[QUOTE="vieras";28162113]Siinäpä se kysymys tulikin.
Mies siis siivoaa älyttömän vähän, tiskaa ehkä muutoman lautasen tai työntää pyykit koneeseen kerran viikossa ja on tämän jälkeen uupunut.
Ei siivoa jälkiään, ei järjestele..
Roskat saisivat lojua viikkotolkulla eteisessä ilman että hoksaisi viedä ne ulos.
Raivostuttavinta tässä on se, että mies ei itse tajua sitä kuinka vähän tekee.
Mielestänsä siivoaa ja osallistuu ihan niinkuin muutkin.
Viikkosiivoukseen osallistuu ehkä kerran kuussa ja silloinkin yleensä jakaa siivouksen usealle eri päivälle ja jättää hommat kesken tai puolitiehen, unohtaa tehdä puolet hommistaan jne. jolloin siivouksesta ei juurikaan ole hyötyä.
Kaikki jää kesken, ei edes roskia voi kerralla viedä ulos.
Taulut jää kiinnittämättä, varastot siivoamatta,muuttolaatikot purkamatta jne. ellen itse tee niitä tai muistuta ja painosta miestä ensin monta viikkoa ja sitten odottele milloin herralla ehkä on aikaa ja voimia naulata yksi naula seinään.
Lykkää, lykkää ja lykkää lykkäämistään kaikkia ihan pieniä ja yksinkertaisiakin kotitöitä.
Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.
Mies puhuu terapiassa kuinka kyllä siivoaa eikä halua stressata siitä, eikä ymmärrä yhtään kun yritän selittää että hänen panoksensa siivoukseen on ihan liian pieni.
Voiko asialle ylipäänsä tehdä mitään?
Ovatko vaihtoehdot vain se että suostun vastaamaan kodinsiivouksesta,korjauksesta ja laitosta YKSIN tai että eroamme?[/QUOTE]
Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.Tämän takia ollaan oltu terapiassa, erottu ja palattu yhteen ja olen palanut loppuun.
Ei saatana, hahahahahahahahahahahahahahaha, looooooooooooooolllllll!!!!!