Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kati1974:piuha on kamerassa ja toinen pää tietsikassa. Mitäs nyt tehään..?
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja kati1974:piuha on kamerassa ja toinen pää tietsikassa. Mitäs nyt tehään..?
Kamera päälle.
Alkuperäinen kirjoittaja kati1974:ei kerro kone mitään.arg :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Raitapaitainen:Mä tunnen aina sympatiaa sua kohtaan kun sä et osaa englantia. Kaikki muut täällä suunnilleen osaa paitsi minä ja sinä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ixus:Alkuperäinen kirjoittaja kati1974:ei kerro kone mitään.arg :headwall:
Meneekö se kamera edes päälle?
Alkuperäinen kirjoittaja kati1974:pitäskö ton kameran nappula, siis toi mikä on tos päällä, ni olla jossain tietyssä asennossa?
Alkuperäinen kirjoittaja kati1974:Alkuperäinen kirjoittaja Raitapaitainen:Mä tunnen aina sympatiaa sua kohtaan kun sä et osaa englantia. Kaikki muut täällä suunnilleen osaa paitsi minä ja sinä.![]()
Pidätkö sie miuta säälittävänä vai![]()
? En ole tekniikan ihmeapsi. Ja arvaa mitä, mie olen osannu aijaan kautta linkittää tänne kuviakin, mutta tietsikalta on hävinny se toiminto, et vois valita lähteeksi kameran..tai jotain
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Raitapaitainen:Alkuperäinen kirjoittaja kati1974:Alkuperäinen kirjoittaja Raitapaitainen:Mä tunnen aina sympatiaa sua kohtaan kun sä et osaa englantia. Kaikki muut täällä suunnilleen osaa paitsi minä ja sinä.![]()
Pidätkö sie miuta säälittävänä vai![]()
? En ole tekniikan ihmeapsi. Ja arvaa mitä, mie olen osannu aijaan kautta linkittää tänne kuviakin, mutta tietsikalta on hävinny se toiminto, et vois valita lähteeksi kameran..tai jotain
![]()
En pidä säälittävänä!! Enempikin tunnen iloa etten ole ainoa.![]()
Saitko sä ne kiitoskortit tilattua?
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja kati1974:pitäskö ton kameran nappula, siis toi mikä on tos päällä, ni olla jossain tietyssä asennossa?
Juu. Siinä asennossa, että voit selata niitä ottamiasi kuvia kameran näytöllä.
Alkuperäinen kirjoittaja kati1974:Alkuperäinen kirjoittaja ixus:Alkuperäinen kirjoittaja kati1974:ei kerro kone mitään.arg :headwall:
päällä tossa vieressä on juu.
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Minun kameran mukan tuli asennuslevy ja se piti ens asentaa koneelle ennenkuin kuvia sai koneelle. Jos siin on joku semmonen juttu?
Miä mitään mistään tiijäKoha vaa tuli mieleen :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja ixus:Alkuperäinen kirjoittaja kati1974:Alkuperäinen kirjoittaja ixus:Alkuperäinen kirjoittaja kati1974:ei kerro kone mitään.arg :headwall:
Onks se uusi kamera? Ootko asentanut ohjelman?
Alkuperäinen kirjoittaja ixus:Alkuperäinen kirjoittaja kati1974:Alkuperäinen kirjoittaja ixus:Alkuperäinen kirjoittaja kati1974:ei kerro kone mitään.arg :headwall:
Onks se uusi kamera? Ootko asentanut ohjelman?