miten reagoisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "elli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"elli"

Vieras
Teinilikka jo seksuaalisesti aktiivinen, salaa vienyt kortsuja meiltä jo useaan kertaan ja ollaankin jätetty niitä sillai että saa ottaa. No ny kuitenki mies väittää että yksi puuttuu ja tyttö kiistää ottaneensa ja tuo mies on nyt sitten saanut päähänsä että mä olen käynyt vieraissa... mua vituttaa ylipäätään jo se että se ajattelee musta niin ja se että se jankkaa nyt siitä saatanan kortsusta koko ajan. Ja vielä enemmän vituttaa se että se soittelee likalle ja kyselee että varmastiko et oo ottanu jne. Tulee tosi nöyryytetty olo.
Siispä miten reagoisit? Ite näköjään vedin herneet nenään,syyttäkö?

Miehesi on typerys. Kuka oikeesti jaksaa pitää kirjaa kondomeista. Yksi kondomi nyt voi hukkua minne vaan, tai laskuissa voi seota. Itse en kuuntelisi tollaisia syytöksiä noin hatarilla "todisteilla", vaan jättäisin väitteet ihan omaan arvoonsa.

Toisekseen, jutelkaa tyttärelle kaikessa rauhassa ja ostakaa omat kondomit tai antakaa rahaa hoitaa ehkäisyadiat kuntoon. Teinien ehkäisy on nimittäin viimeiden asia

^ joo toi ehkäisyasia onkin nyt jo hoidossa tytön osalta siltä osin,että nyt kun asia tässä "mukavasti" tuli puheeksi niin mennäänkin sitten pikimmiten nuorisovastaanotolle hänen kanssaan ja hoidetaan asiat kuntoon. :) sinällään kiva, kun ekaa kertaa kuitenkin myönsi että on niitä aiemmin ottanut (nyt kuulemma ei eli missä lie eikä kiinnostakaan) ja mitä mieheeni tulee niin hän nyt kovasti pyyteli anteeksi mutta aikamoinen pälli tuo osaa olla.

[QUOTE="aapee";28225406]Liittyi kysymykseen miten?[/QUOTE]

Siten että on todella omituista tivata lapseltaan onko pöllinyt isän kortsuja.

Miehesi ilmeisesti kuvittelee, että et itse kykene ostamaan kortuja jos aiot pettää, vaan viet hänen varastoistaan niitä :D

Kasvakaa aikuisiksi :)

[QUOTE="vieras";28226095]Siten että on todella omituista tivata lapseltaan onko pöllinyt isän kortsuja.

Miehesi ilmeisesti kuvittelee, että et itse kykene ostamaan kortuja jos aiot pettää, vaan viet hänen varastoistaan niitä :D

Kasvakaa aikuisiksi :)[/QUOTE]

Tätä just itekin mietin. Minkä helvetin takia ottasin omasta varastosta? Ja enpä näe syytä siihen mitenkä en ole itse kasvanut vielä aikuiseksi. Ainakaan tässä asiassa.

[QUOTE="aapee";28226102]Tätä just itekin mietin. Minkä helvetin takia ottasin omasta varastosta? Ja enpä näe syytä siihen mitenkä en ole itse kasvanut vielä aikuiseksi. Ainakaan tässä asiassa.[/QUOTE]

Sinä tunnut keskittyvän itseesi ja nöyryytettyyn oloosi... miltähän mahtaa omasta lapsestasi tuntua, kun isä sotkee hänet teidän parisuhde/seksiriitoihin?

[QUOTE="vieras";28226127]Sinä tunnut keskittyvän itseesi ja nöyryytettyyn oloosi... miltähän mahtaa omasta lapsestasi tuntua, kun isä sotkee hänet teidän parisuhde/seksiriitoihin?[/QUOTE]

Mistä sä tiedät parin lauseen tekstistä mihin mä keskityn? Olisinko maininnut ollenkaan sitä että kyseli lapselta tuosta asiasta jos se ei vaivaisi mua äärimmäisen paljon?! Ei nyt kannata kauheasti lukea sieltä rivien välistä,vaan ihan ne rivit riittää. Täältä kun ei yleensäkään asiallisia vastauksia/keskustelua saa niin yritin tiivistää asian pähkinänkuoreen ja kyselin tähän asiaan liittyviä kommentteja, ne kasvatukselliset seikat on sitten niitä joista voi keskustella erikseen.

Yhteistyössä