Miten pystytte nukkumaan kuumalla ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
HUONOSTI. olen vielä viimeisilläni raskaana....

Mutta laitan makkarista ikkunan apposen auki sekä parvekkeen ovi auki, niin ulkoota tulee mahd. paljon ilmaa sisälle yöllä. Illalla pidän verhot ikkunoiden edessä niin kauan että aurinko on laskenut. Sängystä pois turhat peitot ja tyynyt, nukun pikkareilla.

Nukun kuumalla ihan hyvin paitsi välillä herään ja totean: Oho, tissivälikin on ihan hiestä märkä, sitten käännän vain kylkeä, pierasen ja nukahdan uudestaan

• Tykkää
Reactions: A-H
Meillä on ihanan viileä uus kivitalo :) Ei oo tarvinu sisällä hikoilla, luojan kiitos! Oon viimeisilläni raskaana, enkä oo nyt pariin päivään pihalle menny kun siellä on niin kuuma....

Ilmastointi viileälle, ei tule kuuma. Ennen ratkaisin ongelman sulkemalla huoneen päiväksi ja ikkunat visusti pimennettynä. Yöllä ikkunat auki, koko ruudun jos siltä paikalta otti...

Huonosti. Ikkunat ovat yön auki ja pöytätuuletin huutaa hoosiannaa. Oloa ei tosiaankaan helpota se, että nyt on menossa rv 36+5 ja vielä pienen norsun kokoinen (pe painoarvio oli jo 3,5kg) vauva tulossa...

mietin just samaan aikaan samaa asiaa, kun aloitit tämän ketjun. meillä on nyt sisällä 30 astetta. aion vielä käydä ainakin suihkussa ennen nukkumaan menoa. mutta mites, kun kaikki kertoo jättävänsä ikkunat yöksi auki, eikö teille tule elukoita sisään yöllä? ite en uskalla pitää kuin ihan vähän raollaan, koska olen pari kertaa herännyt sellaiseen kauhun tunteeseen, kun huoneessa on ollut joku todella iso, pullea, ruskea, karvainen yöperhonen.

mietin just samaan aikaan samaa asiaa, kun aloitit tämän ketjun. meillä on nyt sisällä 30 astetta. aion vielä käydä ainakin suihkussa ennen nukkumaan menoa. mutta mites, kun kaikki kertoo jättävänsä ikkunat yöksi auki, eikö teille tule elukoita sisään yöllä? ite en uskalla pitää kuin ihan vähän raollaan, koska olen pari kertaa herännyt sellaiseen kauhun tunteeseen, kun huoneessa on ollut joku todella iso, pullea, ruskea, karvainen yöperhonen.

meille ei onneksi tule, asutaan varmaan niin korkealla (kerrostalo 5 krs) ettei ainakaan hyttyset tänne ole eksyneet. Tiheetä mettääkään ei ihan lähellä ole. Mutta onhan niitä kaikenlaisia ötökkäverkkoja

Lakana päiväksi pakastimeen. Ikkuna auki tai ilmastointia. Päivällä lämmön estäminen sisälle verhoin ja makkarin ikkuna kiinni. Pelkkä lakana peittona.

Kun on tarpeeksi väsynyt, nukkuu vaikka uunissa.

Kohta nää helteet on ohi taas, relax. Viime kesänä oli ennätyshelteet ja minä viimeisilläni raskaana, öisin vaelsin parvekkeen lattialle peittoni kanssa :D

Meillä on ainakin sellaset vihreet verkot ikkunaluukuissa, ei tuu örkit sisälle ! :)

Ookoo, mekin asutaan viidennessä kerroksessa, mutta meillä ei kyllä ole ötökkäverkkoja. Mutta entäs noi parvekkeen ovet, niissä ei kai kellään mitään verkkoja ole? Hm, tulin just suihkusta ja mulla on tuuletin kohdistettuna suoraan itteeni :D Tekis mieli facebookissakin kommentoida, että tämä ei kyllä ole mun käsitys ihanista ilmoista, mutta en viittii, koska siitä saa negatiivisen maineen. Kesän kun pitää olla kaikkien suomalaisten mielestä ihana.