Kamera päälle ja siihen "kuvankatselu-asentoon".Alkuperäinen kirjoittaja kati1974:piuha on kamerassa ja toinen pää tietsikassa. Mitäs nyt tehään..?
päällä on. mitäs sitten?Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Kamera päälle.Alkuperäinen kirjoittaja kati1974:piuha on kamerassa ja toinen pää tietsikassa. Mitäs nyt tehään..?
Meneekö se kamera edes päälle?Alkuperäinen kirjoittaja kati1974:ei kerro kone mitään.arg :headwall:
Pidätkö sie miuta säälittävänä vaiAlkuperäinen kirjoittaja Raitapaitainen:Mä tunnen aina sympatiaa sua kohtaan kun sä et osaa englantia. Kaikki muut täällä suunnilleen osaa paitsi minä ja sinä.![]()
päällä tossa vieressä on juu.Alkuperäinen kirjoittaja ixus:Meneekö se kamera edes päälle?Alkuperäinen kirjoittaja kati1974:ei kerro kone mitään.arg :headwall:
Juu. Siinä asennossa, että voit selata niitä ottamiasi kuvia kameran näytöllä.Alkuperäinen kirjoittaja kati1974:pitäskö ton kameran nappula, siis toi mikä on tos päällä, ni olla jossain tietyssä asennossa?
En pidä säälittävänä!! Enempikin tunnen iloa etten ole ainoa.Alkuperäinen kirjoittaja kati1974:Pidätkö sie miuta säälittävänä vaiAlkuperäinen kirjoittaja Raitapaitainen:Mä tunnen aina sympatiaa sua kohtaan kun sä et osaa englantia. Kaikki muut täällä suunnilleen osaa paitsi minä ja sinä.![]()
![]()
? En ole tekniikan ihmeapsi. Ja arvaa mitä, mie olen osannu aijaan kautta linkittää tänne kuviakin, mutta tietsikalta on hävinny se toiminto, et vois valita lähteeksi kameran..tai jotain
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Raitapaitainen:En pidä säälittävänä!! Enempikin tunnen iloa etten ole ainoa.Alkuperäinen kirjoittaja kati1974:Pidätkö sie miuta säälittävänä vaiAlkuperäinen kirjoittaja Raitapaitainen:Mä tunnen aina sympatiaa sua kohtaan kun sä et osaa englantia. Kaikki muut täällä suunnilleen osaa paitsi minä ja sinä.![]()
![]()
? En ole tekniikan ihmeapsi. Ja arvaa mitä, mie olen osannu aijaan kautta linkittää tänne kuviakin, mutta tietsikalta on hävinny se toiminto, et vois valita lähteeksi kameran..tai jotain
![]()
![]()
Saitko sä ne kiitoskortit tilattua?
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Juu. Siinä asennossa, että voit selata niitä ottamiasi kuvia kameran näytöllä.Alkuperäinen kirjoittaja kati1974:pitäskö ton kameran nappula, siis toi mikä on tos päällä, ni olla jossain tietyssä asennossa?
Onks se uusi kamera? Ootko asentanut ohjelman?Alkuperäinen kirjoittaja kati1974:päällä tossa vieressä on juu.Alkuperäinen kirjoittaja ixus:Meneekö se kamera edes päälle?Alkuperäinen kirjoittaja kati1974:ei kerro kone mitään.arg :headwall:
voi...kele näitä vehkeitä :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Minun kameran mukan tuli asennuslevy ja se piti ens asentaa koneelle ennenkuin kuvia sai koneelle. Jos siin on joku semmonen juttu?
Miä mitään mistään tiijäKoha vaa tuli mieleen :ashamed:
Siis eka asennetaan ohjelma, ennekun piuha liitetään koneeseen.Alkuperäinen kirjoittaja ixus:Onks se uusi kamera? Ootko asentanut ohjelman?Alkuperäinen kirjoittaja kati1974:päällä tossa vieressä on juu.Alkuperäinen kirjoittaja ixus:Meneekö se kamera edes päälle?Alkuperäinen kirjoittaja kati1974:ei kerro kone mitään.arg :headwall:
nyt alkaa kiristää! Minkäf..ckin ohjelman?? Tää kamera on joskus tässä toiminu, että jopa minä olen saannu kuvat linkitettyä, mut nyt tietsikka ei anna edes vaihtoehtoa, että vois valita kamerasta kuvat. Vaan noi kiinto levyt??? Onkohan tästä hävint joku ohjelma??Alkuperäinen kirjoittaja ixus:Onks se uusi kamera? Ootko asentanut ohjelman?Alkuperäinen kirjoittaja kati1974:päällä tossa vieressä on juu.Alkuperäinen kirjoittaja ixus:Meneekö se kamera edes päälle?Alkuperäinen kirjoittaja kati1974:ei kerro kone mitään.arg :headwall:
Kaupallinen yhteistyö: Storytel