miten pois velkakierteestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhmä

Vieras
onko mitään firmaa tai jotain vastaavaa olemassa joka auttaa ihmisiä pois esim. vippiveloistaan?eli että kaikki vipit yhdistetään ja maksetaan sitten vain yhtä laskua?
olen opiskelija ja 25v

en tarvitse sitten mitään saarnoja, olen itselle sellaisen jo pitänyt!

Sampo-pankkihan mainostaa näyttävästi kohtuullisen koron lainaa...Ei se korko musta kovin matala ole, mut varmasti pienempi kuin noiden vippien. En ole vaan varma annetaanko sitä jollei ole työtä, mutta kysyä aina kannattaa.

Tsemppiä matkalle pois kierteestä =) Selviät kyllä ihan varmasti kun vaan pidät itsesi tiukkana asian suhteen.

Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä:
onko mitään firmaa tai jotain vastaavaa olemassa joka auttaa ihmisiä pois esim. vippiveloistaan?eli että kaikki vipit yhdistetään ja maksetaan sitten vain yhtä laskua?
olen opiskelija ja 25v

en tarvitse sitten mitään saarnoja, olen itselle sellaisen jo pitänyt!

mulla kaveri about sun ikänen, kävi seurakunnan diakoniatyöntekijällä vai mikä ny onkaan ku oli vippejä reilusti yli tonnil. seurakunta makso sit kaiken pois ja sai ruoka-avustuksia yms. musta aika törkeetä, kun tiedän että on sellaisiakin ihmisiä joilla muutenkin huono rahatilanne (esim. työttömiä) eivätkä saa sieltä mitään (tai sit tyyliin satkun) ja sit jolleki joka sössii omat asiansa ihan ite niin maksetaan järjettömiä summia.

mielummin ottaisin jostain ison lainan törkeillä koroilla kuin olisin tässä kierteessä ikuisuuksia. monta kuukautta olen yrittänyt päästä irti, mutta se ei ole mahdollista koska pitää maksaa vippiä vipillä ja luottotietojani en halua uudestaan pilata koska vasta jokin aika sitten sain ne puhtaaksi.
mutta mitään tarpeeksi isoa n.2000e lainaa en mistään saan koska olen opiskelija.

mielummin ottaisin jostain ison lainan törkeillä koroilla kuin olisin tässä kierteessä ikuisuuksia. monta kuukautta olen yrittänyt päästä irti, mutta se ei ole mahdollista koska pitää maksaa vippiä vipillä ja luottotietojani en halua uudestaan pilata koska vasta jokin aika sitten sain ne puhtaaksi.
mutta mitään tarpeeksi isoa n.2000e lainaa en mistään saan koska olen opiskelija.

Eli et ole edes kysynyt pankista?

Alkuperäinen kirjoittaja ov:

olen yrittänyt saada lainaa pankista, mutta ei onnistu koska en ole töissä. tosin syytä lainaan en ole maininnut, olisiko siitä sitten apua jos kerron mihin sitä tarvitsen?

Alkuperäinen kirjoittaja ov:

olen yrittänyt saada lainaa pankista, mutta ei onnistu koska en ole töissä. tosin syytä lainaan en ole maininnut, olisiko siitä sitten apua jos kerron mihin sitä tarvitsen?

Tottakai on.

miten olisi KELAn takaama opintolaina? käy lukemassa KELAn sivuilta.

Alkuperäinen kirjoittaja Kumikameli:

miten olisi KELAn takaama opintolaina? käy lukemassa KELAn sivuilta.

saan opintolainaa ja ei se juuri auta. ja opintolainaa saa kerralla vain parin kuukauden ajalta, eli koko summaa ei saa nostettua kerralla, mikä kyllä tosin on outoa koska luulin että opintolainan saa nostaa vaikka kokonaan, mutta ei näköjään.

oon itte ollu tuossa tilanteessa. olin töissä mutten siltikään pystyny maksaan noita vippejä. miten sun vanhemmat? tee ennemmin niille velkaa kun menetät luottotietosi.
mun mies makso mun ulosottovelat jotka tein ennen sitä. nyt pitää vaan odottaa että tiedot puhdistuu.

äidiltäni en voi pyytää apua koska hän osti minulle auton, jota maksan 50e kuussa niin en uskalla paljastaa että olen velkahelvetissä. auto oli kuitenkin pakko ostaa koska todellakin tarvitsen sitä.
muistaakseni olen tutkinut tuota yksilainaa ja siinä oli muistaakseni ehto että pitää olla töissä tai jotain vastaavaa eli ei onnistu sekään :(

Alkuperäinen kirjoittaja SuloinenMyrkynkeittäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja hyrskylän muori:
kokeile sellasta kun yksilaina...en tiiä saatko kun et töissä ja millasetr korot mut se ainakin mainostaa itseään just tolla että saa pienet vipit yhdistettyä

Musta tuntuu että toi on vaan yks kusettaja toisen perään. Tolkuttomat korot jne. Tollahan ne elää.

en voi tuota yksilainaa edes harkita koska tuloni eivät ole vakituiset.

Kuinka isoista lainasta on kyse?

Jos on oikeasti jostain tonnista, niin en usko, että olisi mahdotonta hakea sitä suorilteen pankista. Ja jos et selviä opiskelusta edes lainalla, niin mikset mene sossun luukulle hakemaan hieman lisää rahaa, koska sinulla on siihen mahdollisuus?

Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Kuinka isoista lainasta on kyse?

Jos on oikeasti jostain tonnista, niin en usko, että olisi mahdotonta hakea sitä suorilteen pankista. Ja jos et selviä opiskelusta edes lainalla, niin mikset mene sossun luukulle hakemaan hieman lisää rahaa, koska sinulla on siihen mahdollisuus?

kyse on yhteensä noin ehkä 2000-2500e pikavipeistä :(

Yhteistyössä