Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Ei kun oikeesti :/
Alkuperäinen kirjoittaja OK juttu:Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Ei kun oikeesti :/
Usko vaan, se helpottaa ihan oikeesti
Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:Mulla auttaa siivoaminen, esim. erittäin tehokasta on imurointi tai sit kunnon juoksulenkki
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:Mulla auttaa siivoaminen, esim. erittäin tehokasta on imurointi tai sit kunnon juoksulenkki
Pitäiskin alkaa siivoamaan. Minuu ahdistaa tää koti, pitäis varmaan järkkää vaihtaa.. Jospa laitan kohta Jacksonin soimaan ja siivoamaan :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Yksinkertaista:Siivotkaa useammin, niin ei tarvii kiukustua sotkuisesta kodista
Alkuperäinen kirjoittaja Yksinkertaista:Siivotkaa useammin, niin ei tarvii kiukustua sotkuisesta kodista
Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:Mulla auttaa siivoaminen, esim. erittäin tehokasta on imurointi tai sit kunnon juoksulenkki
Pitäiskin alkaa siivoamaan. Minuu ahdistaa tää koti, pitäis varmaan järkkää vaihtaa.. Jospa laitan kohta Jacksonin soimaan ja siivoamaan :xmas:
Oikeesti siin ehtii kiukut unohtua ja sit on loisto olo ainakin vähän aikaa,ku kotiki on siisti.