MITEN REAGOISIT?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
Istutaan huoltiksella 6v pojan kanssa autossa, kun iskä tankkaa auto.
Katselen ohi menevää liikennett' ja radio on päällä. Ollaan autossa hiljaa, koska poju ihailee legojaan.
Pojalla uusi legopaketti sylissä ja sanoo yhtäakkiä " mulla rupes kikkeli seisomaan ... "

mä: "niin mitä sä sanoit ... mitä?

poika: " mulla rupes kikkeli seisomaan ... "

mä : " miksi?

poika: "no kun mulla on uus legopaketti ja alko jännittää mitä laatikossa on"

mä:.. koitan katella muualle..naurattaa... nolottaa ja naurattaa ja sanon pojalle " vai niin no kohta olla kotona niin ei jännitä enää"

:laugh: :laugh:

Todennäköisesti olisin tikahtua nauruun ja yrittäisin ap:n tyyliin luovia tilanteesta. ellei sitten suustani pääsis jotai muuta... "Ai, luuleeks kikkeli näkevänsä paremmin legot, ku nousee seisomaan... :saint: :whistle: "

Ai tostakin voi pippeli jäykistyä =) Meillä 6v kerto et sillä alkaa pippeli kasvaa, kun telkkarissa on hyvännäkösiä naisia.Ihmettelin et ketäs ne nyt sitte on ne hyvännäköset niin sano jonkun 4D- hugh hefnerin playboykartano mainoksen pyöriessä et noi ne on!
Siis mistä toi kauneusihanne oikein kumpuaa!!oisin ennemmin tykänny tosta lego vastauksesta ;)

Heka on useampana aamuna huokaissut vessassa, että "Äh, taas tää töröttää..." ja antaa lorottaa reppavasti, ilman käsiohjausta.

Hankala tuo miehinen anatomia... ja huono tähtäys.

Yhteistyössä