Miten rankaisisit teinipoikaa, joka haukkuu siskoaan h*oraksi?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja The Titityy:
Mutta sehän on normaalia puhetta pennuilta...
Ei todellakaan ole, minä en hyväksyisi sellaista kielenkäyttöä lapsiltani enkä keneltäkään. Oikein kiehuu, kun kuulee ton haukkumasanan, pahin tapa haukkua naista!!!

The Titityy
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei todellakaan ole, minä en hyväksyisi sellaista kielenkäyttöä lapsiltani enkä keneltäkään. Oikein kiehuu, kun kuulee ton haukkumasanan, pahin tapa haukkua naista!!!
Ei sitten.
Minun pentuudessa se oli ihan normaalia. :ashamed:

Meiks
Kannattaa aina puuttua tuollaiseen epätoivottuun käyttäytymiseen. Teinarit kokeilee rajojaan, miten paljon vanhemmat kestää. Kun annat ymmärtää, että huorittelu on rumaa, hän alkaa pikkuhiljaa tiedostaa sen itsekin. Muutokset ei tapahdu hetkessä, mutta jos et puutu asiaan, se on hänelle merkki että huorittelu on ok, eikä muutosta tapahdu..ennenkuin hän saa palautetta muualta. esim koulu tai muu ympäristö antaa neg. palautteen.

Asiasta keskusteltaisiin, sanan tarkoituksesta ja siitä miten toisia ihmisiä kohdellaan.
Anteeksi pitäisi pyytää ja rangaistuksesta keskusteltaisiin yhdessä, varmaan saisi olla ilman nettiyhteyttä jonkin aikaa.
Meillä on kaksi teiniä jotka eivät ole mitään herranterttuja, mutta nimittelyä en siedä.

Kysymyksiä
Alkuperäinen kirjoittaja Tinttamooses7:
Mun ei pitänyt kirjautua mut sun vuokses oli pakko

:whistle:
Oletko tosissas?
Meillä oli tosi huonot välit veljen kanssa lapsena ja nuorena. Tuota huorittelua oli paljon.
Miksei vanhempasi puuttuneet asiaan????? Veljesi kait vieläkin huorittelee sua ja kaikkia muitakin naisia? Alaarvoista käytöstä mieheltä, entä isäsi saiko mallin kenties sieltä?

Kysymyksiä
Alkuperäinen kirjoittaja Villi viisikko:
Asiasta keskusteltaisiin, sanan tarkoituksesta ja siitä miten toisia ihmisiä kohdellaan.
Anteeksi pitäisi pyytää ja rangaistuksesta keskusteltaisiin yhdessä, varmaan saisi olla ilman nettiyhteyttä jonkin aikaa.
Meillä on kaksi teiniä jotka eivät ole mitään herranterttuja, mutta nimittelyä en siedä.
Näin myös meillä toimittaisiin!

The Titityy
Alkuperäinen kirjoittaja Kysymyksiä:

Oletko tosissas?
Meillä oli tosi huonot välit veljen kanssa lapsena ja nuorena. Tuota huorittelua oli paljon.
Miksei vanhempasi puuttuneet asiaan????? Veljesi kait vieläkin huorittelee sua ja kaikkia muitakin naisia? Alaarvoista käytöstä mieheltä, entä isäsi saiko mallin kenties sieltä?
Isää ei ole. On kuollut.
Isäpuoli keskittyi antamaan selkään asiasta kuin asiasta.
Äiti väsynyt ja masentunut. Taisi vain maata.

Ei olla veljen kanssa edelleenkään väleissä. Ei kiinnosta olla.

Oletko tosissas?
Minun on pakko kommentoida tähän vaikka et minulta mitään kysy
:saint:
Teinit eivät ole enään samalla tavalla jatkuvasti silmän alla kuin taaperot, joten jo iso osa käyttäytymisestä tapahtuu ns. piilossa.
Ja ainakin minun poikani osaavat tarpeen tullen olla herranterttuja ja selän takana täysiä sikoja.
Vaikka minä puutun kaikkeen nimittelyyn niin heiltä tulee silti silloin tällöin suusta sammakkoja, uskon kuitenkin että puuttumiseni ja keskustelujen avulla teini-iän jälkeen jää sammakot lukkojen taakse.

Kysymyksiä

Oletko tosissas?
Isää ei ole. On kuollut.
Isäpuoli keskittyi antamaan selkään asiasta kuin asiasta.
Äiti väsynyt ja masentunut. Taisi vain maata.

Ei olla veljen kanssa edelleenkään väleissä. Ei kiinnosta olla.
Sori, :(

naksu
Joko reilu alennus viikkorahoihin, nettiyhteys jäihin tai mopo kaniin viikoksi.
Meillä ei noin puhuta. Asiasta keskusteltaisiin ja tuntuvan rangaistuksen sais plus jos tilanne toistuis seuraavalla kerralla isompi rangaistus.
Tiedän kyllä miten teinit puhuu keskenään. Joka päivä joutuu sitä bussissa kuuntelemaan mutta moista kelenkäyttöä ei meillä kotona siedetä.

Yhteistyössä