Miten saada mies rakastumaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suunnitelma A
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

suunnitelma A

Vieras
Hän asuu erossa vaimostaan, hoitaa lapsiaan jo parin vuoden ajan yksin. Hän on yritysjohtaja, aktiivinen, huumorintajuinen luontoihminen.
Mä niin toivoisin, että hän rakastuisi minuun. Ollaan suhteiltu noin vuoden ajan. Tapaamisia on ollut muutama, koska asumme eri puolilla suomea.
Jossain vaiheessa aloin jo vähän esittää äidillistä huolestumista hänen jaksamisestaan ja nyt mietin, että onko se mulle vain miinusta.

Hän ei ole sanallakaan sanonut rakastavansa tai muuta vastaavaa. Ikävästä kyllä viestittelee. Miten saisin polkaistua homman käyntiin. Mun entinen mies oli ihan tavallinen. Tämä on aika aktiivinen kaikin puolin.
Ihmiset toki ovat yksilöitä, mutta jotenkin vain toivoisin vinkkejä miehen pään menoksi.

Just, joo. :)

Mitä tavallista elostasi poikkeavaa sitten alatkin kehittää miehen hurmaamiseksi, muista, että joudut tekemään sitä sitten jatkuvasti. Jos taas mies rakastuu omia aikojaan nykyiseen sinuun, saat olla itsesi jatkossakin. Älä nyt rupea ihan julmetun vaikeisiin akrobatioihin, kurottamaan täydellisyyteen varpaillasi tai kovin itsellesi vieraaksi persoonaksi, ellet ole kertakaikkinen kestävyysjuoksija.

Jos viestittää ikävästä, eiköhän sitä jollain tapaa jo ainakin ihastunut ole. Toisten tapoihin siitä mainitseminen ei vain kuulu, ei kerta kaikkiaan ei. Odottele. Jossain vaiheessa asiasta kestänee kai jo vähän kysäistäkin, jos aikaa alkaa kulua...

"Asuu erossa vaimostaan"? Siis ero kesken, vaiko tuore, vaiko ei edes haettu? Kaikissa tapauksissa kehotan odottamaankin vielä ihan rauhassa, ellet halua saada sotkuista henkistä työpöytää tervetuliaislahjaksi.

vaimo on jättänyt hänet jo pari vuotta sitten, ero ei ole voimassa. Huoltajuusasiat ovat kesken.

Niinpä, kiitos sulle ajatuksista. En kyllä todellakaan osaa esittää muuta kuin olen, senpä takia mietinkin, jos se ei hänelle riitä.

Olisin niin ihanaa saada tunnustusta tunteille...mutta täytynee vielä odottaa. Kysyä en kyllä halua. Se tuntuisi jo liian tyrkyltä.

Et voi saada ketään väkisin rakastumaan itseesi. Jos mies ei ole sinuun rakastunut, niin sitten ei ole. Hänelle tuo on jotain muuta kuin rakkautta, ehkä hänelle riittää vain pelkkä tapailu silloin tällöin.

Koko paketti tuntuu aika heppoisesti rakennetulta, pitkää matkaa se ei kestä.
Nimittäin jos nainen on jättänyt miehen jo pari vuotta sitten, eikä eroa ole syystä tai toisesta enempää järjestelty, joku mättää.
Onkohan mies kuitenkin flegmaattisella kannalla koko eron suhteen, odottaa ihmettä taivaalta. Sieltä nyt ei kuitenkaan tule muuta kuin lunta ja vettä. Eli jotain hänen varmaan pitäisi tehdä entisen suhteen katkaisemiseksi, ennen kuin astut sen enempää kuvaan.
Ja väkisin, edes tuuppimalla et saa suhdetta eteenpäin. Jos sen teet, saat kyllä syyttää itseäsi jos/kun suhde tuntuu kivireeltä.
Minä kyllä olisin hyvin varautuneesti liikkeellä.

Alkuperäinen kirjoittaja et mitenkään.:
Et voi saada ketään väkisin rakastumaan itseesi. Jos mies ei ole sinuun rakastunut, niin sitten ei ole. Hänelle tuo on jotain muuta kuin rakkautta, ehkä hänelle riittää vain pelkkä tapailu silloin tällöin.

Naisen saa rakastumaan ilman "alkukipinää", mutta miestä ei. Siinä mielessä mies tekee aina lopulta valinnan. Ja tämä on syy, miksi en naisena aio enkä tule koskaan tekemään aloitetta. Kyllä miehille seksi kelpaa jos nainen on sitä halukas antamaan.

[quote="ponille
Naisen saa rakastumaan ilman "alkukipinää", mutta miestä ei. Siinä mielessä mies tekee aina lopulta valinnan. Ja tämä on syy, miksi en naisena aio enkä tule koskaan tekemään aloitetta. Kyllä miehille seksi kelpaa jos nainen on sitä halukas antamaan.[/quote]

Ai? Minä kyllä reilusti otin ja vein mieheni itselleni ihan tuoreeltaan molempien erojen jälkeen. Kiitosta siitä olen saanut jo vuosikausia ja rakkautta myös.... Että on niitä eroja miehissäkin, jos on naisissakin.

Miksi mie ei saisi olla edes jonkin aikaa "yritysjohtaja, aktiivinen, huumorintajuinen luontoihminen." ilman määräileviä akkoja tms. Siis luonnollinen vapaa mies. Miksi heti pitäisi rakastua? Moisena miehenä en edes ajattelisi sellaista...

Alkuperäinen kirjoittaja sinkkumies forever:
Miksi mie ei saisi olla edes jonkin aikaa "yritysjohtaja, aktiivinen, huumorintajuinen luontoihminen." ilman määräileviä akkoja tms. Siis luonnollinen vapaa mies. Miksi heti pitäisi rakastua? Moisena miehenä en edes ajattelisi sellaista...

Paitsi, jos näkisit minusta edes vilauksen ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ponille:
Naisen saa rakastumaan ilman "alkukipinää", mutta miestä ei. Siinä mielessä mies tekee aina lopulta valinnan.

Hmmm, ihan ikkäänkuin olisin näiltä palstoilta joskus lukenut vastakkaisenkin mielipiteen...

En uskonut siihen, enkä sitten usko tähänkään. Yhä vaan tylsästi meinaan tunkea kehiin ne erilaiset, sukupuolesta riippumattomat persoonat. Ja kyllä noita hitaan vakaasti ja lopulta sitten silti jopa peevelin pysyvästi rakastuvia miehiä on maailmassa nähty niitäkin, huhujen mukaan. Mustimpaankin pilveen pakkaa löytymään hopialaita, ja toisinkinpäin.

Jos joku ei ole rakastunut jossain vaiheessa ,jos on jonkunlaisessa suhteessa toiseen,miten saada tämä toinen rakastumaan itseensä,siinäpä pulmaa kerrakseen?Jospa ajan myötä rakkaus tulee tunnepuolelle tälle hitaasti syttyvällekin ajan saatossa.Monet rakastuvat ensisilmäyksellä.Minä olen ihastunut ensisilmäyksellä,ja rakastunut seuraavilla treffffeikkä.

Yleistys on penaalista joo, mutta välillä on teitty ryhmä, joka tekee asiat tietyllä tyylillä ja silloin, voisi laittaa heidät "samaan ryhmään".

Kirjoitin omalla empiirisellä kokemuksellani. Miehet lähestyvät, jos ovat kiinnostuneita. "Mies", joka ei lähesty, ei ole minunlaiseni MIES. :) Korjataan siis: Kirjoittamani ei päde kaikkiin, vain minuun. On tehonnut viimeiset 35 vuotta.

Eilen, 16:40
ponille (vierailija)
Tämän takia naisten ei pidä tehdä aloitetta
Naisen saa rakastumaan ilman "alkukipinää", mutta miestä ei. Siinä mielessä mies tekee aina lopulta valinnan. Ja tämä on syy, miksi en naisena aio enkä tule koskaan tekemään aloitetta. Kyllä miehille seksi kelpaa jos nainen on sitä halukas antamaan.

Jus näin se on.

Alkuperäinen kirjoittaja On se niin totta:
Eilen, 16:40
ponille (vierailija)
Tämän takia naisten ei pidä tehdä aloitetta

Jus näin se on.

Niin on. ;) Voisi verrata tilanteeseen vakipano, nainen rakastuu mieheen, mies ei. Nainen kyselee epätoivoisena ystäviltään, tuleeko tästä mitään.... Ei niin ei.

Alkuperäinen kirjoittaja No mites kun:
nuo tutut hitaasti rakastuneet miehet selkeästi kuitenkin ovat miehiä? Mitäs niille nyt sanotaan? Käsketäänkö sukupuolenvaihdosleikkaukseen? :) Jonoo tuloo...

Hitaati rakstuva voi tehdä aloitteen rakastuttuaan. Onko sillä väliä, miten hitaasti tai nopeasti rakastuu? Kun mies ymmärtää rakastuneensa, tekee aloitteen.

Kunnon mies tekee aloitteen. Jos ei tee, jää ilman, ottaa sen naisen joka tekee. Saiko mitä halusi? Sai. Jos olisi halunnut naista todella, olisi tehnyt aloitteen. Voit vedota, että tilanne on sama toisinpäin. Tässä kohtaa omalle kohdallani, haluan joka tapauksessa MIEHEN, joka osaa toimia, tehdä asioita ja näyttää sen. Jos menetän miehen, joka ei tee aloitetta, ei ollu tminulle tarkoitettukaan. Nainen haluaa MIEHEN.

MIES = Rohkea, omatoiminen, luotettava ja suojeleva.

Tuo kyllä allekirjoitan, mutta on sitten myös määrätietoisia itsepäisiä naisia, jotka ottavat "väkisin" tuollaisen omatoimisen miehen. :) Jotkut naiset nyt vain näyttävät tietävän parhaiten myös miesten oman edun. Vai miten se nyt oli. Tuollanen MIES muuten arvostaa myös vertaistaan vastusta.

Nim. kokemusta löytyy.

Alkuperäinen kirjoittaja Xy1:

Tuo kyllä allekirjoitan, mutta on sitten myös määrätietoisia itsepäisiä naisia, jotka ottavat "väkisin" tuollaisen omatoimisen miehen. :) Jotkut naiset nyt vain näyttävät tietävän parhaiten myös miesten oman edun. Vai miten se nyt oli. Tuollanen MIES muuten arvostaa myös vertaistaan vastusta.

Nim. kokemusta löytyy.

Mies on kuitenkin aina mies. Ei muuta kommentoitavaa.

Vanha sanonta,tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.Syöttäkää mielitietylle runsaasti,esim.vaikka purkkiärtsoppaa päivittäin,eiköhän ala rakkaus roihuta puolin ja toisin.Sitten yhdessä nautitte päivittäin Jalostajan purkkiärtsoppaa kilvan.

Mies tekee kyllä aloitteen jos on kiinnostunut. Ja harva mies haluaa elää yksin, sen verran riippuvaisia ne yleensä ovat naisista. Mutta jos mies vielä odottaa että vaimo ottaisi takaisin? Tai ei vaan halua sen vakavampaa suhdetta kanssasi koska sinä et ole "se". Kyllähän miehellä kelpaa seksi ja ihailut sitä oikeaa odotellessa.

Ketjun aloittaja ei selvästi edes itse rakasta kyseistä miestä. Hän haluaa vain saada laskelmoidusti itselleen "pystin", jota voi akkalaumalle sitten kehua.

Miehen kannalta hänellä on pullat hyvin uunissa. Avioeroa ei ole julistettu, mutta akka asuu toisaalla poissa jaloista. Mukulat on tehty, joten niidenkään vuoksi ei tarvitse enää muita naisia katsella. Irtoseksiä varakas mies saa aina. Ja kun olen seurannut tämän ja muidenkin palstojen naisten näkemyksiä pari- ja ihmissuhdeasioissa voin vain hämmästellä, että teillä ylipäätään joskus miehiä on. Kaiketi vain siksi, että mieshormoonit ovat tietyssä iässä miehen psyykettä dominoivia ja laittavat vintin pimeäksi.

Ja kyllä mies voi hyvinkin elää ilman parisuhdetta. Itselläni jo yli 20 vuotta asiasta kokemusta ja mitä enemmän naisista olen iän myötä oppinut, sitä vastenmielisempinä olen alkanut teidät kokea.

Karmeaa porukkaa olette.

Alkuperäinen kirjoittaja Suunnitelma B:
Ketjun aloittaja ei selvästi edes itse rakasta kyseistä miestä. Hän haluaa vain saada laskelmoidusti itselleen "pystin", jota voi akkalaumalle sitten kehua.

Miehen kannalta hänellä on pullat hyvin uunissa. Avioeroa ei ole julistettu, mutta akka asuu toisaalla poissa jaloista. Mukulat on tehty, joten niidenkään vuoksi ei tarvitse enää muita naisia katsella. Irtoseksiä varakas mies saa aina. Ja kun olen seurannut tämän ja muidenkin palstojen naisten näkemyksiä pari- ja ihmissuhdeasioissa voin vain hämmästellä, että teillä ylipäätään joskus miehiä on. Kaiketi vain siksi, että mieshormoonit ovat tietyssä iässä miehen psyykettä dominoivia ja laittavat vintin pimeäksi.

Ja kyllä mies voi hyvinkin elää ilman parisuhdetta. Itselläni jo yli 20 vuotta asiasta kokemusta ja mitä enemmän naisista olen iän myötä oppinut, sitä vastenmielisempinä olen alkanut teidät kokea.

Karmeaa porukkaa olette.

Heh heh. Niin provo ettei voi olla vastaamatta.....;). "Karmeaa porukkaa" voisi olla yleinen kuvaus ihmisistä. Ihmiset on karmeita, itsekkäitä kaksi(ellei useampi)naamaisia p.päitä. Tämä tullut selväksi.

että on kysymys nimenomaan B-rapusta. Vaikka pääsääntöisesti heikäläiset ovat usein tytön parhaita ystäviä. Mutta on myös sellaista latenttia kamaa (henkarikaan ei pääse niin syvälle kaappiin). Elleivät naiset vaanisi miehiä - ei vaan naisia ei olisi lainkaan! - valinnanvaraakin olisi. Miehet kun kuitenkin haluavat työntää sen pikku jutun muuhunkin kuin omaan kätöseen (vrt. esim. vankilat).

Yhteistyössä