J
jos vaan jaksais
Vieras
Tuli tuosta pettämisketjusta mieleen, että miten pikkuvauva-aikana pidetään mies tyytyväisenä? En tiedä muista naisista, mutta itse pari kuukautta sitten synnyttäneenä olen iltaisin melkoisen väsynyt ja vaikka haluttaisikin, niin ei vaan yksin kertaisesti jaksa rakastella. Miehen halut ovat ennallaan ja kai se haluaisi rakastella vaikka joka päivä, mutta kun en vaan jaksa. 1-2 kertaa viikoss on ihan liian vähän. En nyt itseänikään ihan haluttomana pidä, mut liika väsymys pistää useimmiten unet etusijalle.
Ei kyllä oikein huvittaisi rakastella vain sen takia, että sais miehen pysymään kotona. Eikä se halua hoidella hommaa itse. Eikä halua, että nukun samalla, kun se pökkii minua. Enkä todellakaan halua, et mies hakee seksiä sitten jostan muualta. Ei omien sanojensa mukaan ole sitä hakemassakaan, mut kun tietää sen panetuksen, niin sitä vaan vähän pelkää. Jonain heikkona hetkenä sopivan pikku riidan jälkeen..
Ei kyllä oikein huvittaisi rakastella vain sen takia, että sais miehen pysymään kotona. Eikä se halua hoidella hommaa itse. Eikä halua, että nukun samalla, kun se pökkii minua. Enkä todellakaan halua, et mies hakee seksiä sitten jostan muualta. Ei omien sanojensa mukaan ole sitä hakemassakaan, mut kun tietää sen panetuksen, niin sitä vaan vähän pelkää. Jonain heikkona hetkenä sopivan pikku riidan jälkeen..