miten saan saikkua helposti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "möykky"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"möykky"

Vieras
Alkaa duunissa olla asiat sillä mallilla et jos en pääse huilii vähäks aikaa niin pää posahtaa...oon jopa ajatellut "murtaa" sormeni vahingossa, jotta saisin saikkua...hitto et ahistaa!!! :(

sano että olet raskaana (vaikka viikko 6) ja on ihan hirveä pahoinvointi. neuvolaan et ole vielä ehtinyt soittaa. Mä tein näin joskus teininä kun olin kesätöissä....sain saikkua viikon :D

Jos helposti haluaa, eikä halua sanoa asian todellista laitaa, niin selän kipu on aika hyvä. Itse tosin ikinä sitä virheellisesti en ole käyttänyt, mutta siitä saa viikon aikalailla helposti.

[QUOTE="vieras";23482409]sano että olet raskaana (vaikka viikko 6) ja on ihan hirveä pahoinvointi. neuvolaan et ole vielä ehtinyt soittaa. Mä tein näin joskus teininä kun olin kesätöissä....sain saikkua viikon :D[/QUOTE]

myöhemmin selitellä keskenmenoa tms. Ja se "raskaus" säilyy tiedoissasi aina ja se merkitään mm. synnytyskertomukseesi yhtenä raskautena ja keskenmenona.

myöhemmin selitellä keskenmenoa tms. Ja se "raskaus" säilyy tiedoissasi aina ja se merkitään mm. synnytyskertomukseesi yhtenä raskautena ja keskenmenona.

ei ole merkitty mun synnytyskertomuksiin eikä ole missään tarvinnut selitellä. kyllä mulla lukee ihan joka paperissa että yksi raskaus ja yksi lapsi...sitäpaitsi sairasloman syy oli "pahoinvointi", ei "raskauspahoinvointi"

Anteeksi nyt, mutta miksi jauhaa paskaa ja valehdella? Jos on ap:n kaltaisessa tilanteessa, niin totuus voisi olla se, joka kannattaa lääkärille kertoa. Se, että ei jaksa. Miksi valehdella?

Anteeksi nyt, mutta miksi jauhaa paskaa ja valehdella? Jos on ap:n kaltaisessa tilanteessa, niin totuus voisi olla se, joka kannattaa lääkärille kertoa. Se, että ei jaksa. Miksi valehdella?

Tätä mäkin ihmettelen. Itse selkävaivaisena suorastaan v-tuttaa, kun kaikki aina sanoo et valita selkää niin siitä saa. Kyllä se lekuri on ainakin mut tutkinut aina huolella selän takia.

Miksei ap voi sanoa lääkärille että pää levii kohta? Sehän se syy on, miksi saikkua haluaisit.

Muistutan kuitenkin ap:tä vielä siitä, että on tarkkana, millä diagnoosilla lääkäri saikkua kirjoittaa, jos kerrot totuuden (mikä kuitenkin olisi ihan viisasta). Työuupumus ei ole sairaus vaan seuraamus, ja on joku koodi (en valitettavasti muista mikä), joka antaa työnantajalle oikeuden olla maksamatta palkkaa sairalomapäiviltä.

samaani on oikeassa. kun ap menee lääkäriin ja selittää tilanteen ja millaisia ajatuksia tilanne jo synnyttää niin varmasti saa saikkua. saattaa muuten sitten tulla pidempikin kuin vain viikko. tuossa alkaa oleen selkeesti jo oireita työpaikasta johtuvasta loppuun palamisesta joka on erittäin pätevä syy sairaslomaan.

Yhteistyössä