E
epätietoinen
Vieras
Pitääks odottaa ensin että se jälkitarkastus on tehty? Varmaan hölmö kysymys,mutta kun ekaa odottavana on niin paljon uutta.Pähkäillään tässä mökin vuokrausta ja laskettu aika on kesäkuun alussa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:No voi ei! Järveen siis olisin menossa kun ajateltiin viikoks mökki vuokrata heinäkuun puolivälissä. La on kesäkuun alussa niin onkohan mitään toiveita että se jälkitarkastus ois jo siihen mennessä tehty?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:No sainpahan ainakin totuudenmukaisia vastauksia! Luulen kyllä että ei ainakaan yliaikaiseksi mene kun olen jo suppareiden takia saikulla ja paikat pehmentyny.Mutta en tietty halua mitään tulehduksia -ei se uiminen mulle nyt niin must ole.Mökki kyllä aiotaan kuiteski varata,se kun on kaikilla mukavuuksilla varustettu niin ei sen vaikeempaa luulis siellä olevan kuin kotonakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja essi:Alkuperäinen kirjoittaja ap:No sainpahan ainakin totuudenmukaisia vastauksia! Luulen kyllä että ei ainakaan yliaikaiseksi mene kun olen jo suppareiden takia saikulla ja paikat pehmentyny.Mutta en tietty halua mitään tulehduksia -ei se uiminen mulle nyt niin must ole.Mökki kyllä aiotaan kuiteski varata,se kun on kaikilla mukavuuksilla varustettu niin ei sen vaikeempaa luulis siellä olevan kuin kotonakaan.
No se onko vaikeampaa, riippuu ihan lapsesta. Meil vauva huusi ekat 5kk, joista ekat kaksi nukku vaan 15min pätkissä, ja itki about 14-22.
Että ei olis tullu mieleenkään lähteä kotoota mihinkään (huusi myös autossa ).
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja essi:Alkuperäinen kirjoittaja ap:No sainpahan ainakin totuudenmukaisia vastauksia! Luulen kyllä että ei ainakaan yliaikaiseksi mene kun olen jo suppareiden takia saikulla ja paikat pehmentyny.Mutta en tietty halua mitään tulehduksia -ei se uiminen mulle nyt niin must ole.Mökki kyllä aiotaan kuiteski varata,se kun on kaikilla mukavuuksilla varustettu niin ei sen vaikeempaa luulis siellä olevan kuin kotonakaan.
No se onko vaikeampaa, riippuu ihan lapsesta. Meil vauva huusi ekat 5kk, joista ekat kaksi nukku vaan 15min pätkissä, ja itki about 14-22.
Että ei olis tullu mieleenkään lähteä kotoota mihinkään (huusi myös autossa ).
Nojuu, mutta suurin osa vauvoista on kuitenkin vähän erilaisia, annetaahan nyt tällekin tilaisuus nauttia ja haaveilla =)
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja essi:Alkuperäinen kirjoittaja ap:No sainpahan ainakin totuudenmukaisia vastauksia! Luulen kyllä että ei ainakaan yliaikaiseksi mene kun olen jo suppareiden takia saikulla ja paikat pehmentyny.Mutta en tietty halua mitään tulehduksia -ei se uiminen mulle nyt niin must ole.Mökki kyllä aiotaan kuiteski varata,se kun on kaikilla mukavuuksilla varustettu niin ei sen vaikeempaa luulis siellä olevan kuin kotonakaan.
No se onko vaikeampaa, riippuu ihan lapsesta. Meil vauva huusi ekat 5kk, joista ekat kaksi nukku vaan 15min pätkissä, ja itki about 14-22.
Että ei olis tullu mieleenkään lähteä kotoota mihinkään (huusi myös autossa ).
Nojuu, mutta suurin osa vauvoista on kuitenkin vähän erilaisia, annetaahan nyt tällekin tilaisuus nauttia ja haaveilla =)
No se onko vaikeampaa, riippuu ihan lapsesta. Meil vauva huusi ekat 5kk, joista ekat kaksi nukku vaan 15min pätkissä, ja itki about 14-22.
Että ei olis tullu mieleenkään lähteä kotoota mihinkään (huusi myös autossa ).