meikätyttö
Olen jo jättänyt kaikki herkut pois+ alkanut lenkkeilemään enemmän ja tekemään vatsalihasliikkeitä. Salilla käynti mahdollisuutta ei ole. Vinkkejä kiitos!
Muista tehdä vatsalihasliikkeet aina niin, että rutistusvaiheessa olet hengittänyt ulos. Muutoinhan käy väärin...Alkuperäinen kirjoittaja Täällä myös;29841403:Saman ongelman kanssa painin myös minä. Mutta osaako kukaan sanoa miksi tuntuu, että vatsa vaan turpoaa isommaksi palloksi vaikka kuntoilen ja syön kevyesti. Ja siis takuuvarmasti en ole raskaana.
Olen myös jättänyt herkut pois, tehnyt ruoan puoleen samat toimenpiteet kuin ap, jumppaan kotona lähes päivittäin hien pintaan tai käyn juoksulenkillä. Peffa ja reidet on kyllä kiinteytyneet (niitä aloin alun pitäen muokkaamaankin), mutta vatsan pallo vaan pahenee.
Ja minulla ei alunpitäenkään ole ollut ylipainoa vaan lähinnä kiinteytyksen tarvetta ja toki pieni muhku mahan kohdalla jonka on havainnut oikeastaan vaan ilman vaatteita. Nyt muhku pullottaa vaatteidenkin läpi. Voiko vahvistuneet vatsa lihakset jotenkin korostaa vatsaläskiä?
Kohta alan epäillä jotain kasvainta mahassa..
Tämän olen yrittänyt muistaa. Teen vatsat vielä painojenkin kanssa, että tehoa pitäisi löytyä..Muista tehdä vatsalihasliikkeet aina niin, että rutistusvaiheessa olet hengittänyt ulos. Muutoinhan käy väärin...
Tuota, pakko kysyä millainen on piilevä ummetus..?Alkuperäinen kirjoittaja Voi myös olla;29841488:...piilevä ummetus.