M
"mmm"
Vieras
oletko ollut sit kaikissa kaupungin pizzerioissa töissä että niin varma tieto? enpä kyllä uskoei ainakaan tässä kaupungissa, ja tieto on varma
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
oletko ollut sit kaikissa kaupungin pizzerioissa töissä että niin varma tieto? enpä kyllä uskoei ainakaan tässä kaupungissa, ja tieto on varma
Niiden pohjat on niin hyviä, ohuita ja kukaan osaisi neuvoa niiden tekoa?
? pizza pohja tehdään 00 jauhoja käyttäen ja kylläpohjaal tulee lisätä hieman hiivaa. Olet kokki `? olen itsekkin kokki ja sinun neuvosi on väärä. jos haluaa hyvän pizza pohjan tulee tehdä niin sanotusti esitaikinan.olen ravintolassa kokkina. meillä tehdään niinku samanlai ku kotonaki, eli jauhoista puolet on karkeita ja puolet puolikarkeita sit vettä ja suolaa. ei mitään hiivaa tai leivinjauhoo siihen taikinaan, sen ei ole tarkoitus kohota. mutta kotona pizzasta ei ikinä saada samanlaista koska ei ole pizzauunia mut koitappa.. esipaista ensin ihan minuutti uunin täydellä teholla, ota pois ja lisää täytteet ja paista 250 asteessa. näin minä saan aika lähellä olevaa kotonakin.