V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja The Titityy:Mutta sehän on normaalia puhetta pennuilta...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja The Titityy:Mutta sehän on normaalia puhetta pennuilta...
Ei todellakaan ole, minä en hyväksyisi sellaista kielenkäyttöä lapsiltani enkä keneltäkään. Oikein kiehuu, kun kuulee ton haukkumasanan, pahin tapa haukkua naista!!!
Alkuperäinen kirjoittaja The Titityy:Mutta sehän on normaalia puhetta pennuilta...
Alkuperäinen kirjoittaja Tinttamooses7:Alkuperäinen kirjoittaja The Titityy:Mutta sehän on normaalia puhetta pennuilta...
Mun ei pitänyt kirjautua mut sun vuokses oli pakko
![]()
Oletko tosissas?
Alkuperäinen kirjoittaja The Titityy:Alkuperäinen kirjoittaja Tinttamooses7:Alkuperäinen kirjoittaja The Titityy:Mutta sehän on normaalia puhetta pennuilta...
![]()
Oletko tosissas?
Meillä oli tosi huonot välit veljen kanssa lapsena ja nuorena. Tuota huorittelua oli paljon.
Alkuperäinen kirjoittaja Villi viisikko:Asiasta keskusteltaisiin, sanan tarkoituksesta ja siitä miten toisia ihmisiä kohdellaan.
Anteeksi pitäisi pyytää ja rangaistuksesta keskusteltaisiin yhdessä, varmaan saisi olla ilman nettiyhteyttä jonkin aikaa.
Meillä on kaksi teiniä jotka eivät ole mitään herranterttuja, mutta nimittelyä en siedä.
Alkuperäinen kirjoittaja Kysymyksiä:Alkuperäinen kirjoittaja The Titityy:Alkuperäinen kirjoittaja Tinttamooses7:Alkuperäinen kirjoittaja The Titityy:Mutta sehän on normaalia puhetta pennuilta...
![]()
Oletko tosissas?
Meillä oli tosi huonot välit veljen kanssa lapsena ja nuorena. Tuota huorittelua oli paljon.
Miksei vanhempasi puuttuneet asiaan????? Veljesi kait vieläkin huorittelee sua ja kaikkia muitakin naisia? Alaarvoista käytöstä mieheltä, entä isäsi saiko mallin kenties sieltä?
Alkuperäinen kirjoittaja Kysymyksiä:Alkuperäinen kirjoittaja The Titityy:Alkuperäinen kirjoittaja Tinttamooses7:Alkuperäinen kirjoittaja The Titityy:Mutta sehän on normaalia puhetta pennuilta...
![]()
Oletko tosissas?
Miksei vanhempasi puuttuneet asiaan????? Veljesi kait vieläkin huorittelee sua ja kaikkia muitakin naisia? Alaarvoista käytöstä mieheltä, entä isäsi saiko mallin kenties sieltä?
Alkuperäinen kirjoittaja The Titityy:Alkuperäinen kirjoittaja Kysymyksiä:Alkuperäinen kirjoittaja The Titityy:Alkuperäinen kirjoittaja Tinttamooses7:Alkuperäinen kirjoittaja The Titityy:Mutta sehän on normaalia puhetta pennuilta...
![]()
Oletko tosissas?
Isää ei ole. On kuollut.
Isäpuoli keskittyi antamaan selkään asiasta kuin asiasta.
Äiti väsynyt ja masentunut. Taisi vain maata.
Ei olla veljen kanssa edelleenkään väleissä. Ei kiinnosta olla.