Miten saan vaokuvat kamerasta tietsikalle?

vaikka näin
Muistikortti suoraan koneeseen jos on muistikortin lukupaikka tai USB-kaapeli kameraan ja toinen pää koneen porttiin. Windowsin oma ohjelmakin siirtää kuvat jos muuta ohjelmaa ei ole.

minä vaan
Kameran mukana tulleen piuhan avulla. Toinen pää kameraan ja toinen pää tietsikan usb-porttiin. Kamerassa pitää olla virtaska päällä. Meillä ainakin aukeaa automaattisesti ohjelma, joka neuvoo siirtämisessä.

Alkuperäinen kirjoittaja Raitapaitainen:
Mä tunnen aina sympatiaa sua kohtaan kun sä et osaa englantia. Kaikki muut täällä suunnilleen osaa paitsi minä ja sinä. :D
Pidätkö sie miuta säälittävänä vai :LOL: :LOL: ? En ole tekniikan ihmeapsi. Ja arvaa mitä, mie olen osannu aijaan kautta linkittää tänne kuviakin, mutta tietsikalta on hävinny se toiminto, et vois valita lähteeksi kameran..tai jotain :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja kati1974:
Mä tunnen aina sympatiaa sua kohtaan kun sä et osaa englantia. Kaikki muut täällä suunnilleen osaa paitsi minä ja sinä. :D
Pidätkö sie miuta säälittävänä vai :LOL: :LOL: ? En ole tekniikan ihmeapsi. Ja arvaa mitä, mie olen osannu aijaan kautta linkittää tänne kuviakin, mutta tietsikalta on hävinny se toiminto, et vois valita lähteeksi kameran..tai jotain :LOL:
En pidä säälittävänä!! Enempikin tunnen iloa etten ole ainoa. :)
Saitko sä ne kiitoskortit tilattua?

En pidä säälittävänä!! Enempikin tunnen iloa etten ole ainoa. :)
Saitko sä ne kiitoskortit tilattua?
:LOL: :LOL: En tilannu kiitoskortteja ulkomailta. Teetin kopioliikkeessä ihan "oma suunnitelmat" kungf fu kortit.Kiitos kysymästä :hug:

Minä en osannut siirtää Canonin kamerasta kuvia koneelle usb-piuhan avulla, eikä koneessamme mitään muistikortinlukijoita ole. Tilasin netistä alle vitosen maksavan muistikortinlukijan, ja jo on kuvien siirtäminen helppoa. Suosittelen!

http://www.halvathinnat.fi/catalog/product_info.php?products_id=592

Alkuperäinen kirjoittaja ixus:
Alkuperäinen kirjoittaja ixus:
ei kerro kone mitään.arg :headwall:
Meneekö se kamera edes päälle?
päällä tossa vieressä on juu.
Onks se uusi kamera? Ootko asentanut ohjelman?
nyt alkaa kiristää! Minkäf..ckin ohjelman?? Tää kamera on joskus tässä toiminu, että jopa minä olen saannu kuvat linkitettyä, mut nyt tietsikka ei anna edes vaihtoehtoa, että vois valita kamerasta kuvat. Vaan noi kiinto levyt??? Onkohan tästä hävint joku ohjelma??

Yhteistyössä