Miten reagoisit, jos tunnistaisit pahimman vihamiehesi kirjoittelevan täällä myös?

  • Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti
Miten sen si pitäis vaikuttaa?
Mutta ensinnäkään mulla ei ole sellaisia "vihamiehiä". Ja siks toisekseen,jos joku sellainen jonka kanssa en tule toimeen (IRL) täällä palstailisi, niin ei se mun napaani kaivais. Olisin niinko ennenki.

Täälä kummiski palstailee eräs hyvinkin tuttu ja oikeestaan "sukulainen" jotenka ihan mää olen oma itteni palstalla. *Hellöy vaan, Spyro* B)
 
Ei varsinaisia vihamiehiä ole, mutta eräs henkilö saattaisi/saattaa olla jonka en soisi tietävän meidän perheen elämästä. Jos saisin selville että hän täällä kirjoittelee, niin joko vaihtaisin harmaaksi tai vaihtaisin nikkiä ja olisin mahdollisimman vähän tunnistettava tulevaisuudessa.
 
Lähettäisin sille y-viestin:
Vastaa siihen puhelimeen, kun ne sossusta soittaa saatanan taulapää. Tuollainen pakoileminen ei auta yhtään mitään, ulosotto löytää kyllä Norjaankin. Ja tässä on nyt vaakalaudalla tärkeämpääkin kuin elarit. Käytä niitä aivojas.
 
vieras
Koittaisin varoa etten itse paljastuisi. (En kyllä levittelekään täällä mitään sellaista mistä tunnistaisi.... ) Sitten vaan kyyläisin kyyläämästä päästyäni ja odottaisin että paljastaisi itsestään jotain meheviä juttuja :D
 
Mun arkkivihollinen on mies, ja se tuskin tänne eksyy.. tai no todennäköisyys on suhteellisen pieni. Mutta jos se naamaansa täällä vilauttaisi niin voisi virtuaaliset turpakekkerit olla pystyssä ja mammoilla popcornit tulella. B) :LOL: No ei vaineskaan.. tai mistä sitä tietää. ;)
 
harmajainen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Koittaisin varoa etten itse paljastuisi. (En kyllä levittelekään täällä mitään sellaista mistä tunnistaisi.... ) Sitten vaan kyyläisin kyyläämästä päästyäni ja odottaisin että paljastaisi itsestään jotain meheviä juttuja :D
juuri näin teenkin eräästä :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja harmajainen :
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Koittaisin varoa etten itse paljastuisi. (En kyllä levittelekään täällä mitään sellaista mistä tunnistaisi.... ) Sitten vaan kyyläisin kyyläämästä päästyäni ja odottaisin että paljastaisi itsestään jotain meheviä juttuja :D
juuri näin teenkin eräästä :)
Eikö tuollainen ole puuduttavaa?
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja harmajainen :
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Koittaisin varoa etten itse paljastuisi. (En kyllä levittelekään täällä mitään sellaista mistä tunnistaisi.... ) Sitten vaan kyyläisin kyyläämästä päästyäni ja odottaisin että paljastaisi itsestään jotain meheviä juttuja :D
juuri näin teenkin eräästä :)
Kukakukakuka????
 
vieras
Mut teoreettisesti! ENTÄ JOS TEILLÄ OLISI JOKU "VIHAMIES", sellainen ihminen, kenen kanssa et haluaisi palstailla samalla palstalla, jonka läsnäolosta voisi olla jotain haittaa.
 

Yhteistyössä