Ei todellakaan ole, minä en hyväksyisi sellaista kielenkäyttöä lapsiltani enkä keneltäkään. Oikein kiehuu, kun kuulee ton haukkumasanan, pahin tapa haukkua naista!!!Alkuperäinen kirjoittaja The Titityy:Mutta sehän on normaalia puhetta pennuilta...
Ei sitten.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei todellakaan ole, minä en hyväksyisi sellaista kielenkäyttöä lapsiltani enkä keneltäkään. Oikein kiehuu, kun kuulee ton haukkumasanan, pahin tapa haukkua naista!!!Alkuperäinen kirjoittaja The Titityy:Mutta sehän on normaalia puhetta pennuilta...
Mun ei pitänyt kirjautua mut sun vuokses oli pakkoAlkuperäinen kirjoittaja The Titityy:Mutta sehän on normaalia puhetta pennuilta...
Meillä oli tosi huonot välit veljen kanssa lapsena ja nuorena. Tuota huorittelua oli paljon.Alkuperäinen kirjoittaja Tinttamooses7:Mun ei pitänyt kirjautua mut sun vuokses oli pakkoAlkuperäinen kirjoittaja The Titityy:Mutta sehän on normaalia puhetta pennuilta...
Oletko tosissas?
Miksei vanhempasi puuttuneet asiaan????? Veljesi kait vieläkin huorittelee sua ja kaikkia muitakin naisia? Alaarvoista käytöstä mieheltä, entä isäsi saiko mallin kenties sieltä?Alkuperäinen kirjoittaja The Titityy:Meillä oli tosi huonot välit veljen kanssa lapsena ja nuorena. Tuota huorittelua oli paljon.Alkuperäinen kirjoittaja Tinttamooses7:Mun ei pitänyt kirjautua mut sun vuokses oli pakkoAlkuperäinen kirjoittaja The Titityy:Mutta sehän on normaalia puhetta pennuilta...
Oletko tosissas?
Näin myös meillä toimittaisiin!Alkuperäinen kirjoittaja Villi viisikko:Asiasta keskusteltaisiin, sanan tarkoituksesta ja siitä miten toisia ihmisiä kohdellaan.
Anteeksi pitäisi pyytää ja rangaistuksesta keskusteltaisiin yhdessä, varmaan saisi olla ilman nettiyhteyttä jonkin aikaa.
Meillä on kaksi teiniä jotka eivät ole mitään herranterttuja, mutta nimittelyä en siedä.
Isää ei ole. On kuollut.Alkuperäinen kirjoittaja Kysymyksiä:Miksei vanhempasi puuttuneet asiaan????? Veljesi kait vieläkin huorittelee sua ja kaikkia muitakin naisia? Alaarvoista käytöstä mieheltä, entä isäsi saiko mallin kenties sieltä?Alkuperäinen kirjoittaja The Titityy:Meillä oli tosi huonot välit veljen kanssa lapsena ja nuorena. Tuota huorittelua oli paljon.Alkuperäinen kirjoittaja Tinttamooses7:Mun ei pitänyt kirjautua mut sun vuokses oli pakkoAlkuperäinen kirjoittaja The Titityy:Mutta sehän on normaalia puhetta pennuilta...
Oletko tosissas?
Minun on pakko kommentoida tähän vaikka et minulta mitään kysyAlkuperäinen kirjoittaja Kysymyksiä:Miksei vanhempasi puuttuneet asiaan????? Veljesi kait vieläkin huorittelee sua ja kaikkia muitakin naisia? Alaarvoista käytöstä mieheltä, entä isäsi saiko mallin kenties sieltä?Alkuperäinen kirjoittaja The Titityy:Meillä oli tosi huonot välit veljen kanssa lapsena ja nuorena. Tuota huorittelua oli paljon.Alkuperäinen kirjoittaja Tinttamooses7:Mun ei pitänyt kirjautua mut sun vuokses oli pakkoAlkuperäinen kirjoittaja The Titityy:Mutta sehän on normaalia puhetta pennuilta...
Oletko tosissas?
Sori,Alkuperäinen kirjoittaja The Titityy:Isää ei ole. On kuollut.Alkuperäinen kirjoittaja Kysymyksiä:Miksei vanhempasi puuttuneet asiaan????? Veljesi kait vieläkin huorittelee sua ja kaikkia muitakin naisia? Alaarvoista käytöstä mieheltä, entä isäsi saiko mallin kenties sieltä?Alkuperäinen kirjoittaja The Titityy:Meillä oli tosi huonot välit veljen kanssa lapsena ja nuorena. Tuota huorittelua oli paljon.Alkuperäinen kirjoittaja Tinttamooses7:Mun ei pitänyt kirjautua mut sun vuokses oli pakkoAlkuperäinen kirjoittaja The Titityy:Mutta sehän on normaalia puhetta pennuilta...
Oletko tosissas?
Isäpuoli keskittyi antamaan selkään asiasta kuin asiasta.
Äiti väsynyt ja masentunut. Taisi vain maata.
Ei olla veljen kanssa edelleenkään väleissä. Ei kiinnosta olla.