Miten saan meikattua itseni venäläisen näköiseksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Löytäiskö joku mussukka jonkun kuvan missä näkyis hyvä meikki jonka voisin matkia näytelmää varten? Nuori ihminen roolissa, mutta ei välttämättä tarvitse olla kovin nykyaikainen, kunhan on mahdollisimman tyypillinen.

no sillee että on mahollisimman paljon kaikkee :D

just äsken kaupassa oli mun edellä kassalla 2 venakkoo, kauheet pakkelit ja hajuvedet! ja minihameet ja piikkikorot, ja VERKKOSUKKIKSET! Tsiisus! Oikeita huoran perikuvia.

Alkuperäinen kirjoittaja tietty:
no sillee että on mahollisimman paljon kaikkee :D

just äsken kaupassa oli mun edellä kassalla 2 venakkoo, kauheet pakkelit ja hajuvedet! ja minihameet ja piikkikorot, ja VERKKOSUKKIKSET! Tsiisus! Oikeita huoran perikuvia.

et oo tainnu sit pahemmin huoria nähdä...siis oikeita huoria.
toi mielikuva venäläisestä huorasta on teille iskostettu vanhempienne kautta :kieh:
tosiasiassa katukuvasta venäjällä ei huoraa tunnista. he kun eivät läheskään aina pukeudu enää minariin vaan farkkuihin!
aplle: et meikillä välttämättä saa itseäsi venäläisen näköiseksi, se ulkonäkö tulee kasvojenpiirteistä kuulemma :whistle:

No huuliin jotain aniliininpunaista ja kirkasta. Ei silmissä ole pakko olla paljoa meikkiä, mutta mahdollisimman piirretyn näköinen jälki voisi toimia.

Mä käytän kyllä verkkosukkiksia aina, eikä kukaan oo luullut mua vielä venäläiseksi.

Kasvojen piirteistä tosissaan venäläisen tuntee. Mutta meikkilä voi ehkä jotain tehdä. sen pitää olla vahva, muttei suttuinen missään nimessä.
Ja ne korkkarit... 12 cm neulanterävää korkoa ja naiset kävelee kuin marilynmonroet. Ei voi muuta kuin kadehtia.

Sinistä luomiväriä ja ripsaria, pinkkiä huulipunaa ja korot... mahdollisimman korkeet... :whistle: Ja tekoturkista tekoturkista, älä unohda tekokynsiä (punaisiksi maalattuine)... Blondaa tukka ja sotke ja polta sitä vähän... :saint:

(sorppa fjonga, mutta mun tapaamani venäläiset naiset on joko juuri näitä, tai sit tosi maatiaisia, hieltä haisevia (mikä siinä on, ettei voi käyttää dödöä :o) )

Mun äitipuoli on venäläinen ja meikkaa ja käyttää hienoja vaatteita ja on TYYLIKÄS!! Ei todellakaan mitenkään hutsahtava (on sen ikäinen et pitää sopivasti nuorekkaita vaatteita). Ja muutenkin mahtava ja jotenkin vilpittömän välittävä tyyppi :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Sinistä luomiväriä ja ripsaria, pinkkiä huulipunaa ja korot... mahdollisimman korkeet... :whistle: Ja tekoturkista tekoturkista, älä unohda tekokynsiä (punaisiksi maalattuine)... Blondaa tukka ja sotke ja polta sitä vähän... :saint:

(sorppa fjonga, mutta mun tapaamani venäläiset naiset on joko juuri näitä, tai sit tosi maatiaisia, hieltä haisevia (mikä siinä on, ettei voi käyttää dödöä :o) )

hei, venäläiset naiset käyttää kyllä AITOJA turkiksia.... ;)

Alkuperäinen kirjoittaja hei:

:D
koroista oon samaa mieltä ja et kynnet pitää olla hyvinhoidetun näköset ja maalatut! venäläiset naiset muuten käyttää oikeita turkiksia ei tekoa ;)
ja tukan värille on aivan sama kunhan on värjätty ja siisti sekä parturileikattu :) meikissä se et huulet punalla muttei mitenkään ylikorostetusti.

Mulla oli kerran luokkakaverina yksi vaihtari murmanskista. se oli luonnostaan aika vaalea, käytti lähinnä slmämeikkiä. Ihan oikeasti sitä ei olis tajunnu venäläiseksi jos ei ois kuullu sen puhuvan aksentilla. Niin, että tuskin sillä näyttelijän meikillä mitään väliä on, kyllähän naiset ympäri maailman meikkaa just omalle luonnolleen sopivasti. tyhmää sitä on alkaa jotain yleistyksiä ruokkia. Tässä taitaa olla näyttelijäntaidot tärkeämmät kuin meikki.

Alkuperäinen kirjoittaja Valitaja-Alma:
Mulla oli kerran luokkakaverina yksi vaihtari murmanskista. se oli luonnostaan aika vaalea, käytti lähinnä slmämeikkiä. Ihan oikeasti sitä ei olis tajunnu venäläiseksi jos ei ois kuullu sen puhuvan aksentilla. Niin, että tuskin sillä näyttelijän meikillä mitään väliä on, kyllähän naiset ympäri maailman meikkaa just omalle luonnolleen sopivasti. tyhmää sitä on alkaa jotain yleistyksiä ruokkia. Tässä taitaa olla näyttelijäntaidot tärkeämmät kuin meikki.

aivan! ja tuohon sininen luomiväri - punaset huulet - yhdistelmään on AIKA moni ihan supisuomalainenki nainen syyllistyny 70-luvulla! :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja maikki:
Venäläisten naisten tyyli on mielestäni todella naisellinen!
Ei mitään yliammutuja meikkejä yms.

juuri näin :)

Niin mutta (rasistinen) piintynyt mielikuva toimii näytelmässä paremmin. Ikävä kyllä.

ei vaan se miten näyttelee, ei ulkonäöllä ole juurikaan merkitystä jos näyttelee päin persettä. eli aksenttia kehiin yms.

Yhteistyössä