miten pystyn olla puhumatta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsynyt

Vieras
Mieheni tarvitsee aikaa miettiä mitä haluaa.. Haluaako erota ja jatkaa yksinään vai haluaako perheen yms.. Mua ahdistaa tää tilanne niin paljon että tuntuu että räjähdän/romahdan kohta. Tiedän että jos alan "ahdistelemaan" miestäni että joko olet miettinyt niin se pahentaa tilannetta.. Mua ahdistaa!!!!

Auttakaa, kertokaa miten pystyisin olemaan hiljaa ja teeskentelemään edes hetken että kaikki on hyvin!

Jos miehen TARVITSEE miettiä, että haluaako perheensä vai jatkaa yksin, niin eikähän sellainen mies jouda tienpäälle ihan rauhassa miettimään. Mielestäni kyseessä on nyt sellainen asia, jota ei kenenkään miehen tarvitse miettiä.
Jos mies päättää haluta perheen, niin jää ikuisesti kaivelemaan, että HALUSIKO hän tätä todella vai jäikö vaan valvollisuuden tunnosta.
Helppo sanoa, mutta laittaisin itse ko. miettivän miehen omaan asuntoonsa asumaan. Miettiköön sitten siellä, mitä haluaa. Ei tartte piinata toista noin alhaisella keinolla, kuin "mä en nyt tiedä, mitä haluan. Odota nyt kun mä mietin...." Valitan, mutta musta toi on henkistä väkivaltaa...

Alkuperäinen kirjoittaja miiru:
Jos miehen TARVITSEE miettiä, että haluaako perheensä vai jatkaa yksin, niin eikähän sellainen mies jouda tienpäälle ihan rauhassa miettimään. Mielestäni kyseessä on nyt sellainen asia, jota ei kenenkään miehen tarvitse miettiä.
Jos mies päättää haluta perheen, niin jää ikuisesti kaivelemaan, että HALUSIKO hän tätä todella vai jäikö vaan valvollisuuden tunnosta.
Helppo sanoa, mutta laittaisin itse ko. miettivän miehen omaan asuntoonsa asumaan. Miettiköön sitten siellä, mitä haluaa. Ei tartte piinata toista noin alhaisella keinolla, kuin "mä en nyt tiedä, mitä haluan. Odota nyt kun mä mietin...." Valitan, mutta musta toi on henkistä väkivaltaa...

Täysi peesi!

Pikkusen mun mielestä epäreilua mieheltäsi vaatia sinua olemaan "hiljaa" / olemaan ahdistelematta häntä.. :o Vai tuntuuko vain musta tommonen oudolta..? :ashamed: Lähteköön selvittämään päätään jonnekin muualle, pakkoko sua kiusata ja oikein hieroa tilannetta sun naamaasi!! En ihmettele että ahdistaa! Lähde sinä muualle kunnes armon Herra on saanut selville mitä haluaa. :kieh:

Eihän hän ole vaatinut naista olemaan hiljaa, normaali tervejärki tekee sen itsestään.

Eihän ketään mennä härkkimään tuossa tilanteessa tietenkään.

Muutenkin tulkitsen Ap postia siten että AP itse tulkitsee miehen miettivän joko eroa _tai_ perhettä. En ihan usko että mies on näin sanonut.

Ettei vaan olisi käynyt niin että Ap (nainen) on jättänyt itse uhkavaatimuksen että haluaa lapsia tai sitten "suhteessa ei ole järkeä" tai jotain muuta vastaavaa.

Monta kertaa kumppani on sokea omille uhkavaatimuksilleen eivätkä sitten ymmärrä miksi toinen reagoi sillä tavalla kuin reagoi.

Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
Eihän hän ole vaatinut naista olemaan hiljaa, normaali tervejärki tekee sen itsestään.

Muutenkin tulkitsen Ap postia siten että AP itse tulkitsee miehen miettivän joko eroa _tai_ perhettä. En ihan usko että mies on näin sanonut.

Ettei vaan olisi käynyt niin että Ap (nainen) on jättänyt itse uhkavaatimuksen että haluaa lapsia tai sitten "suhteessa ei ole järkeä" tai jotain muuta vastaavaa.

Monta kertaa kumppani on sokea omille uhkavaatimuksilleen eivätkä sitten ymmärrä miksi toinen reagoi sillä tavalla kuin reagoi.

Meillä siis on yksi vuotias lapsi.. Miestäni ahdistaa perhe elämä.. Se onko se ohimenevää vai ei on se kysymys..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:

Meillä siis on yksi vuotias lapsi.. Miestäni ahdistaa perhe elämä.. Se onko se ohimenevää vai ei on se kysymys..

Ahaa, käsitin väärin, luulin että kyse on mahdollisesti tulevasta perheestä jne jne. Ok.

Alkuperäinen kirjoittaja väsynyt:
Mä en ole tarpeeksi vahva.
Voisitko puhua jollekin ystävällesi tai vaikka perheneuvolassa? Olet kieltämättä hankalassa tilanteessa, mutta jos haluat miehesi harkitsevan päätöstään rauhassa eikä tekevän päätöstään painostuksen alla, niin on hyvä antaa miehelle tarpeeksi aikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Anna hänelle vaikka viikko miettimisaikaa. Sen enempää ei ole kohtuullista vaatia sinua odottamaan.
Mä en ainakaan pystyisi tekemään harkittua päätöstä ihmissuhteeni lopettamisesta viikossa. Jos saisin viikon miettimisaikaa, voisin samantien sanoa, että erotaan sitten. Vaikka olisin mietinnöissäni ollut siihen asti enemmän jäämisen kannalla.

Yhteistyössä