K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No en tiedä mitä ovat tarkoittaneet, mutta minulle tulee sanasta "tyylikäs" mieleen tätimäinen, virastomainen beessinsävyinen tai laivastonsininen. Jäykkä.
No en tiedä mitä ovat tarkoittaneet, mutta minulle tulee sanasta "tyylikäs" mieleen tätimäinen, virastomainen beessinsävyinen tai laivastonsininen. Jäykkä.
Suomalainen, virolainen ja ruotsalainen nainen - näin he pukeutuvat!
COFFEEPAUSE BLOG
Suomalainen, ruotsalainen ja eestiläinen nainen näin he pukeutuvat! - COFFEEPAUSE
Epäilemättä linjassa sen kanssa, että J&J on kuumaa hottia miesten vaatteissa![]()
Mitäs se huivipelle kynäniska siellä inisee? Ootko jo löytänyt naista joka kantais kauppakassit ku et itse kykene?
Tarkkaile sinä vaan sitä miestäsi ettei oo kaappihomo jos ei uskalla pukeutua muuhun kuin "äijävaatteisiin"![]()
Eipä ole pelkoa mistään homoudesta. Mut sulle on näköjään kova paikka jos joku nainen tykkää niistä Jack&Jonesin vaatteista tai lihaksista.
Eipä ole pelkoa mistään homoudesta. Mut sulle on näköjään kova paikka jos joku nainen tykkää niistä Jack&Jonesin vaatteista tai lihaksista.
Sulle se kova paikka näyttää olevan jos joku pukee päällensä jotain muuta kuin junttirytkyjä.