Alkuperäinen kirjoittaja ap:Haluaa minua, mutta minä en jaksa. Ei halua minua, jos nukun samalla.![]()
Äänitä iPodille voihkimistasi. Kuunnelkoon miehesi sitä korvalapuilla samalla kun jyystää nukkuvaa ruumistasi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Haluaa minua, mutta minä en jaksa. Ei halua minua, jos nukun samalla.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja j:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei oo tottaPidetään mes tyytyväisenä?? Ja sit ku ei vaan jaksa, ni sitkö se saa mennä vieraisiin
Voi hyvänen aika, onko se aikuinen se sun mies ?
Ei tietenkään saa mennä vieraisiin. Harmittaa vaan niin miehen puolesta, kun sillä on selvästi enemmän tarvetta kuin mahdollisuuksia. Ja mun pelko miehen vieraisiin menosta ei tarkoita sitä, että se vieraissa kävis. Mä vaan pelkään ja siihen on omat syynsä.
No käske vetää käteen, jos on pakko laueta.
Ei kuulemma halua.. Eikä halua sinne vieraisiinkaan. Haluaa minua, mutta minä en jaksa. Ei halua minua, jos nukun samalla.![]()
ei voi olla totta, että pikkuvauva-aikana eí muka jaksa rakastella. en voi uskoa.
Alkuperäinen kirjoittaja j:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei oo tottaPidetään mes tyytyväisenä?? Ja sit ku ei vaan jaksa, ni sitkö se saa mennä vieraisiin
Ei tietenkään saa mennä vieraisiin. Harmittaa vaan niin miehen puolesta, kun sillä on selvästi enemmän tarvetta kuin mahdollisuuksia. Ja mun pelko miehen vieraisiin menosta ei tarkoita sitä, että se vieraissa kävis. Mä vaan pelkään ja siihen on omat syynsä.
Ei kuulemma halua.. Eikä halua sinne vieraisiinkaan. Haluaa minua, mutta minä en jaksa. Ei halua minua, jos nukun samalla.![]()
ei voi olla totta, että pikkuvauva-aikana eí muka jaksa rakastella. en voi uskoa.
Alkuperäinen kirjoittaja j:ei voi olla totta, että pikkuvauva-aikana eí muka jaksa rakastella. en voi uskoa.
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Haluaa minua, mutta minä en jaksa. Ei halua minua, jos nukun samalla.![]()
Äänitä iPodille voihkimistasi. Kuunnelkoon miehesi sitä korvalapuilla samalla kun jyystää nukkuvaa ruumistasi.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei oo tottaPidetään mes tyytyväisenä?? Ja sit ku ei vaan jaksa, ni sitkö se saa mennä vieraisiin
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei oo tottaPidetään mes tyytyväisenä?? Ja sit ku ei vaan jaksa, ni sitkö se saa mennä vieraisiin
Alkuperäinen kirjoittaja juupajuu:Kyllä sitä jaksaa jos vain tosissaan haluaa!!! Ja puhun ihan kokemuksen syvällä rintaäänellä, neljä lasta ja nyt on tuo neljäs pikkuvauva-aika juur takana. Monesti on iltaisin väsy, mutta kummasti virtaa löytyy seksin harrastamiseen, pitää vaan haluta sitä harrastaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja juupajuu:Kyllä sitä jaksaa jos vain tosissaan haluaa!!! Ja puhun ihan kokemuksen syvällä rintaäänellä, neljä lasta ja nyt on tuo neljäs pikkuvauva-aika juur takana. Monesti on iltaisin väsy, mutta kummasti virtaa löytyy seksin harrastamiseen, pitää vaan haluta sitä harrastaa.
Niin ja sinun kokemuksesi on ainoa ja oikea. Kyllä minäkin esimerkiksi olisin halunnut käydä lenkillä ja katsoa elokuvia illalla myöhään, mutta kun ei vain jaksanut kun tiesi, että seuraavasta päivästä tulee vielä rankempi, jos ei mene nukkumaan yhtä aikaa vauvan kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mistä johtuu se, että nainen on ihan väsy, mutta mies ei? Sillon ei mee hommat tasan.
koska ei nuku kuin 1-2 tuntia kerralla? Yölläkin jatkuva varuillaan olo? En mä ainakaan voinut päivällä nukkua, en olisi herännyt silloin kuin vauva. Ja kuopuksen nukkuessa piti viihdyttää esikoista.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mistä johtuu se, että nainen on ihan väsy, mutta mies ei? Sillon ei mee hommat tasan.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mistä johtuu se, että nainen on ihan väsy, mutta mies ei? Sillon ei mee hommat tasan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mistä johtuu se, että nainen on ihan väsy, mutta mies ei? Sillon ei mee hommat tasan.
No kyllähän se usein aika epätasaisesti menee jos mies on töissä.Ja jos vauva on yösyöppö (5krt/yössä tai 2krt à tunti). Tai herää kukonlaulun aikaan. Eikä aina ole mahdollista nukkua aina kun vauvakin. Toisinaan vauva nukkuu päivällä vain max puol tuntia kerrallaan. Siinä ajassa en mä ainakaan edes nukahda vaik olisin väsynyt. Eikä kaikkien vauvojen kanssa voi tehdä kotihommia muuten kuin päiväuniaikaan. On niin paljon syitä miksi äiti on väsynyt. Ja eikö se nyt ole jonkinlainen fakta että imettäessä hormonit toimii naisella "jarruna".
Miten se mies sitä tuntikausia yöllä imettää? Ja kyllä mä tosta hormonihommasta olen lukenu monestakin lehdestä ja kuullu kokemuksia useilta vauvojen äideiltä että paikkansa pitää. Vaikka ennen olisivat olleet millasia pupuja hyvänsä.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mistä johtuu se, että nainen on ihan väsy, mutta mies ei? Sillon ei mee hommat tasan.
No kyllähän se usein aika epätasaisesti menee jos mies on töissä.Ja jos vauva on yösyöppö (5krt/yössä tai 2krt à tunti). Tai herää kukonlaulun aikaan. Eikä aina ole mahdollista nukkua aina kun vauvakin. Toisinaan vauva nukkuu päivällä vain max puol tuntia kerrallaan. Siinä ajassa en mä ainakaan edes nukahda vaik olisin väsynyt. Eikä kaikkien vauvojen kanssa voi tehdä kotihommia muuten kuin päiväuniaikaan. On niin paljon syitä miksi äiti on väsynyt. Ja eikö se nyt ole jonkinlainen fakta että imettäessä hormonit toimii naisella "jarruna".
No se ei ole mikään fakta, että naisella toimis hormonit jonain jarruna. Ehkä joillain. mieskin voi hitaa lasta, varsinkin, jos haluaa seksiä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten se mies sitä tuntikausia yöllä imettää? Ja kyllä mä tosta hormonihommasta olen lukenu monestakin lehdestä ja kuullu kokemuksia useilta vauvojen äideiltä että paikkansa pitää. Vaikka ennen olisivat olleet millasia pupuja hyvänsä.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mistä johtuu se, että nainen on ihan väsy, mutta mies ei? Sillon ei mee hommat tasan.
No se ei ole mikään fakta, että naisella toimis hormonit jonain jarruna. Ehkä joillain. mieskin voi hitaa lasta, varsinkin, jos haluaa seksiä.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten se mies sitä tuntikausia yöllä imettää? Ja kyllä mä tosta hormonihommasta olen lukenu monestakin lehdestä ja kuullu kokemuksia useilta vauvojen äideiltä että paikkansa pitää. Vaikka ennen olisivat olleet millasia pupuja hyvänsä.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mistä johtuu se, että nainen on ihan väsy, mutta mies ei? Sillon ei mee hommat tasan.
Se pelkkä imetys tuskin ketään tuntikausia valvottaa.
Voi kyllä valvottaa! Tässä ilmielävä esimerkki. Esikoisen yö kesti 7 tuntia. Ja siinä ajassa heräsi 2 kertaa tunniksi imemään, ei onnistunut maaten-> tee yksinkertainen laskutoimitus.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten se mies sitä tuntikausia yöllä imettää? Ja kyllä mä tosta hormonihommasta olen lukenu monestakin lehdestä ja kuullu kokemuksia useilta vauvojen äideiltä että paikkansa pitää. Vaikka ennen olisivat olleet millasia pupuja hyvänsä.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mistä johtuu se, että nainen on ihan väsy, mutta mies ei? Sillon ei mee hommat tasan.
Se pelkkä imetys tuskin ketään tuntikausia valvottaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Parinvalinta!:Helpointa ottaa mies, joka kunnioittaa naisia, eikä ajattele pippelillään.
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Alkuperäinen kirjoittaja Parinvalinta!:Helpointa ottaa mies, joka kunnioittaa naisia, eikä ajattele pippelillään.
Näin. Ota feministi mieheksesi, et tule katumaan.