Miten saan kiukkuolon pois..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minskii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
Mulla auttaa siivoaminen, esim. erittäin tehokasta on imurointi tai sit kunnon juoksulenkki

Pitäiskin alkaa siivoamaan. Minuu ahdistaa tää koti, pitäis varmaan järkkää vaihtaa.. Jospa laitan kohta Jacksonin soimaan ja siivoamaan :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Mulla auttaa siivoaminen, esim. erittäin tehokasta on imurointi tai sit kunnon juoksulenkki

Pitäiskin alkaa siivoamaan. Minuu ahdistaa tää koti, pitäis varmaan järkkää vaihtaa.. Jospa laitan kohta Jacksonin soimaan ja siivoamaan :xmas:

Oikeesti siin ehtii kiukut unohtua ja sit on loisto olo ainakin vähän aikaa,ku kotiki on siisti.

Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:

Oikeesti siin ehtii kiukut unohtua ja sit on loisto olo ainakin vähän aikaa,ku kotiki on siisti.

Joo niinhän se on, järjestystä tosiaan vois vaihtaa. Tulee taas uusi olo :)

Raivokasta siivoomista, niin et hiki lentää. Sen jälkeen ei jaksa kiukutella, vaikka kiukuttaiski :)
Mullakin on joskus niitä päivä, kun kiukuttaa vaikka ei ois syytäkään.

Mäkin puran aina tollaset turhat kiukut siivoomalla. Musat soimaan ja hommiin, kiukkusena muutenki tulee siistiä nopeesti :D Ja jos on muuten siistiä ni kyllä sitä aina jonku komeron tai kaapin löytää jota voi järjestellä :D

Yhteistyössä