A
apua kaipaava
Vieras
meidän rakas lapsemme on piirtänyt kuulakärkikynällä tohon sohvaa, sohva on sellaista "mokka" jäljitelmäkangasta.... AUTTAKAA nyt ihmeessä miten mä ton saan tosta sohvasta pois!?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rumaa:Kunhan saisit suusi siivottua ensiksi!
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:minkä värinen sohva? :/ että lähteekö väri jos koittaa vaikka ihmesienellä hangata...
tai sellasella höyrypesurilla,lähtiskö?
Alkuperäinen kirjoittaja apua kaipaava:meidän rakas lapsemme on piirtänyt kuulakärkikynällä tohon sohvaa, sohva on sellaista "mokka" jäljitelmäkangasta.... AUTTAKAA nyt ihmeessä miten mä ton saan tosta sohvasta pois!?
Alkuperäinen kirjoittaja apua kaipaava:meidän rakas lapsemme on piirtänyt kuulakärkikynällä tohon sohvaa, sohva on sellaista "mokka" jäljitelmäkangasta.... AUTTAKAA nyt ihmeessä miten mä ton saan tosta sohvasta pois!?
Alkuperäinen kirjoittaja Ihaaa:Mulla on kangas sohva ja siitä lähtee aika hyvin kaikki (tai on tähän asti lähtenyt) kun pyhkii nihkeällä mikrokuituliinalla
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Rumaa:Kunhan saisit suusi siivottua ensiksi!
kuule ei paljon naurata kun on uusi sohva kyseessä ja muksu on tehnyt taideteoksensa siihen...
Alkuperäinen kirjoittaja Mere:Suosittelen Softcare Textile Cleaneria. Sillä sain irti kuulakärkikynän meidän sohvasta, jossa on "mokkamainen" pinta. Tuotetta myy mm Sotka ja hintaa pullolla on muistaakseni 12 euron paikkeilla.
Sillä saa irti myös porkkanatahrat, veren, (meillä toisella lapsella vuotaa herkästi verta nenästä ja usein joudun sohvaa putsaamaan) suklaan ym.