M
masentunu ja ahdistunut
Vieras
Me ollaan kohta seurusteltu 3,5v ja meillä on yks lapsi joka on 1v4kk ikäinen,riitoja kyllä löytyy ja tiuskimisia tässä suhteessa vähän liikaakin ja kummatkin ollaan sitä mieltä että tässä suhteessa on pajon parannettavaa.Entiedä miten mun pitäis sit sanoa avopuolisolle että kannattaako tätä suhdetta jatkaa kun menee näin huonosti välillä..Se on nälviny ja alistanu mua monet kerrat..Olen liian kiltti ihminen kun en koskaan sano ilkeästi takaisin,alan vain itkemään jos se loukkaa mua..Kerran se on suuttunut niin mulle että on riuhtaissut lastenvaunut eteisen oveen..Olen sanonu sille monet kerrat että en jaksa enään ja se on sanonut samaa aina silloin kun minä olen sanonut..Haluaisin tietenkin olla ja jatkaa tätä suhdetta mutta kun tää on mitä on ja välillä niin ahdistaakin jo tää.Niin ja mun pitäis aina olla ottamassa suihin,vemppaamassa tai antamassa p***ua ja sit jos mua ei kiinnosta niin se kysyy että miks en anna tai on se kumma ku ei irtoo..Ja jos teen sen et vemppaan niin en ite saa yhtään mitään että mäkin saisin nauttia samalla..Sitten kun ollaan harrasteltu seksiä niin se väkisin työntää niin syvälle että muhun sattuu ja vaikka sanon että lopettaa että käy kipeetä niin se vaan sanoo että sss,hiljaa..