Miten saada kiloja pois vatsanseudulta?

• Viestiketjun aloittaja meikätyttö
  • Ensimmäinen viesti
meikätyttö
Olen jo jättänyt kaikki herkut pois+ alkanut lenkkeilemään enemmän ja tekemään vatsalihasliikkeitä. Salilla käynti mahdollisuutta ei ole. Vinkkejä kiitos!

"sanna"
Ei auta pelkkä herkkujen poisjättäminen, jos syöt siitä huolimatta enemmän kuin kulutat. Lihasliikkeillä ei rasvaa saa palamaan, vaan paras keino tähän on ruokavalion muutos (ja pitkäkestoinen aerobinen liikunta tai intervalliharjoittelu). Eli, kaloreita laskemaan vaan.

meikätyttö
Osaatko kertoa kuinka paljon kaloreita kannattaa vähentää että vaikuttaa? Olen myös toki alkanut syömään mielestäni ainakin terveellisesti, 5 krt päivässä 3-4 h välein, lisännyt kasviksia, hedelmia, marjoja, vaihtanut pullamössöleivät täysjyvään ja ruisleipäään, pastat ja riisit täysjyvävaihtoehtoon....

ddddd
Ei mitenkään välttämättä tai siis voi olla, että joudut laihtumaan ylipäänsä ja vatsa ehkä pienenee ensin tai sitten viimeiseksi, tai jostain väliltä. Lisäksi tee runsaasti vatsoja.

No, ensinnäkään kilot ei lähde tietystä paikkaa. Vatsalihakset kuntoon, kalorit vähemmälle, turvottavat ruoka-aineet pois.

Täysjyvään vaihtaminen ei niinkään auta painonpudotukseen. Viljatuotteita kannattaa vähentää roimasti tai jättää jopa kokonaan pois. Älä lisää kasviksia ja hedelmiä vaan vaihda esim. pasta kasviksiin.

Täällä myös
Saman ongelman kanssa painin myös minä. Mutta osaako kukaan sanoa miksi tuntuu, että vatsa vaan turpoaa isommaksi palloksi vaikka kuntoilen ja syön kevyesti. Ja siis takuuvarmasti en ole raskaana.
Olen myös jättänyt herkut pois, tehnyt ruoan puoleen samat toimenpiteet kuin ap, jumppaan kotona lähes päivittäin hien pintaan tai käyn juoksulenkillä. Peffa ja reidet on kyllä kiinteytyneet (niitä aloin alun pitäen muokkaamaankin), mutta vatsan pallo vaan pahenee.
Ja minulla ei alunpitäenkään ole ollut ylipainoa vaan lähinnä kiinteytyksen tarvetta ja toki pieni muhku mahan kohdalla jonka on havainnut oikeastaan vaan ilman vaatteita. Nyt muhku pullottaa vaatteidenkin läpi. Voiko vahvistuneet vatsa lihakset jotenkin korostaa vatsaläskiä?
Kohta alan epäillä jotain kasvainta mahassa..

Alkuperäinen kirjoittaja Täällä myös;29841403:
Saman ongelman kanssa painin myös minä. Mutta osaako kukaan sanoa miksi tuntuu, että vatsa vaan turpoaa isommaksi palloksi vaikka kuntoilen ja syön kevyesti. Ja siis takuuvarmasti en ole raskaana.
Olen myös jättänyt herkut pois, tehnyt ruoan puoleen samat toimenpiteet kuin ap, jumppaan kotona lähes päivittäin hien pintaan tai käyn juoksulenkillä. Peffa ja reidet on kyllä kiinteytyneet (niitä aloin alun pitäen muokkaamaankin), mutta vatsan pallo vaan pahenee.
Ja minulla ei alunpitäenkään ole ollut ylipainoa vaan lähinnä kiinteytyksen tarvetta ja toki pieni muhku mahan kohdalla jonka on havainnut oikeastaan vaan ilman vaatteita. Nyt muhku pullottaa vaatteidenkin läpi. Voiko vahvistuneet vatsa lihakset jotenkin korostaa vatsaläskiä?
Kohta alan epäillä jotain kasvainta mahassa..
Muista tehdä vatsalihasliikkeet aina niin, että rutistusvaiheessa olet hengittänyt ulos. Muutoinhan käy väärin...

"Lihas kasvaa salilla, läski palaa pihalla."

Kyseisen lauseen kuullut niin monesti. Hölkkäämistä parina päivänä viikossa ja nyt näin kevään tullen sään salliessa kannattaa hyödyntää pyöräilylenkit !!! Saa reisi-, pakara- sekä vatsalihakset töitä ja pöräily kiinteyttää !!! Jos alkaa liikuntaa harrastamaan kunnolla niin energian tarve kasvaa, eli kiinnitä huomiota siihen mitä syöt ja kuinka paljon :)

Yhteistyössä