U
ujopiimä
Vieras
Tänään alkaisi eräs kurssi illalla. Kiinnostui siitä heti, kun näin ilmoituksen. Ja ilmoittauduin. Mutta nyt en tiedä, uskallanko mennä. Mieleen on tullut kaikenlaista... millaisia ihmisiä siellä on, millaisia ohjaajia siellä on, mitähän siellä itseasiassa tehdään, nolaankohan itseni siellä, pitääkö siellä olla äänessä vai saako olla kuunteluoppilas... jne jne... Ja nyt yritän keksiä hyvä tekosyitä perua kurssi. Vapaaehtoinen kurssihan se on, joten en itseasiassa tarvitse mitään muuta syytä pois jäämiseen kuin ettei vaan kiinnosta.... Mutta itselleen pitää yrittää perustella jotenkin järkevämmin pois jäämistä kuin vain sillä, etten oikeasti USKALLA!
Olen aina ollut ujomman puoleinen ja tällaista vastaavaa on tullut esiin muissakin tilanteissa. Esim. kiinnostava työpaikka... haen, en hae, haen, en hae... Tai jotain vastaavaa. Ensin muka oikein kiinnostun ja olen aktiivisesti pyrkiytymässä kaikkeen uuteen, mutta tosi paikan tullen menee pupu pöksyyn...
Olen aina ollut ujomman puoleinen ja tällaista vastaavaa on tullut esiin muissakin tilanteissa. Esim. kiinnostava työpaikka... haen, en hae, haen, en hae... Tai jotain vastaavaa. Ensin muka oikein kiinnostun ja olen aktiivisesti pyrkiytymässä kaikkeen uuteen, mutta tosi paikan tullen menee pupu pöksyyn...