahimmasta päästä ja mieluiten oisin koskaan enää näkemättä koko akkaa. Hän on kuitenkin poikani toinen mummi ja toivoisin, että hän olisi kiinnostunut lapsenlapsestaan. Tällä hetkellä tämä mummi ei ole nähnyt lapsenlastaan kolmeen vuoteen (lapsi on 6v).

Toivon kuitenkin, että jonain päivänä ex-anoppi kuitenkin ottaisi yhteyttä lapseen. Meidän yhteydenottoihin hän ei vastaa.

Ap olet todella ilkeä ihminen,jos riistät isovanhemmilta lapsenlapsen ja omalta lapseltasi mummin ja ukin. Lapsella ei koskaan ole liikaa läheisiä aikuisia elämässään.

Sääliksi käy ex-anoppiasi.

[QUOTE="akka";25786133]Se vaan nyt on fakta että lapsi kasvaa ja jonakin päivänä sä vastaat sille lapselle siitä ettet anna sen tavata mummoaan.Mä en ole nähnyt lapsenlastani sen jälkeen kun se oli 8kk eikä se tiedä mun olemassaolostani mitään,on nyt kolmen ikäinen.Sen äiti teki kaiken mahdollisen vaikeuttaakseen isän ja lapsen tapaamista.Muutti toiselle paikkakunnalle kun lapsi syntyi,ei voi antaa tapaamisiin kun on kiinni tississä,ei voi antaa tapaamisiin kun on vieraantunut eikä voi antaa tapaamisiin koska äiti on mulkku.Piti saada yksinhuoltajuus kun yhteishuolto ei tule toimimaan kun lapsi vastasyntynyt ja asuu eri paikkakunnalla ja lässyn lää.
Kun se lapsi kasvaa aikuiseksi se vihaa äitiään sen vuoksi että se vei häneltä koko isänpuolen suvun ja siinäpä sitten selittelee kun isketään faktat tiskiin että kuka ne välit halusi katkaista.KUn on niin hieno ja täydellinen ihminen.[/QUOTE]

Sinua muistuttaisin siitä. Että olet täysin ulkopuolinen, etkä tiedä mitä pariskunnan välillä oikeasti on tapahtunut. Kuulet ja uskot vain poikasi juttuja, jotka voivat olla täysiä valheita ja liioittelua. Ja älä ikinä hauku lapselle hänen äitiään. Se sattuu siihen lapseen, ei äitiin.

Perheesi ehjä perhe-elämä ei siitä järky, että lapsesi tapaa isäänsä. Yrität tällä tekosyyllä perustella tätä julmaa toimintatapaasi itsellesi. Kuten jo sanottu, jos ahdistaa ja masentaa menneet, niin mene käsittelemään näitä asioita ammattiauttajalle. Tässä maailmassa vähän asioita, jotka ovat tärkeämpiä kuin lapsen oikeus molempiin vanhempiinsa.

Puhuit aikaisemmin miehesi tekemästä aviorikoksesta. Nyt sinä teet vielä pahemman rikoksen lastasi kohtaan.

Lapsen isä ymmärtää varsin hyvin, mitä on tehnyt ja kantaa siitä seuraukset. Hänen kanssa ei ongelmaa. Eikä kenenkään muunkaan paitsi tuon ex anopin.

Viikko sitten oltiin prismassa ostoksilla. Kun ajettiin parkkiin näin ex appivanhempien kantavan ostoksia autoon. Yhtenä kauppakassina oli BR lelun pussi. Tuli taas sellainen ei, en pysty hengittää -tunne. Tiedän, että pitää poikaani yhä lapsenlapsenaan ja tuo pussi tarkoittaa, että on ex anoppi taas käynyt ostoksilla ja yrittänee tunkeä kylään. Ex anopillani useita lapsia ja varmasti tulevaisuudessa lapsenlapsia. Kääntäisi hänkin katseen tulevaisuuteen.

Onko lapsesi hänen lapsenlapsi vai ei ????

[QUOTE="hmm";25787303]Sinua muistuttaisin siitä. Että olet täysin ulkopuolinen, etkä tiedä mitä pariskunnan välillä oikeasti on tapahtunut. Kuulet ja uskot vain poikasi juttuja, jotka voivat olla täysiä valheita ja liioittelua. Ja älä ikinä hauku lapselle hänen äitiään. Se sattuu siihen lapseen, ei äitiin.[/QUOTE]

Kuka tässä haukkumisesta on mitään maininnut?Faktat kerrotaan ja myös näytetään mustaa valkoisella siinä vaiheessa kun se lapsi on tarpeeksi iso ymmärtääkseen ja tajutakseen kysyä asiasta.Kannattaisi sen äidin muistaa että totuudessa olisi hyvä pysytellä kun asiat tulee ilmi joka tapauksessa.

Yhteistyössä