J
Jenni K.
Vieras
Ollaan miehen kanssa erottu vuosia sitten. Nykyisin olen uusissa naimisissa ja meillä oikein kiva pieni perhe (poikani exän kanssa ja oma yhteinen taapero). Ex mieheni on hyvin ymmärtänyt, että haluan jatkaa elämääni ja käy aika harvoin tapaamassa lasta. Sen sijaan miehen äiti on itse rasitus. Soittelee valehtelematta viikottain ja haluaa jutella pojan kanssa. Lisäksi kuvittelee, että poika mm. menee kesällä heidän mökille, haluaa osallistua synttäreille jne.
Miten saisin tuon ex anopin ymmärtämään, että olen mennyt elämässä eteenpäin ja heidän suvun panostusta ei haluta? Eromme aikanaan oli hyvin traumaattinen (pettämistä taustalla) ja minulla kesti kauan saada itseni koottua. Nyt olen onnellinen ja toivoisin, että tuo vanha, pois heitetty elämä, lakkaisi kummittelemasta.
Miten saisin tuon ex anopin ymmärtämään, että olen mennyt elämässä eteenpäin ja heidän suvun panostusta ei haluta? Eromme aikanaan oli hyvin traumaattinen (pettämistä taustalla) ja minulla kesti kauan saada itseni koottua. Nyt olen onnellinen ja toivoisin, että tuo vanha, pois heitetty elämä, lakkaisi kummittelemasta.