Miten saisi intohimon takaisin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ei kehtaa nikillä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ei kehtaa nikillä

Vieras
Me ollaan otu yhdessä 6-vuotta, en tiedä ollaanko edety nopeasti. Ollaan naimisissa, kaks lasta, omisusasunto, kaikki hankittu kuuden vuoden sisään. Aluksi seksi oli kivaa ja oli intohimo mukana, mutta enää ei. :( Seksi on suorastaan kamalaa suorittamista, ei vaan tunnu enää miltään... Seksiä on muutenkin noin kerran kuussa, ei vaan voi mitään kun ei jaksa, kun lapset valvottaa. Toinen lapsista menee nukkuu puolenyön aikaan kun ei vaan aiemmin nukahda, toinen herää kuudelta ja lisäksi heräävät siinä välillä ainakin pari kertaa. Miten intohimon sais takaisin? Miten pystyisimme taas syttymään toisistamme? Miehen kosketus ei tunnu enää miltään... :( Vastenmielistä jopa! Tukiverkostoja ei ole, joten lapsia ei saa mihinkään hoitoon, mitään yhteistä aikaa emme ole voineet viettää kohta kolmeen vuoteen. Ei ole paikkakunnalla edes MLL:n hoitoapua, kirkon hoitopalvelu lopetti just. Auttakaa!

Alkuperäinen kirjoittaja Ei kehtaa nikillä:
Me ollaan otu yhdessä 6-vuotta, en tiedä ollaanko edety nopeasti. Ollaan naimisissa, kaks lasta, omisusasunto, kaikki hankittu kuuden vuoden sisään. Aluksi seksi oli kivaa ja oli intohimo mukana, mutta enää ei. :( Seksi on suorastaan kamalaa suorittamista, ei vaan tunnu enää miltään... Seksiä on muutenkin noin kerran kuussa, ei vaan voi mitään kun ei jaksa, kun lapset valvottaa. Toinen lapsista menee nukkuu puolenyön aikaan kun ei vaan aiemmin nukahda, toinen herää kuudelta ja lisäksi heräävät siinä välillä ainakin pari kertaa. Miten intohimon sais takaisin? Miten pystyisimme taas syttymään toisistamme? Miehen kosketus ei tunnu enää miltään... :( Vastenmielistä jopa! Tukiverkostoja ei ole, joten lapsia ei saa mihinkään hoitoon, mitään yhteistä aikaa emme ole voineet viettää kohta kolmeen vuoteen. Ei ole paikkakunnalla edes MLL:n hoitoapua, kirkon hoitopalvelu lopetti just. Auttakaa!

ihan kun mun suusta. mekin jo yhdessä 7 vuotta ja samat kuviot kuin teillä.tätä kai se elämä on sit seuraavat 20 vuotta.

Olet oikeilla linjoilla siinä, että lapset on pikaisesti saatava hoitoon. Parasta olis jos sais ne koko viikonlopuksi niin voisitte ensimmäisen yön nukkua ja sit levänneenä tehdä jotain mukavaa yhdessä. Sit vaan lapsia säännöllisesti hoitoon.
Ja kyllähän se hoitaja luulisi jostain löytyvän, pistä vaikka paikallislehteen ilmoitus missä haet jotain "tätiä".
Tsemppiä ja voimia! Ihana kuulla, että joku haluaa pelastaa liittonsa tuossa vaiheessa, eikä ensimmäisenä ole eroamassa.

ei tuo mun mielestä oo nopeesti etenemimstä, on muutama jotka on hankkinu tuon kaiken jo allta 3 vuoden :) niin no mainittakoon että lapsia kuitenkin yksi...

mulla on teoria seksistä pitkässä parisuhteessa. Ensin kun sitä seksiä harrastelee on rima aika alhaalla.siis että mitään ihmeempiä sirkus temppuja ei tarvitse sängyssä.aijan mittaan alkaa alitajuntaisessti miettimään osapuilleen näin: " no mut me ollaan jo tehty noin, jos kokeilis tällä kertaa kaks astetta enemän tännepäin jos tästä kerrasta tulis tuolle toiselle osapuolelle mielenkiintoisempi kokemus. jos yrittäisin pidätellä orgasmia vielä viis minuutti, ei musta o siihen.mitäköhän tuo miettii nyt? varmaan et mä teen tän ihan väärin. suostuskohan tuo sellaseen ja sellaseen asentoon? emmä kehtaa pyytää" siis vähän niinkuin että ku kaikki on kokeiltu ja koettu, alitajunta yrittää tehdä joka kerrasta erityisen. kaikki tämä vaan siksi että ihminen on yksiavioinen :)

mun teorian mukaan kyse ei niinkään ole suhteen laadusta.enemmänkin suhteen pituudesta ja siitä että kumpikaan teistä ei halua erota toisistaan, koska alitajuntaisesti pitää toisesta vielä kiinni seksin kautta.

minkä ikäisiä lapset ovat? ei varmaan vielä kaveri ikäisiä että he voisivat olla joku kerta vaikka yötä kavereillaan? :)

neuvoista ois tarjolla tällaista jos tu yllä oleva teoria mahdollisesti voisi pitää paikkaansa: mahdollisuuden tullen kysy mieheltäsi jos voisitte harrastaa ihan tavis seksiä? eli siis lähinnä pusu-pusu-hali-hali-lähetyssaarnaaja-seksiä? ilmaan mitään sen kummempia.

toivottavasti löydät vastauksen ja hyvän neuvon

mutta ensiksi lapsille yhtenäinen rytmi, siis tämä puoleen yöhön valvova kans aikaisin ylös niin sitten nukahtaakin aikaisemmin, ei ehkä ensimmäisenä tai toisena iltana onnistu, mutta kyllä lapsen unirytmin voi siirtää! Sitten sen intohimon löytämiseen pitää tehdä työtä. Ei se aina innosta, mutta jos näette vaivaa sen eteen niin uskon sen löytyvän. Ei parisuhde alussakaan vaivaton ole, muistelkaa kuinka laittaiduttiin miestä varten, miten on nyt kaksi lasta ja kotiäitinä olo ei tee naisesta kovin viehättävää vaan naisen on tehtävä itsestään viehättävä.

sama ongelma :ashamed: , miehellä olis kyllä haluja mut kun mulla itselläni niitä ei ole ollenkaan. mua vaan ärsyttää kun ukko haluaa, ja hän haluaa tosi usein ja kun ärsyttää, niin koko touhu esileikkeineen on yhtä tuskaa, kun haluais vain äkkiä koko touhun ohitse. meill on sattunu kaikenlaista joka mun halut on tappaneet, ja vaikka aikaa kuinka kuluu, ei halut näy palautuvan. ei ole hauska itselle eikä varmasti sille kumppanille.

Mä oon sillä linjalla kans,et jos vaan lapset on tarpeeks vanhoja, ni lähetät ne viikonlopuksi johonki sukulaiselle kylään ja otatte miehen kanssa ihan täysin oama aikaa.Siis yhdessä.Ja niitä lapsia voi tosiaan lähettää vaikka useemminki ko kerran vuodessa johonkin.Ei sen hoitajan tartte aina löytyy ihan siitä naapurista.

Mä taas en lähe tohon ehdotettuun "tavisseksiin" koska se yleensä just on se,mitä pitkässä suhteessa harrastetaan.Se on aina sitä samaa eikä juur tuo mitään yllätyksiä enää ni onko se ihme jos se ei enää niin innosta.Kun on ollu 6v yhdessä ni sen tietää mitä siellä sängyssä tapahtuu.

Se mikä yleensä auttaa löytämään sitä intohimoa takasin on spontaanius.Se kun on lapsia hankaloittaa tosi paljon spontaaniutta kyl.Enkä tarkota aina vaan,että yhtäkkiä revit mieheltäs tai iteltäs vaatteet pois ja käyt kimppuun intohimosesti vaan semmosta pienempää juttua.Vihjailet pitkin päivää ja käännät omat ajatukset vaikka ihan seksiin ja siihen mikä susta itestä tuntuu hyvältä.Ohi mennessä flirttaat vähän sen vanhan tutun ukkokullan kanssa ja heittäydyt vähän semmoseen "rooliin".Pyrit tuntemaan itte ittes haluttavaks ni sitä kautta sitte se mieskin alkaa taas kiinnostamaan.

Senki voin vielä sanoa,et tällaseen voi olla vaikee lähteä ensin just sen takia,et tuntuu typerältä ja teeskentelyltä,mut idea on loppupeleissä vaan hakea sitä pilkettä silmäkulaan taas.Seksin pitäs olla semmosta vähän leikkimielistä.Jos uskot,et esim jotkut lelut vois ainaki saada teidät nauraan ni hommaa jotain.Mitä hauskempaa teillä on seksin kanssa ni sitä parempaa siitä tulee.

Sekin,et ootte niin kauan jo ollu yhdessä ni tunnette toisianne aika hyvin,mut kuitenki taas tässä osiossa voi olla jotain,mikä on tuntematonta. Pitää rohkeesti uskaltaa vähän pelleillä ja vitsailla.Vaikka vähän yliampuvasti.Eli vedät päälles kohutun hoitsuasun.. =)

Tuli vähän pitkää sepustusta,mut toivottavasti jotain pientä apua oli mistään.Pitkän suhteen tuomio on kovin usein se,et kaikesta tulee rutiinia. Siihen arkeen pitää vaan ite aktiivisesti jaksaa koittaa ettiä pientä piristystä.Mä oon ehdottomasti flirttailun kannalla.Se piristää aina ja kun on kyseessä oma mies ni voi heittää mitä vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja hattivatti lehmilaitumella:
sama ongelma :ashamed: , miehellä olis kyllä haluja mut kun mulla itselläni niitä ei ole ollenkaan. mua vaan ärsyttää kun ukko haluaa, ja hän haluaa tosi usein ja kun ärsyttää, niin koko touhu esileikkeineen on yhtä tuskaa, kun haluais vain äkkiä koko touhun ohitse. meill on sattunu kaikenlaista joka mun halut on tappaneet, ja vaikka aikaa kuinka kuluu, ei halut näy palautuvan. ei ole hauska itselle eikä varmasti sille kumppanille.

ai mä oon luullut et oon ainut jolta on halut hävinneet,meillekin on sattunut kamalia asioita vuosien varrella.

Eipä täälläkään olla sen halukkaampia. :xmas: :ashamed:
Tapahtunut liikaa sellasta mikä tappanu multa halut kokonaan. Mutta en kyllä sillä päätäni nyt vaivaa; ensin hoidettava muut asiat kuntoon jos yleensä tässä meinataan asustella kaikki yhdessä.

Varmaan se halukkuus riippuu onko yleensä muut asiat kunnossa. Jos mies muutenki nyppii, niin tuskin siinä kamasutrat auttaa...

Älkää hätäilkö ainakaan. 6-7 vuotta on juuri se kriisivuosi, jolloin kaikki alkaa tympiä. Se menee ohi ja kannattaa vain yrittää elää sen mukaan, että se on ohi menevä vaihe. Meille kerrottiin tuosta synnytys/perhevalmennuksessa.

Siinä se onkin... muuten meillä menee miehen kanssa ihan hyvin, tullaan tosi hyvin toimeen keskenämme ja pidetään toisistamme ihan näin arkipäivän asioissa. :) Toi seksipuoli on vaan niin... argh! Ei siinä mitkään hoitsuasut varmaan auta, mies kun on muutenkin sellanen, että keskittyy oman tyydytyksen tuottamiseen ja unohtaa minut.

Unenpuute.

Eihän niistä juhlaillan jälkeisistä piiiiiiiitkään nukutuista aamuista loistosekseineen voi enää edes haaveilla.

Ja tosiaan jos sitten joskus saa lapsille hoitajan, on homma suorituskeskeistä jos juuri silloin pitäisi haluttaa. :|

Mutta hei, lapset kasvavat!
(kouluikäisinä pääsevät jo leireille ja ...)

meillä menossa 5vuosi ja kaksi lasta,naimisissa jne...aluksi kun halut kaikkos ja intohimo niin olin ihan paniikissa ja tapeltiinkin asiasta..ihme kyllä lasten vauva-ajat menneet hyvin mutta sitten kun arki tasoittui,ei tarvinnut valvoa jne niin silloin vasta haluttomuus iski...
tällasia katkoja on ollut nyt noin 3kertaa viimeisien 3vuoden ajan mutta lakkasin panikoimasta asiasta ja huomasin että halut ja intohimo palautuvat aikanaan kunhan ei itse tee siitä kamalaa.asioista puhutaan ja toinen tietää aina missä mennään kun on näitä aikoja.tähänki tottuu.jos on tarkoitettu toisilleen niin ei se lopulliseksi jää.meillä myös ollut paljon sellaisia asioita joista joskus haluttomuus johtuu mutta ollaan keskusteltu siinä vaiheessa kun tunteet on tasaantuneet koska useimmiten kun aletaan heti keskustelemaan haluttomuuksista ja muista kipeista jutuista niin se johtaa riitaan kun tunteet käy kuumana,mutta kun antaa aikaa itselleen ja toiselle+parisuhteelle,alkaa se pikkuhiljaa elpyä.

Etkä sitten osaa (vai uskalla?) sanoa miehelle, että "huhuu... sulla olis tässä nainen tyydytettäväksi!" Pitkän seksisuhteen parasta antia on just sen tuntemisen lisäksi se, että uskaltaa kertoa haluistaan ja toiveistaan pelkäämättä joutumista naurun alaiseksi, pitäs ainakin...

Noihin aiempiin kommentteihin (hattivatti ja candybar) meillä on myös ollut sitä myötä ja vastamäkeä, niin ku kai aina pitkissä suhteissa, meillä se oon ollu minä joka on loukannut ja tehnyt väärin, aikansa se ottaa, että tästä selvitään (jos selvitään edes), mutta rakkaus niin ku toimiva seksikin on tahdon asioita

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
meillä menossa 5vuosi ja kaksi lasta,naimisissa jne...aluksi kun halut kaikkos ja intohimo niin olin ihan paniikissa ja tapeltiinkin asiasta..ihme kyllä lasten vauva-ajat menneet hyvin mutta sitten kun arki tasoittui,ei tarvinnut valvoa jne niin silloin vasta haluttomuus iski...
tällasia katkoja on ollut nyt noin 3kertaa viimeisien 3vuoden ajan mutta lakkasin panikoimasta asiasta ja huomasin että halut ja intohimo palautuvat aikanaan kunhan ei itse tee siitä kamalaa.asioista puhutaan ja toinen tietää aina missä mennään kun on näitä aikoja.tähänki tottuu.jos on tarkoitettu toisilleen niin ei se lopulliseksi jää.meillä myös ollut paljon sellaisia asioita joista joskus haluttomuus johtuu mutta ollaan keskusteltu siinä vaiheessa kun tunteet on tasaantuneet koska useimmiten kun aletaan heti keskustelemaan haluttomuuksista ja muista kipeista jutuista niin se johtaa riitaan kun tunteet käy kuumana,mutta kun antaa aikaa itselleen ja toiselle+parisuhteelle,alkaa se pikkuhiljaa elpyä.

lisään vielä että silloin harvoin kun saa kahdenkeskistä aikaa niin useimmiten se onkin seksitöntä.aluksi se oli suorittamista koska "nyt kun kerrankin saa olla kahden" mutta lopuksi en enää edes ajatellut asiaa siten että nyt pitää kun on aikaa.eli meillä on ollut paljon "lomia" jolloin ei olla rakasteltu,vain levätty ja rentouduttu.helpottaa kummasti kun keskittyy vain lepäämiseen niin sen jälkeen kun arki astuu kuvioon taas on halut ihan erilaiset.... eli sanoisin että kannattaa laittaa ne "seksilomat" pannaan hetkeksi aikaa..

Kuulostaa hyvin tutulta. Ollaan oltu yhdessä 7 vuotta. Meillä ei myöskään ole lastenhoito apua saatavilla kovin helposti. Ja koska toinen lapsi on erityislapsi ei häntä edes uskalla jättää kenellekään kenestä en voi olla varma että pärjää hänen kanssaan.

Lääkityksen avulla on saatu iltakukkujan unirytmi kohdalleen ja kahden keskistä rauhallista aikaa miehen kanssa on nyt enemmän, mutta... Edelleen meillä sitä samaa, katotaan yhdessä telkkua, tai toinen katsoo ja toinen on koneella. Tuntuu ettei meillä ole oikein mitään yhteistä. Sanattomia riitoja, jos näin voi sanoa, on kodinhoidosta. Se jos mikä saa mut ainakin entistä enemmän erilleen miehestä. Hän vaan kun ei jaksa. Molemmat ollaan päivät töissä, joten kyllä mä ymmärrän sen väsymyksen siihen päälle sitten vielä yksi uhmaikäinen + yksi erittäin vaativa lapsi.

Mies kyllä haluaisi seksiä säännöllisesti, mutta ne omat halut. Mä en tiedä mihin ne on kadonnut ja löytyykö niitä enään koskaan. Välillä jopa tuntuu etten niitä kaipaa. Vaikka toisinaan suostun ihan vain miehen mieliksi. Meillä ei mitään maata kaatavan suuria ongelmia ole, mutta en tiedä mikä ihme on kun ollaan vaan juututtu tähän eikä kumpikaan jaksa tehdä asian eteen mitään. Joskus jopa tuntuu ettei mulla ole mitään kiinnostusta tehdä miehen kanssa kaksin mitään, vaikka siihen tulisikin tilausuus. Oisko tää joku vaihe mikä toivonmukaan menee ohi?

Aika näyttänee, kait...

Yhteistyössä