En minäkään ymmärräSiis mitkä kahvat? En käsitä vaikka kuinka mietin!
Liikunnasta on vain vähän apua tässä asiassa:Olen yrittänyt kaikkia liikkeita mutta siinä ne kahvat on vieläkin
Englantilaiset sanoo niitä love handles -nimellä. Eli niistä mies pitää kiinni ku nainen on päälläSiis mitkä kahvat? En käsitä vaikka kuinka mietin!
No kun sanottiin ettei ole ne jenkka/lemmenkahvat vaan alempanaEnglantilaiset sanoo niitä love handles -nimellä. Eli niistä mies pitää kiinni ku nainen on päällä
Uskon, että samasta asiasta kuitenkin puhutaanNo kun sanottiin ettei ole ne jenkka/lemmenkahvat vaan alempana
Uskon, että samasta asiasta kuitenkin puhutaan
Katso mieluummin miltä äitisi, siskosi, mummosi, tätisi takamus näyttää. Hyvin useasti kyseessä muotoihin on geeniperintä.Kiitos videosta! Mä yritän ottaa tänään kuvan mun pahimmasta kohdasta
Tarkoitin noita vasemmassa kuvassa näkyviä kuhmuroita, pakaravaon loppumisen kohdilla vasemmalla ja oikealla...Noi ovat pakarat.
Siksi ihmettelin, mitä ulokkeita tarkoitettiin.
joo mutta mulla on pahempi tilanneUskon, että samasta asiasta kuitenkin puhutaan
Tuntuuko pehmeältä? Ettei ole lipoomaa?joo mutta mulla on pahempi tilanne
Kokeile saada lihasta ton möykyn alle. Ei kai tuo möykky näy, jos et jännitän pakaralihaksia.Tuossa vasemmalla näkyy jäätävä möykky. oikealla on sama mutta vaikea ottaa kuva itse
Se on ihan läskiä vain, täynnä niitä pikku palloja.Tuntuuko pehmeältä? Ettei ole lipoomaa?
Nätti pylly sulla, voit olla ihan tyytyväinen itseesi.Mä olen yrittänyt treenata salilla nyt kolmisen kuukautta mutta siinä edelleen ne rumilukset nököttää. Syön terveellisesti ja menen salille kolme kertaa viikossa
Nyt on vaan rasvaa lähtenyt siitä ympäriltä. Kyllä se siitä. KärsivällisyyttäMä olen yrittänyt treenata salilla nyt kolmisen kuukautta mutta siinä edelleen ne rumilukset nököttää. Syön terveellisesti ja menen salille kolme kertaa viikossa