Miten pukeutuu erityisen tyylikäs nainen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Lyyli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
h1.jpeg

Varma tieto. Tuli googlen kuvahaulla :D.

[QUOTE="vieras";28987472]Olet inhottava.[/QUOTE]

En siis tarkoittanut että ap olisi jotenkin jäykkä. Mutta itse saan siitä sanasta "tyylikäs" vähän negatiivisia fiboja. Ap luultavasti on eri tavalla tyylikäs kuin millaisena minä sen sanan käsitän. Se unohtui sanoa, eikä tarkoitus ollut olla inhottava, vaikkakaan en omalle inhottavuudelleni paljoa voi, koska inhoajat inhoaa.

Tyylikäs on ihan eri asia kuin tätimäinen.

Tyylikkyys ei ole pelkkiä asuja, vaan ihminen vaan on tyylikäs tai sitten ei. Samoissa vaatteissa toinen voi näyttää tyylikkäältä mutta toinen ei. Tyylikäs ihminen näyttää siltä, että ei ole nähnyt hirveästi vaivaa, vaikka näyttää tyrmäävältä. Tyylikkyys on siis myös mahdollisimman minimalistista. Laadukkaat materiaalit, puhtaus ja rypyttömyys ovat tyylikkäiden vaatteiden edellytys.

Vartalolla ei ole väliä, mutta luonnollisen hyvä ryhti on tärkeä. Todella ylipainoisen voi olla vaikeaa olla tyylikäs, koska hyvin istuvia vaatteita voi olla vaikea löytää.

Tyylikäs nainen on minun vastakohtani.

Itse suosin
- tuunattuja farkkuja
- kulahtaneita huokeita laukkuja, joissa isolla tekstillä halpismerkin nimi
- tiukkoja paitoja
- tekstillä ja kuvilla varustettuja huppareita, jotka mielellään kahta kokoa liian pieniä
- kampaamokäyntiä kerran viidessä vuodessa
- räikeitä kenkiä
- eläinkuoseja
- kikattelua, räkättämistä ja äänekästä noitumista
- syömistä kadulla kävellessä
- busseihin ja ratikoihin juoksemista
- yleistä siivottomuutta

Kunnon tyylikäs asu esim- työelämässä tarkoittaa pukua joka korostaa ryhtiä, toimeliaisuutta ja vireyttä. Vaikka sä pitäisit tyylikkäänä sitä vaaleanpunaista kokovartalohaalaria niin yleensä ihmiset saavat sellaisesta mielikuvan vätyksestä. Ja ihan syystä. Ja puhun nyt visuaalisesti mielikuvasta jota jokainen antaa.

No en tiedä mitä ovat tarkoittaneet, mutta minulle tulee sanasta "tyylikäs" mieleen tätimäinen, virastomainen beessinsävyinen tai laivastonsininen. Jäykkä.

[QUOTE="lux";28987651]Peyote ei ole tyylikäs.Hän on makkarankuori.sellaiset hutsumaiset eivät ole tyylikkäitä.

Tyylikkyys on todella upeata!Laatunaiset osaavat olla tyylikkäitä.[/QUOTE]

ei yleensä ihmistä sanota makkarankuoreksi... Vaatetta voi sanoa makkarankuoreksi, mutta silloinkin vaatteen sisällä kai pitäisi olla jokin joka muistuttaa makkaraa... :D

Kannattaako noin paljon suuttua jonkun sanan aiheuttamasta mielikuvasta?

Yhteistyössä