miten saa paksuihin hiuksiin nätit kiharat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pienenhetken
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pienenhetken

Aktiivinen jäsen
11.09.2005
17 073
0
36
oon koittanu niin monia keinoja mutta mikään lopputulos ei oo kaunis ku hiukset on niin paksut ettei ne sit laskeudu nätisti :headwall:

kertokaa nyt että miten saa nätit? :ashamed: jos tekee esim jollain foliorullilla niin mihin asti ne pitää rullata? ihan juureen asti kaikki? vai jotenki kerroksittain?miten?

äh :ashamed: :headwall:

Patukoilla mie koittasin... Ja juureen asti mie ainakin rullaisin, mut en sit tiedä miltä oikeesti näyttää... Niin mä ainakin tytölle oon tehny, mut sillei hirmu paksut hiukset ole...

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Patukoilla mie koittasin... Ja juureen asti mie ainakin rullaisin, mut en sit tiedä miltä oikeesti näyttää... Niin mä ainakin tytölle oon tehny, mut sillei hirmu paksut hiukset ole...

no noin mä oon koittanu ja lopputulos on se että hiukset lähtee takaraivolta suoraan taaksepäin,ei siis "mahdu" laskeutuun alaspäin ollenkaan...vaikee selittää :ashamed:

Päälihiuksiin pienempiä rullia(tarrapaplareita) ja alahiuksiin isompia toimi mulla silloin kun oli pitkät hiukset. Permisrullilla olen kans joskus laittanut on vaan aikamoinen rullaaminen jos on paksut ja pitkät hiukset.

Mulla on tosi paksu tukka, kun aikoinaan oli permis, se oli leikattava kerroksittain, muuten mulla oli afro.

Mahdollisimman suuria rullia käyttäisin, silloin se ehkä laskeutuisikin. Jossain neuvottiin niitä sormikiharoiden tekoa, oletko kokeillut sellaisia.

Niin ja letittämällä mulle sai kyllä laineet, kun siis teki paksuja lettejä, niistä ei tullut siis afroa.

Alkuperäinen kirjoittaja Moision Musta Enkeli:
Oleks koittanu lämpärullilla,niillä saa ainaski nätit jos on pitkät hiukset =)

en oo kokeillu :)
en oo oikeen viittiny ostaa mitään ku oon aatellu ettei näistä saa nättejä silläkään ja jää sit käyttämättä :/

Viime yön nukuin patukat päässä ja korkkiruuvit tuli :D .
Ei ehkä kaikkein miellyttävintä nukkumista, mutta kyllä sen yhden yön kestää.
Kiharat ovat patukoilla pidempikestoisempia, eivätkä patukat vaurioita tukkaa niinkuin lämppärit tekee :| .

Minä toisinaan teen sormikiharatyyppisiä virityksiä. Kosteat hiukset suortuviksi, joita kierrän, kunnes tulee löysähkö kieppiryttyrulla, jonka sitaisen mytyksi. Nukun yön yli ja siinä

ihania ajatuksia :)
harmi vaan, että mulla on tuota hiusta niiiiiin paljon ja niiiiin paksua, etten mä saa sitä yön yli nukkumalla kuivaksi (kokeilin joku viikko sitten: pyörittelin löysiä nöttösiä noin klo 17, avasin nötöt seuraavana päivänä klo 10 - edelleen kosteita > oikesivat), vaikka kuinka vähällä määrällä tekisin kieputukset.

Mulle ainoa kiharan lähde on siis kampaaja.
Eikä yhtään harmita ne kympit jotka olen laitellut piippareihin, ilmakihartimiin, patukoihin ja jopa suoristusrautaan. Eipä.

Alkuperäinen kirjoittaja täällänäin:
ihania ajatuksia :)
harmi vaan, että mulla on tuota hiusta niiiiiin paljon ja niiiiin paksua, etten mä saa sitä yön yli nukkumalla kuivaksi (kokeilin joku viikko sitten: pyörittelin löysiä nöttösiä noin klo 17, avasin nötöt seuraavana päivänä klo 10 - edelleen kosteita > oikesivat), vaikka kuinka vähällä määrällä tekisin kieputukset.

Mulle ainoa kiharan lähde on siis kampaaja.
Eikä yhtään harmita ne kympit jotka olen laitellut piippareihin, ilmakihartimiin, patukoihin ja jopa suoristusrautaan. Eipä.

Älä yritä kihartaa märkiä hiuksia, vaan kuivata hiukset ensin, laita muotoilutuotetta ja sitten vasta kiharrat.

Me laitettiin joskus kavereiden kanssa laivalla mulle permanenttirullia hiuksiin ja annettiin olla pari tuntia ... puhaltelin niitä sitten vielä föönillä ja karmee mitkä korkkiruuvit tuli ku otin se pois :kieh: mulla oli pää kaksinkertanen ja kun erehdyin vielä vähä kampaamaan niitä ni oli ku olis ollu peruukki päässä :kieh: :ashamed: :snotty:

Joten sama ongelma mulla tän pehkon kanssa :( tosin nyt on kerroksittain (veitsellä) leikattu joten pitäis kokeilla uudelleen jos ne vaikka laskeutuis eikä olis "peruukkipää" :D

Yhteistyössä