Miten saada mies sulkemaan vessan pönttö ja ovi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nipottaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja namsu:
TAI: opettele olemaan välittämästä asiasta. Mitähän mies ajattelee sinun tavoistasi, mutta jättää sanomatta ja antaa olla, koska kyseessä on pikkuasia :)

Enpä tiedä. Toivon, että sanoisi ihan suoraan vaan, jos minun tavoissani on ilmeistä parannettavaa!
Sä toivot, että mies sanoisi suoraan? Silti sä itse vihjailet tai sanot MELKO suoraan. Uskoisin, että miehesikin toivoisi sun sanovan suoraan asioista, jotka sua vaivaa, eikä murehtivan niitä netin keskustelupalstoilla.

"Melko suoraan" tarkoittaa nyt ainakin sitä, etten olen noin (pienehkön) asian vuoksi alkanut huutamaan enkä rääkymään. Salakieltä en viljele!

Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Alkuperäinen kirjoittaja nipottaja:
Moneen kertaan olen vihjannut ja yrittänyt sanoa melko suoraankin, mutta miten löytyisi oikea tapa sanoa miehelle, jolle asia ei mitä ilmeisimmin mitään merkitse? Aina vaan, jos en minä ole ollut edellinen vessassakävijä, niin sekä pöntön kansi että vessan ovi horottaa auki. Lapsetkin ottavat isästään mallia ja se ei ole kaunista katsottavaa. :(

Miksi oi miksi se on niin vaikeaa sanoa ihan suoraan! Suurin osa miehistä (minä mukaanlukien) emme ole oikein hakoja bongaamaan vihjailua, mutta suoraa puhetta ymmärrämme kyllä ihan hyvin.

Sitten voidaankin lähteä periaatevääntöön siitä, että pitääkö pöntön kansi olla ylhäällä vai alhaalla.

Tämä on asia, mitä en ymmärrä. Kun naiset nirisee, että "olen vihjaillut asiasta monta kertaa...." ja itketään, kun mies ei mukamas ymmärrä.

Miksi se on niin hiivatin vaikea sanoa suoraan - omalle puolisolle!!??! Olipa asia siis mikä tahansa. !?!?!

Sitten, kun on suoraan sanottu, eikä mene perille sittenkään, sitten on lupa narista.
Ja kun ei kauniisti suoraan sanomisella mene perille, on jo lupa nalkuttaa ja kun ei sittenkään, on lupa nostaa riita.

En tarkoita, että riita olisi se tavoite, vaan kyse on siitä, että jos ei suorat ja järeät aseet mene miehen tajuntaan, on lupa ottaa isommat ja vielä järeämmät aseet, että menisi viesti perille.

Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Sitten kun tulee kunnon parisuhdekriisi niin tajuaa, että se vessanpöntön kansi ei todellakaan ole kaiken sen ahdistuksen arvoinen.

Millähän selvännäkijän kyvyllä päättelet, ettei mitään isompaa ole koskaan ollutkaan?

Yksi asia kerrallaan.

En päätellytkään, olis ehkä pitänyt kirjoittaa että muistaa.

Ainakin mä kriisin aikana aina lupaan itelleni etten enää valita turhista.

Alkuperäinen kirjoittaja se vaan vaivaa:
Mua ainakin vaivaa, samoin avonaiset kaapinovet, joku neuroosi. Sitten taas en pidä että huoneiden ovet ovat kiinni, koskaan juuri kukaan ei ole pitänyt huoneensa ovea kiinni, ehkä tytär aikoinaan kavereiden kanssa supatellen.
Ja tosiaan vessan kansikin täytyy olla kiinni, sieltä tulee huonoa energiaa:)

Minuakin noi asiat vaivaavat. Ja aina saan olla sulkemassa vessojen ovia, kaappien ovet onneksi alkavat pysyä kiinni. Lisäksi käännän kylässäkin vessapaperit oikein päin.

Sitten kun tulee kunnon parisuhdekriisi niin tajuaa, että se vessanpöntön kansi ei todellakaan ole kaiken sen ahdistuksen arvoinen.

Millähän selvännäkijän kyvyllä päättelet, ettei mitään isompaa ole koskaan ollutkaan?

Yksi asia kerrallaan.

En päätellytkään, olis ehkä pitänyt kirjoittaa että muistaa.

Ainakin mä kriisin aikana aina lupaan itelleni etten enää valita turhista.

En narise asioista kovinkaan helposti. On paljonkin sellaista mitä katson sormieni läpi. Asia, josta kykenen hermostumaan kerta toisensa jälkeen, ei ole mulle turha, vaikka se useimmille palstan kirjoittajille sitä olisikin!

Hanki kissa tai koira. Mies ymmärtää pian sen jälkeen miksi kansi on hyvä pitää kiinni :laugh: .

Meidän eka kissa pentuna istuskeli miehen olkapäällä mielellään. Kunnes kerran mies meni veskiin kissa olkapäällä. Pentukissa mielellään kurkki, että mitäs mielenkiintoista tuolla tapahtuu... Ja tippui sinne pyttyyn miehen jatkaessa toimintoaan :x . Katti sai paniikihepulin, mies sai sen ongittua pytystä ja siitä se katti säntäsi pakoon ympäri kämppää. Tupla :x . Ja kun koirat ja se kissa oli pentuja, ne uivat vahingossa siellä pytyssä. Vaikka meillä ei enää eläimiä olekaan, niin pytyn kansi on visusti kiinni, jumiutunut tapa ;) .

Yhteistyössä