J
jatkuvaa syömistä
Vieras
Meillä on hyvin kasvava 4kk poika, mutta ruokailutahti onkin n.2h välein. Poika syö vain ja ainoastaan tissiä, yötä päivää tunnin tai kahden välein. Haluaisin jo päästä vaikka kampaajalle tai hammaslääkäriin tms, mutta en pääse minnekään pojan syömisen vuoksi. Pullon poika hylkäsi 2kuukautisena ja sen jälkeen on harvoin suostunut pullosta maitoa maistamaan. Viimeaikoina suostui iltasella ottamaan maidon ja vellin sekoitusta 20-50ml, mutta nyt ei kelpaa sekään. Lusikalla tarjottuna syö soseita päivällä vähän, mutta eihän tämän ikäiselle niitä paljoa voi antaa ja eipä tuo minun menemisiin auta, eikä yösyöttöihin.
Onko nyt kenelläkään ideoita miten pojan saisi vaikkapa jälleen huolimaan pullon? Pitäsisikö jonkun muun tarjota sitä pojalle kuin minun? Vai pitäisikö siitä pullosta tarjota vaikka lypsettyä tissimaitoa? Isänsä on kyllä yrittänyt pullon kanssa silloin tällöin, mutta ei ole kannatusta saanut ja en ole uskaltanut alkaa lypsämään suuremmin kun jos se ei sitten pullosta kelpaakaan niin mistäs pojalle silloin ruokaa tarjoan, kun tissistä maito on pullossa...
Onko nyt kenelläkään ideoita miten pojan saisi vaikkapa jälleen huolimaan pullon? Pitäsisikö jonkun muun tarjota sitä pojalle kuin minun? Vai pitäisikö siitä pullosta tarjota vaikka lypsettyä tissimaitoa? Isänsä on kyllä yrittänyt pullon kanssa silloin tällöin, mutta ei ole kannatusta saanut ja en ole uskaltanut alkaa lypsämään suuremmin kun jos se ei sitten pullosta kelpaakaan niin mistäs pojalle silloin ruokaa tarjoan, kun tissistä maito on pullossa...