Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Se olin minä :'( anteeksi
oikeesti?
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Olisin varmaan sanonu tylysti myyjälle et tuki suus ja sit kävelly suoraan neuvontaan ja olisin tehny valituksen käytöksestä.
Joo mä oon aika jellona ku lapset on kyseessä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä en ole muuten koskaan ajatellutkaan, että lapset ei saisi leluosastoilla edes koskea leluihin. Onko tämä ihan siis yleinen juttu, että leluja ei saa pitää kädessä ja kokeilla joitain nappuloita tms. jos sitä ei ole edes aikeissa ostaa?
Alkuperäinen kirjoittaja ov:Meidän lapselle sanottiin tänään noin kaupassa. Lapsen oli tarkoitus ostaa itselleen jokin lelu omilla rahoillaan ja hän oli katsellut myynnissä olevia leluja korkeintaan 5 minuuttia. Kun hän sitten otti erään lelupakkauksen katsoakseen sitä tarkemmin, niin heti joku naismyyjä meni sanomaan hänelle noin. Kun minä sitten sanoin myyjälle, että lapseni oli valitsemassa itselleen lelua jonka hän ostaa, niin myyjä alkoi valittamaan jotain, että hän on kyllästynyt siellä leluosastolla kierteleviin lapsiin, jotka vain tutkivat myynnissä olevia leluja mutta eivät koskaan osta mitään. Miten tuossa tilanteessa olisi pitänyt tehdä? Lapseni sitten osti kyllä sen lelun itselleen, mutta hänestä näki selvästi, että hänelle tuli paha mieli myyjän puheista.
Alkuperäinen kirjoittaja ikävää:Alkuperäinen kirjoittaja ov:Meidän lapselle sanottiin tänään noin kaupassa. Lapsen oli tarkoitus ostaa itselleen jokin lelu omilla rahoillaan ja hän oli katsellut myynnissä olevia leluja korkeintaan 5 minuuttia. Kun hän sitten otti erään lelupakkauksen katsoakseen sitä tarkemmin, niin heti joku naismyyjä meni sanomaan hänelle noin. Kun minä sitten sanoin myyjälle, että lapseni oli valitsemassa itselleen lelua jonka hän ostaa, niin myyjä alkoi valittamaan jotain, että hän on kyllästynyt siellä leluosastolla kierteleviin lapsiin, jotka vain tutkivat myynnissä olevia leluja mutta eivät koskaan osta mitään. Miten tuossa tilanteessa olisi pitänyt tehdä? Lapseni sitten osti kyllä sen lelun itselleen, mutta hänestä näki selvästi, että hänelle tuli paha mieli myyjän puheista.
siis. tuollaisessa tilanteessa, kun mua tai lastani kohdellaan huonosti, yleensä menen mykäksi, siis en osaa tehdä mitään.
mutta mitä tuossa pitäisi tehdä, onkin ihan eri asia. on tuo aika surkea tapaus myyjäksi ja hänen palkanmaksajaan kannattaisi olla yhteydessä. inhottavaa kohtelua puolustuskyvyttömälle lapselle.
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Siis häh!? Kierteleehän aikuisetkin vaatekaupoissa usein hipelöimässä vaatteita, sovittamassakin, eivätkä silti välttämättä osta niitä.. älytön myyjä :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja myy:mä olisin sanonut, että ei osteta sitten.. Laitas Mikko rahat takas taskuun niin lähdetään. Ja hymyillen lähtenyt kaupasta.
Alkuperäinen kirjoittaja z:että "ei osteta sitten asia tuli harvinaisen selväksi. Kannattais sunkin mennä kotiin, kun et kuitenkaan mitään saa myytyä"
Valituksen olisin tehnyt vielä johtotasolle.