Miten piristätte parisuhdetta??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Angel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Angel

Jäsen
23.01.2005
615
0
16
Kysyn nyt tällasen kysymyksen, koska meillä oli miehen kanssa eilen sen verran iso riita tästä aiheesta.

Meillä on 2½-vuotias poika, eikä me olla nyt vuoteen tehty mitään tavallisuudesta poikkeavaa, ei ole ollut kahdenkeskisiä iltoja ym.
Ainoa mikä siinä on ongelma, on se ettei koskaan ole ylimääräistä rahaa, mennä esim. ravintolaan syömään ja elokuviin, aina vaan koti ja koti, meillä ei ole tällähetkellä autoakaan joten elämä on aika suppeaa ja se jos mikä käy varsinkin miehen hermoille ja usein vihaisena syyttää siitä minua, vaikken minä sille mitään voi jos rahaa ei ole ylimääräistä.

Olisko jollain vinkkejä piristykseen, ihan arkipäiväänkin??! Ettei aina olis samanlaista, mies tällähetkellä työtön, heinäkuussa alkaa työt ja sitte olis enemmän rahaa, mut miten sitä jaksaa sinne asti?!
Miehellä ei ole kavereita täällä, ne asuvat pohjoisessa ja me etelässä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2006 klo 09:00 Mansku kirjoitti:
Kysyn nyt tällasen kysymyksen, koska meillä oli miehen kanssa eilen sen verran iso riita tästä aiheesta.

Meillä on 2½-vuotias poika, eikä me olla nyt vuoteen tehty mitään tavallisuudesta poikkeavaa, ei ole ollut kahdenkeskisiä iltoja ym.
Ainoa mikä siinä on ongelma, on se ettei koskaan ole ylimääräistä rahaa, mennä esim. ravintolaan syömään ja elokuviin, aina vaan koti ja koti, meillä ei ole tällähetkellä autoakaan joten elämä on aika suppeaa ja se jos mikä käy varsinkin miehen hermoille ja usein vihaisena syyttää siitä minua, vaikken minä sille mitään voi jos rahaa ei ole ylimääräistä.

Olisko jollain vinkkejä piristykseen, ihan arkipäiväänkin??! Ettei aina olis samanlaista, mies tällähetkellä työtön, heinäkuussa alkaa työt ja sitte olis enemmän rahaa, mut miten sitä jaksaa sinne asti?!
Miehellä ei ole kavereita täällä, ne asuvat pohjoisessa ja me etelässä.

käveleminen ja raittiissa luonnossa kävely ei maksa mitään. sinne voi hukuttaa ne murheensa. ja kotona voi tehdä noita "iänikuisia" kynttiläillallisia. eli hyvinsyötynä, -juotuna ja -n...a sitä taas jaksaa =) .

ja piristeeksi vähän laittaa itseään ja pitää hyvää fiilistä yllä.

hieman roolileikkejä ja pikkutuhmaa. leffoja toisista nauttimista. hyviä leffoja. ja jos olet itse kotona ja mies työtön, niin ottakaa "ilo" irti. tehkää kaikkea kivaa yhdessä, erikseen ja koko perhe. siis mielikuvitus vain rajana. pienistä asioista tulee ne suurimmat ilonaiheet. ei kalliista liian järjestetyistä asioista. paljon ylläreitä ja spontaanisia asioita. vaikka eväsretkelle talon taakse. kyllä jokainen löytää ne omimmat juttunsa.

kahvia termariin, kivat kuteet päälle ja eikun syömään. ulos raikkaaseen luontoon eikä mihinkään tunkkaisiin "syöttölöihin". :flower: :flower:

Meillä samaa ongelmaa... mut otettiin täs yks ilta pariksi tunniksi lapsenvahti ja käytiin ihan vaan bensiksellä kahvilla ja pelaamassa photoplayta! Kyllä sekin kummasti piristi vaikkei mitään ihmeellistä ollutkaan. Ja voihan sitä tehdä kotona kynttiläillallisen vaikka makaronista ja kalapuikoista... :D

Yhteistyössä